Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Serie A: Milan-Spal

Standard Serie A: Milan-Spal

Morgen ventes der så et fest fyrværkeri på San-Siro. En kamp der ikke er spørgsmål om vi vinder, men om hvor meget vi vinder ,.. eller noget

Ja, det er næsten til at græde over den her sæson og man troede egentlig ikke det kunne gå tilbage. Duarte forventes at starte på back pladsen og ved ikke hvorvidt det er noget han har spillet før, men gøre det ringere end Conti/Calabria kan han næppe. På midtbanen rygtes Krunic, Bannacer og Jack at få en startplads. og angrebet med Piatek igen med Hakan og Suso

Vi har brug for en sejr for at få moralen bare lidt tilbage, men det bliver alt andet end en let kamp og nyt point tab er bestemt ikke umuligt. Spillerne er vel næsten nervevrag og vil sikkert være bange for at fejle igen og det giver bare endnu større fejl ratio. Jeg gætter 1-1
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Uger siden kl. 15:24
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg er på stadion faktisk. Jeg forventer absolut ingenting. Noget af det sjoveste imorgen bliver reaktionerne fra tilskuerne og fornemmelsen generelt. Det er lidt trist at det forholder sig sådan, men det kan også noget.

Jeg tror også på endnu en uskøn kamp. Selvtilliden er ikke eksisterende og der er vel dårligt en eneste spiller man kan sige er i god spillemæssig form.

Pioli fortsætter sin egen tvivl - og helt ærligt.. Hvad skal han ellers gøre med så elendig en præstation mod Roma.

Kæmpe chance for Bennacer, Krunic og eftersigende Bonaventura for at spille sig til en fast startplads, men også et taktisk crazy valg at ændre en hel midtbane. Det siger meget om situationen.

Hvis vi kommer bagud i kampen, så kommer vi ikke tilbage. Hvis vi kommer foran, er vi langt fra sikre på at vinde. Jeg har få forventninger og synes også 1-1 er et fint bud egentlig. Presset kan næsten kun tynge mandskabet.

Standard

Så er der startopstilling:
    Vedhæftet fil 600

Duarte på højreback og Castillejo i stedet for Suso. Pioli skal der have ros for at reagere på de ting, der ikke fungerer.

Standard

Det er sgu tørt at se på. Midtbanen kan ikke spille fodbold og Hakan er pakket ned. Kessie kan ikke. Bennacer mister bolden konstant og halter efter. Paqueta nogenlunde til at finde pladsen men kan ikke lave noget brugbart. Og Samu kan ikke score fra 1 meters afstand.

Ud med Kessie ind med Leao.

Standard

Mener også Paqueta mangler nogle omkring ham der tænker ligeså hurtig boldomgang som ham nogle gange,men er omgivet af langsomme elefant bevægelser fra Hakan og Kessie. Vi skal have 2 angribere i sådan en kamp

Standard

Røvsyg kamp. Vi spillede langt bedre mod Lecce.

Frustrende at Leao og Piatek ikke kan kombineres, for Piatek er usynlig/ringe hver gang, men afslutter godt. Leao er synlig, og bringer meget til spillet men kan ikke afslutte. Stod det til mig var Leao dog inde på venstrekanten.

Duarte eksperimentet synes jeg er lykkedes okay.

Men nøjh hvor er midtbanen/angrebet ulideligt tamt at glo på. Hakan købte sig noget tid med Lecce kampen på den venstrekant, men det niveau rammer han hver 10 kamp, og de andre mangler han simpelthen fart og dribleevner. Paqueta synes jeg har et par ok sekvenser, men ikke nok i forhold til at være kreatøren.
    Kessie har elendig teknik, og burde ikke spille i sådan en kamp her, hvor vi gerne skulle dominere.
    Bennacer med et par enkelte gode aktioner, men klart han ikke sådan lige spiller sig på holdet idag.

Samu tror jeg simpelthen ikke på, og foretrækker klart Suso.

Standard Serie A: Milan-Spal

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Det er sgu tørt at se på. Midtbanen kan ikke spille fodbold og Hakan er pakket ned. Kessie kan ikke. Bennacer mister bolden konstant og halter efter. Paqueta nogenlunde til at finde pladsen men kan ikke lave noget brugbart. Og Samu kan ikke score fra 1 meters afstand.

Ud med Kessie ind med Leao.
    Enig.

Castillejo ud - Leao ind.
    Hakan ud - Rebic ind.

Dog ser det ud til at Calabria kommer ind istedet for Musacchio. Spændende med Duarte i midterforsvaret.

Lad os se om han ikke bare kan gøre det lette og ikke tage blundere. Så er pladsen hans.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sidst redigeret af Kakà*** : 1 Uge Siden kl. 22:01
    Forza AC Milan

Standard

Sejr. Suso har bare et højere topniveau end de andre i offensiven. Derudover var Theo vel bedste man igen mens roma, Kessie, Hakan og Bennacer lavede alt for mange fejl igen.

Men spillet er til en lussing i de næste 3 kampe.

Standard

Var som sagt på stadion idag og ud over en fin scoring fra Suso så er der ikke meget at berette om.

Curvaen gjorde hvad de skulle, men generelt var det tydeligt at troen var væk. Tilhængerne virkede endda opgivende og tragikomiske i deres tilgang. Ved navneopråb fik Suso sig den største tur - det var ret vildt.

Ellers var det som altid sjovt at se live. Theo gør det fint. Godt initiativ og energi. Det kommer man langt med på nuværende hold.

Skræmmende ringe var Kessie. Det er absurd. Det har været ren tilbagegang siden købet af ham. Han smider så mange bolde på simple pasninger og ovenikøbet halter motivationen. Bennacer overbeviser mig heller ikke. Enkelte gode aktioner og en masse usikre. Paqueta bliver for mig anonym. Romagnoli får sammen med Kessie dagens negative oplevelse. Jeg ser bare ikke en anfører. Overhovedet ikke... Han træffer dårlige valg og jeg ser ham ikke agere som en frontfigur når det er svært.

Offensivt havde jeg heller ikke store forventninger og det virkede som en fornuftig forventningsafstemning.

Standard

Kan garanterer det aldrig før er sket, men formåede faktisk kun at se den første halve time igår og faldt derefter i søvn. Det er bare så dårlig fodbold vi spiller og man ved bare hver gang bliver en kamp om bare at få tilspillet sig en chance. Og at vi så scorer på frispark viser jo meget godt vores fortsatte problemer at vi end ikke kan skabe noget overbevisende imod Spal.
    En sejr er det eneste der tæller pt og så må vi håbe på mirakler
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser