Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 32

Emner: Serie A: Milan-Lazio

Standard

Man ville kunne smide Nesta i prime ind i det forsvar fremfor Romagnoli, det ville ikke ændre en skid når de tre andre ikke aner hvad forsvarsspil er.
    Rebic fik også bevist han ikke dur til noget som helst.
    Leao har nærmest ikke en sprint i 40 minutter og virker slet ikke klar.
    Fandme synd for Pioli der virkelig prøver men bliver svigtet gang på gang af en flok tabere.
    Selv Donna som er vores eneste klasse spiller sejler rundt i dag.
    Det eneste positive ved de her tabere er, at det nærmest ikke kan blive værre.

Standard

Det er alligevel imponerende så meget Boban og Maldini fik lov at fucke op på så kort tid.

Siger farvel og tak til Gattuso. Hyrer en nulbon, fyrer ham hurtigt hvorefter man ansætter en anden nulbon. Inden da har man så købt spillere ind til noget der ligner en 4-3-1-2 men egentligt ikke. Correa glipper hvorefter man binder sig til Rebic i 2 år - manden kan jo ikke tæmme en bold. Selv Piatek ligner en teknikker ved siden af ham. Duarte fremfor en rutineret Zapata , som jeg ville gøre alt for at have pt.

Måske har man satset på at de “rutinerede” kræfter i Romagnioli og Donnarumma kunne bære holdet. Tror faktisk på sidstenævnte endnu og forlænger han kontrakten så giv ham bindet. Romagnioli er ikke en anfører materiale. Forsvaret har sejlet i flere år med ham ved roret. Kun da han kunne læne sig op af Bonucci spillede han sin bedste sæson. Vi lukker jo konsekvent 2 mål ind i snit og med et tandløst angreb, så er det jo slut.

Vi har ingen træner, vi har ingen forsvarskæde, midtbane eller angreb. Vi har knap en ledelse. Det var sgu alligevel hurtigt den sæson røg i vasken.. kaos - intet mindre.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    1-2 FT.

Den var hård. Mest fordi man faktisk håbede på, at vi kunne få alle 3 point med fra dagens kamp. Havde man en sejr her og 1 point med fra kampene mod Napoli og Juve, havde det været super resultater.

Det fik vi ikke.

Jeg ser bestemt nogle spændende ting i offensiven efter Pioli er kommet til. Men ser også flere farlige situationer i defensiven.

Duarte spiller ikke en god kamp, og vi er nu ude i, om ikke Gabbia skal have chancen. Jeg mener, hvad kan vi tabe mod Napoli og Juventus?

Bennacer spiller en fin kamp, men mangler roen i flere situationer, til at ligge den sikre aflevering der giver ro.
    Får Leao bolden med første gang efter han er kommet ind, sparker han den ind.
    Rebic får leveret lidt fight, men sætter slet ikke sit præg på kampen.

Caldara er ønsket, og forhåbentlig i bedre form end Conti kom tilbage i!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Jeg ved ikke om vi ser de samme spændende ting mht. Pioli.. Han har rykket Theo længere frem hvilket giver en offensiv dimension, men se lige det rum det efterlader bagi (f.eks. Lazio’s begge mål). Især med en Bennacer på midtbanen, som egentligt gør det godt, men modstanderne pisser jo igennem.

Offensivt laver vi ikke mange mål da Piatek og Leao og Rebic slet ikke er skarpe nok. Lidt på straffe, frispark og selvmål er hvad vi kan score på.

Spørgmål om ikke Pioli skulle fokusere på at stabilisere den synkende skude. En 3-5-2 vil give Theo og Calabria mere frirum da de alligevel ikke kan finde ud af at forsvare. Hvem der spiller de øverste pladser kan vel næsten gør ligemeget.

Ja, jeg mener seriøst at der skal damage control til nu. Vi har ingen jordisk chance for at nå top5.

Standard

Spørgsmålet er om Gattuso faktisk så manglerne ved holdet, og af den grund forlangte defensiv organisation fremfor noget andet? Det var betonbold, men effektivt.

Mod Napoli og Juve, kunne man forestille sig en midtbane med Bennacer-Biglia-Kessié/Krunic? Tung og arbejdsom, men bestemt også beskyttende for forsvaret. Og så blot lade Rebic og Leao i stikken på kanterne med missionen om at komme frem til feltet og finde Piatek?

Jeg synes vi ser placeringsfejl fra midtbanen igen i dag og så ser vi et forsvar der ikke er afstemt. På det sidste mål er Duarte i duel, mens Romagnoli hænger 10meter længere fremme, uden der er nogen til at bakke af for Duarte. Det må ikke ske!

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Jeg ved ikke om vi ser de samme spændende ting mht. Pioli.. Han har rykket Theo længere frem hvilket giver en offensiv dimension, men se lige det rum det efterlader bagi (f.eks. Lazio’s begge mål). Især med en Bennacer på midtbanen, som egentligt gør det godt, men modstanderne pisser jo igennem.

Offensivt laver vi ikke mange mål da Piatek og Leao og Rebic slet ikke er skarpe nok. Lidt på straffe, frispark og selvmål er hvad vi kan score på.

Spørgmål om ikke Pioli skulle fokusere på at stabilisere den synkende skude. En 3-5-2 vil give Theo og Calabria mere frirum da de alligevel ikke kan finde ud af at forsvare. Hvem der spiller de øverste pladser kan vel næsten gør ligemeget.

Ja, jeg mener seriøst at der skal damage control til nu. Vi har ingen jordisk chance for at nå top5.
    Det præcis elementet med Theo og de farlige situationer der opstår der er min pointe.
    Det var ikke ros af Pioli. Blot en konstatering af at jeg ikke mener vi har fundet balancen der er så vigtig for fodbolden!

Forza AC Milan

Standard

Gattuso fik mere ud af “et på papiret” dårligere hold. Han har min dybeste respekt. Milan taber åbenbart til alle top 8 hold. Det giver 16 nederlag som minimum. Så er der det løse, der vil få os på 22 nederlag. Vi taber til Napoli og Juventus og når det så er sket, vil vi være så nede mentalt. Men ja, i morgen står de og hygger til træning som om de var med i CL. Jeg er nået til et punkt hvor jeg ser nedrykning som den eneste løsning på det her cirkus. Det er kynisk og hårdt men det er sandheden.

Standard

Lige nu fremstår Gattuso som et taktisk mastermind. Yikes.

Sjovt at være på San Siro idag hvor Curva Sud kæmpede med alt hvad de havde for at støtte op. Sig ikke at de er kræsne. Ikke idag.

Efter at have set holder mod SPAL på stadion, så må jeg sige at reaktionen blev forsøgt skabt idag ovenpå sidste sejr. Jeg synes på sin vis skæbnen var lidt hård ved Milan, for især i 1. halvleg var der vilje og energi. Kampen var i det hele taget dynamisk og spændende.

Som kampen skred frem synes jeg dog det var tydeligt, at Lazio hele tiden havde mere at komme med. Deres offensive spil var bare imponerende og for den objektive, var der til tider en fornøjelse at se deres småspil. Når man spejler det over i Milans, så er manglerne tydelige. Der er ingen rellle kombinationer på sidste tredjedel.

Calabria var helt væk. Bennacer energisk og med vilje som mom of også en fint spillende Calhanoglu.

Alt i alt det ikke nok og man skal virkelig grave dybt. Ledelsen må føle sig dummere end nogensinde.. Situationen er tragisk.

Standard

Har Milan nogensinde haft sådan en dårlig start i Serie A? - jeg mindes det ikke, at vi så tidlig har været nærmest færdig med sæsonen. Point mæssigt er det måske ikke så langt, men det her hold er bare generelt helt væk.

Under Pioli syntes jeg dog vi spiller mere seværdigt fodbold, men tilgengæld ser vores forsvar også dårligere ud og de 2 ting hænger jo sammen. Men stå nede at forsvare er heller ikke løsningne, da vi i forvejen har mere end svært ved at at score mål.
    Kampen mod Lazio igår afspejler jo meget godt sæsonen. Som sådan er vi jo ikke overspillet uden at få et ben til jorden. De afgørende situationer er vi bare ekstem udskarp oppe foran og defensiv fejler vi med begynderfejl. Og den fejlrate er grunden til vi er startet så elendig i år med gigantiske fejl og når vi så slet ikke kan score mål, ja så kan vi næsten ikke andet end tabe.

Ser vi en opsummering af mål scoret imod os er langt størstedelen jo noget man slet ikke bør se på dte her niveau, med Jesper Olsen afleveringer nede foran eget felt etc
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det her er dybt godnat. At tro på at det vender mod Juventus og Napoli giver ingen mening overhovedet. Hvad er worst case scenario økonomisk set for klubben? Måske @Costacurta har en ide.

Standard Serie A: Milan-Lazio

Citer Oprindeligt indsendt af ACM-1899 Se meddelelser
    Det her er dybt godnat. At tro på at det vender mod Juventus og Napoli giver ingen mening overhovedet. Hvad er worst case scenario økonomisk set for klubben? Måske @Costacurta har en ide.
    Worst case er vel at vi ikke kommer i Europa. Men omvendt vil det betyde at vi ikke har FFP at tænke på, før vi potentielt kvalificere os til en ny europæisk turnering (FFP vægter dog historiske regnskaber ved kvalificering, så selvfølgelig skal klubben stadig drives ansvarligt).

Ellers vil vi kunne nå en EL plads, og så skal klubben kunne fremvise fremdrift i fht en aftale med FFP. Sidste regnskab har formentlig været i overensstemmelse med den aftale man lavede med UEFA sidste år. Alt andet vil være galimatias. Så urutineret i at drive en fodboldklub er Gazidis ikke. Og så urutineret er Scaroni ikke. Elliott ligeså.

Forza AC Milan

Regler for meddelelser