Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 32

Emner: Serie A: Milan-Lazio

Standard

Ja jeg ville give et ben hvis vi kunne bytte Lazios offensiv med vores. Deres tre forreste splitter vores hold ad. Det virker som senior spillere mod lilleput når vi forsvarer.

I øvrigt synd for Samu der var vores bedste i første halvleg.

Standard

Theo smider en kæmpe chance og Roma viser igen på målet at han slet ikke er en god anfører. Han skal styre kommunikationen og få det afværget. Så vildt en dårlig taktikker han er. Laursen var bedre som styrmand end ham.

Dog fortjent da Lazio har været bedst i 2. Halvleg. Første sejr til siden 1989 ude mod Milan.

Standard

Så mangler vi bare at tabe til Juventus og Napoli (de næste to kampe). Så kan vi ligge og rode under nedrykningsstregen. Hvad fanden gik der galt? Vi havde udmærkede resultater under Gattuso. Det her er dybt godnat. Milan går jo snart konkurs.

Standard

Hold kæft, det gør ondt at se på det her. Vi er tandløse i offensiven, og hullet som en si bagved. Og hvad er der med ham Pioli at indskifte Bona ind i de sidste 5min af kampen? Krunic har været usynlig i næsten hele anden halvleg. Kunne han ikke have skiftet ham ind noget før? Fuuuuuuck det er sørgeligt det her.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Vi møder et hold af mænd der også et bedre spiller for spiller. Vores midtbane består af to nedrykkede spillere og verdens langsomste brasilianer. Det krydret med en anfører og keeper der ikke kunne lede en pigespejderlejr og ryster i buksen hver gang bolden nærmer sig.

Det skal gå galt hvis ikke vi henter 3 erfarne ledere. Gerne to i det centrale forvar og en på midtbanen.

Mon komiske Ali aka Boban nu lukker munden om top 4 og begynder at se det handler om overlevelse og opbygning til næste sæson. De næste der siger CL skal fyres.

Standard

Der gik det galt at løn og kvalitet ikke hænger sammen

Standard

Ja god fornøjelse med at skaffe øgede sponsor indtægter

Syntes dog skæbnen er lidt hård ved Milan. Anden halveg var der langt mindre åben end første og stort set ingen chancer i nogen ende. Vi sikkert efter guldet men blev straffet på de omstillinger, hvor vi defensiv dog udvider hvor lidt styring der er. Jo nærmest en foræring der måde vi dækker op på når vi står med 3 spillere imod 2 Lazio spillere

Det ser håbløs ud. Forsvar er ringere end set i mange sæsoner og offensiv har vi intet der minder om en angriber der tror på at kunne score
    Kan man trække sig i serie a og så stadig få lov at spille der næste år

Standard

Alt i alt en nogenlunde præstation af holdet, ifht. hvad vi har været vant til at se.
    Dog skinner den store tabermentalitet igennem igen til sidst, helt som jeg havde forventet det, og vi taber. Enhver kamp der kan knække til begge sider på et givent tidspunkt vil som regel gå imod vores vej.
    Det her hold er helt uden tro og uden gnist, og det er tydeligt at Piolis ankomst ikke har vækket noget som helst i spillerne.

Det ville overraske mig meget hvis vi fik bare ét point de næste to kampe. Jeg forventer to tydelige nederlag, og det tror jeg også vores spillere gør. Det kommer til at cementere tabermentaliteten i os i endnu højere grad. Så mange penge er investeret, og lønningerne der bliver givet til disse spillere berettiger forventninger til CL deltagelse. Der er et totalt mismatch. Enten skal vi sælge helt ud fra alt middelmådighed og acceptere at vi er et midterhold de næste mange sæsoner, eller også skal ledelsen gå all in og hente etableret kvalitetet i hver kæde, nogen der med garanti kan gå ind og løfte kvaliteten.
    Zorro per sempre!

Standard

Calabria spiller vel om noget den ringeste kamp en spiller nogensinde har prøvet på san- Siro.
    Donnarumma har i længe været bedste mand men er nu også helt væk. Rebic er han klar over han spiller på banen? Ligner bogstaveligt et spøgelse der ikke kommer nogen som helst kommunkation fra.

Syntes Bannacer og paqueta gjorde det udemærket. Theo lidt minde god end de øvrige kampe, men alle andre virkelig væk

Standard

1-2 FT.

Den var hård. Mest fordi man faktisk håbede på, at vi kunne få alle 3 point med fra dagens kamp. Havde man en sejr her og 1 point med fra kampene mod Napoli og Juve, havde det været super resultater.

Det fik vi ikke.

Jeg ser bestemt nogle spændende ting i offensiven efter Pioli er kommet til. Men ser også flere farlige situationer i defensiven.

Duarte spiller ikke en god kamp, og vi er nu ude i, om ikke Gabbia skal have chancen. Jeg mener, hvad kan vi tabe mod Napoli og Juventus?

Bennacer spiller en fin kamp, men mangler roen i flere situationer, til at ligge den sikre aflevering der giver ro.
    Får Leao bolden med første gang efter han er kommet ind, sparker han den ind.
    Rebic får leveret lidt fight, men sætter slet ikke sit præg på kampen.

Caldara er ønsket, og forhåbentlig i bedre form end Conti kom tilbage i!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser