Side 4 af 4 FørsteFørste ... 234
Viser resultater 31 til 32 af 32

Emner: Serie A: Milan-Lazio

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Lige nu fremstår Gattuso som et taktisk mastermind. Yikes.

Sjovt at være på San Siro idag hvor Curva Sud kæmpede med alt hvad de havde for at støtte op. Sig ikke at de er kræsne. Ikke idag.

Efter at have set holder mod SPAL på stadion, så må jeg sige at reaktionen blev forsøgt skabt idag ovenpå sidste sejr. Jeg synes på sin vis skæbnen var lidt hård ved Milan, for især i 1. halvleg var der vilje og energi. Kampen var i det hele taget dynamisk og spændende.

Som kampen skred frem synes jeg dog det var tydeligt, at Lazio hele tiden havde mere at komme med. Deres offensive spil var bare imponerende og for den objektive, var der til tider en fornøjelse at se deres småspil. Når man spejler det over i Milans, så er manglerne tydelige. Der er ingen rellle kombinationer på sidste tredjedel.

Calabria var helt væk. Bennacer energisk og med vilje som mom of også en fint spillende Calhanoglu.

Alt i alt det ikke nok og man skal virkelig grave dybt. Ledelsen må føle sig dummere end nogensinde.. Situationen er tragisk.
    “Yikes” eller ej, Gattuso vandt hjemme mod Roma, fik X ude, slog Lazio hjemme, spillede op mod Juve ude, slog et stærkt Atalanta hold ude og fik en del mere ud af holdet. Om det var beton/grimt/kedeligt/heldigt er jeg ligeglad med. Et eller andet kunne han som de her galninge i form af Giampaolo og Pioli og “det nye unge Milan” ikke kan. Serie B - here we come! Måske også det der skal til for, for alvor at viske tavlen ren i Milano.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af ACM-1899 Se meddelelser
    “Yikes” eller ej, Gattuso vandt hjemme mod Roma, fik X ude, slog Lazio hjemme, spillede op mod Juve ude, slog et stærkt Atalanta hold ude og fik en del mere ud af holdet. Om det var beton/grimt/kedeligt/heldigt er jeg ligeglad med. Et eller andet kunne han som de her galninge i form af Giampaolo og Pioli og “det nye unge Milan” ikke kan. Serie B - here we come! Måske også det der skal til for, for alvor at viske tavlen ren i Milano.
    Det var ikke ment mere negativt end som så. Pointen er blot, at min anke på Gattuso var at han ikke var manden til at udvikle holdet på den lange bane. Det er han ikke visionær nok til.

At man erstatter ham med én man ikke vil give tiden, for derefter at erstatte selvsamme med én der aldrig bliver andet end en subtop træner gør det svært.

Derfor ser det sløjt ud og med manglende tålmodighed skulle man måske have fortsat med ultra pragmatisme og betondefensiv i Gattuso. Især i en tid hvor de sidste Champions League pladser afgøres af marginaler.

Men jeg synes det er vildt at man skal sidde og ønske det, men med så spraglet en trup og retning, så er en solid defensiv bare et bedre udgangspunkt.

Regler for meddelelser