Side 1 af 4 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 32

Emner: Serie A: Milan-Lazio

Standard Serie A: Milan-Lazio

Imorgen aften gælder det Lazio og selv om vores spil er alt andet end opløftende er det sådan en kamp som imorgen vi skal vinde for at få fundet et eller andet tro tilbage på holdet. Selv med en total elendig start på sæsonen ligger vi jo ganske tæt på CL pladserne og selvom det er helt utopi at tro vi har kvaliteten til at spille med om 4 pladsen, så er det jo også kedelig bare at læne sig tilbage og lader sæsonen passerer uden at prøve at gå efter en top 4.

Lazio er altid er træls modstander syntes jeg. Altid meget fysisk betonet hold der kan løbe solen sort og så med et par giftige spillere oppe foran. Så forventer bestemt ikke vi skaber mange chancer (hvilket vi nu egentlig aldrig rigtig gør) imod et solidt Lazio hold.

Om det bliver en heldig og grim sejr er jeg ligeglad med, men hvor kunne det være godt med lidt medvind og en sejr
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Man kan jo rent faktisk spille sig ind i kampen om Champions League igen i morgen. Det er ufatteligt og stadig ret klart at Milan er de sløjeste af dem der kæmper, men selvom programmet er håbløst kan de da få lov til at drømme ved en sejr.

Jeg er på stadion igen og håber på at der kan være i nærheden af 60.000. Det kunne være fedt med det og en grim sejr der giver tro. Bare lidt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Man kan jo rent faktisk spille sig ind i kampen om Champions League igen i morgen. Det er ufatteligt og stadig ret klart at Milan er de sløjeste af dem der kæmper, men selvom programmet er håbløst kan de da få lov til at drømme ved en sejr.

Jeg er på stadion igen og håber på at der kan være i nærheden af 60.000. Det kunne være fedt med det og en grim sejr der giver tro. Bare lidt.
    Jeg vil mene at vi mod et hold som Lazio har muligheder, men skal tænke lidt mere på fart end vi har gjort før. Suso er ude, og hvor vil det være dejligt hvis Rebic fik chancen på højre kanten. Fart, fight og aggresivitet. Bestemt ikke noget en Lulic værdsætter!

Vil Pioli være spilstyrende vil jeg mene Bennacer bør spille 6’er. Ellers er vi ALT for sårbare på kontraer.

Ligner dog vi ser Duarte i midterforsvaret. Det kan blive spændende.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Kunne være spændende med Rebic fik chancen fra start. De der korte indhop er ikke lette når man tilmed er kommet til et helt nyt hold. Men han må selvfølgelig ikke være god nok, for så havde han startet inde når både Pioli og Giampaolo ikke har ham i start elleveren
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Kunne være spændende med Rebic fik chancen fra start. De der korte indhop er ikke lette når man tilmed er kommet til et helt nyt hold. Men han må selvfølgelig ikke være god nok, for så havde han startet inde når både Pioli og Giampaolo ikke har ham i start elleveren
    Enig.

Ser vi på forventet opstilling er følgende i start11 (de har dog sjældent ret):
    Donna
    Calabria-Duarte-Roma-Theo
    Paqueta-Bennacer-Kessié
    Castillejo-Piatek-Hakan

Jeg så gerne en Rebic på højrekanten. Castillejo leverer intet når han er inde. Og så vil Bonaventura være et glædeligt gensyn når han får form nok til at spille. Håber han kommer tilbage i samme form som vi har set tidligere!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Ja, det er svært at være optimistisk mod et Lazio hold der de sidste år har været ufatteligt svære for os at spille imod. De står bare ekstremt dårligt til os i forvejen og hvis så krydrer det med den gigantkrise vi står i, så er 1 point nok det bedste vi kan håbe på.

Jeg forstår dog ikke hvorfor Pioli ikke får lukket den CL snak ned i sine interviews. Han bliver ved med at sige man tror på det. Det er jo en kæmpe joke. Vinder vi ikke i dag og med et sikkert nederlag i næste uge til Juve vil betyde 10 point efter 4. pladsen og med markant bedre modstandere som Atalanta, Roma og Napoli at skulle hente.

Få nu sat forventninger ned til en 6. plads og få bare nogenlunde spil til at fungere. Brug januar vinduet til rense ud og så start seriøst til næste sommer.

Jeg forstår godt nok heller ikke hvorfor Rebic ikke spiller fra start i stedet for Samu. Rebic er så dyr en spiller for os, så Boban må godt nok rive sig i håret over han fik hentet ham. Alternativt Leao på den kant. Lazio vil kunne presse os helt i bund, da vi ikke har fart at true med offensivt.

Standard

Er rebic ikke lejet? Hvorfor er han så en dyr spiller for os, ift vores egne spillere

Sendt fra min G8341 med Tapatalk

Standard

Det skulle gå galt. 3 store chancer til Immobile og så skal han score.

Dog igen Paqueta der ikke score som sidste kamp og det koster. Han er så dårlig.

Standard

Livline fra Lazio der giver et selvmål. Tak for det. Kæmp så for det ene point tak

Standard

Udmærket kamp hvor jeg den her gang endda ikke er faldet i søvn rent bogstaveligt.
    Milan satser meget syntes jeg og når vi bliver fanget kan de slå farlige kontra. Vi har også haft rigtig gode muligheder og der kunne let have stået 3-3.

Vi spiller ganske udmærket fremad syntes jeg, men defensiv er det kaos selvom vi står masser af spillere og forsvare kommer de simpelt igennem med en enkelt aflevering

Men det er offensiv vi skal forbedre os meget så vi har råd til at have sådan et forsvar

Regler for meddelelser