Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 29 af 29

Emner: Serie A: Juve-Milan

Standard

Ja, det er same old story med Juventus kampene i Torino. Vi forventer altid at få hug men slipper med æren i behold.

Et cadeau til os, men Juve var også skidt idag. Men da de skruer op for tempoet, kan vi ikke følge med. De sætter jo bare Dybala, Rabiot og Costa ind.. Crazy.

Men vi har stadig ikke formået at bare få ét point mod dem. Hvad var det? 10 nederlag på stribe i Torino?

Lidt hårdt sagt, men i bund og grund har vi ikke rykket os en meter. Synes stadig der er mange dumme boldtab af Krunic, Bennacer og især Paqueta. Ingen stepper op og jeg tvivler stadig på om vi har en rigtig leder på holdet? Vindere har vi i hvert fald ingen af, det er bekræftet.

Standard

4 point fra nedrykning og 11 point fra vores erklærede mål. Det er kæmpe krise. Bennacer var ellers god men ude næste kamp. Theo fortsætter en nedadgående kurve hvor Conti var god. Leao virker desværre også mere som Niang version 2.

Der er krise Som aldrig før i klubben. I midten af 90erne da det så lignede ud havde vi dog bare nogle voksne mænd på banen der kunne hjælpe og man var for Alvor aldrig var bange for stregen. Det har vi ikke nu og præstationerne virker ikke til at have en Nedre grænse. Idag var fornuftigt men det er stadig endnu en ubrugelig kamp når vi ikke får point.

Hvem er det lige der skal hive de andre i håret når de misser simple afleveringer. Der var to gange i dag hvor jeg sad og tænkte Theo skal være glad for det er Roma og ikke Baresi/Billy/Maldini ved siden af ham. Så var han blevet svinet ud af banen.

Standard

Personligt er jeg ved at gå helt kold på Romagnoli, synes ikke han er stærkt nok i de afgørende situationer. Han er og bliver aldrig en leder eller en klassespiller som det forsvar har behov for. Til hans forsvar, har han så heller aldrig selv haft en leder ved sin side, udover Leo en enkelt sæson.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Må også sige at jeg bliver træt. Træt fordi man skal trækkes op af et nederlag, men hæderlig præstation i Torino. Det er bare ikke nok jo. Faktum er fire point fra en nedrykningsstreg og 9 point til en Europa League plads. Sæsonen er slut ift. ambitioner og end ikke startet ift hvor galt det kan gå.

Idag er vi gode fordi ingen forventer noget. Det lettede på spillerne og det var da også godkendt. Enig i at Bennacer og Conti spillede fint.

Den manglende selvtillid er dog tydelig. Vi kan ikke spille chancerne store nok.

Ren hovedpine for ledelsen det her. Nok er der bedring, men et pointsnit er et pointsnit og Pioli har jo på den front været en katastrofe.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    4 point fra nedrykning og 11 point fra vores erklærede mål. Det er kæmpe krise. Bennacer var ellers god men ude næste kamp. Theo fortsætter en nedadgående kurve hvor Conti var god. Leao virker desværre også mere som Niang version 2.

Der er krise Som aldrig før i klubben. I midten af 90erne da det så lignede ud havde vi dog bare nogle voksne mænd på banen der kunne hjælpe og man var for Alvor aldrig var bange for stregen. Det har vi ikke nu og præstationerne virker ikke til at have en Nedre grænse. Idag var fornuftigt men det er stadig endnu en ubrugelig kamp når vi ikke får point.

Hvem er det lige der skal hive de andre i håret når de misser simple afleveringer. Der var to gange i dag hvor jeg sad og tænkte Theo skal være glad for det er Roma og ikke Baresi/Billy/Maldini ved siden af ham. Så var han blevet svinet ud af banen.
    Syntes du er hård ved Leao og Theo. Hvem skal spille godt og præstere når faktisk hele holdet stråler af taber mentalitet? Når der er kaos i ledelsen, så går det ud over resten også.

Pioli har fået den værste tænkende start som forventede. Hvad skal dog disse trænere få ud af det spiller materiale klubben har? Hele holdet er jo en flok knægte som render rundt på banen og får deres hyre og uden erfaring. Vi har ingen ledere! Ledelsen har jo fejlet fuldstændig her.

Jeg så helst man havde beholdt Gattuso, og så have fået nogle ældre rutinerede spillere blandt de unge.

Standard

Jeg synes netop Theo samt Hakan var vores bedste. Hakan med en del skud på mål, hvor han ved et par forsøg er farlig og med lidt held ville der være opstået en ripost. Bennacer skal også roses. Synes jeg læste at han i 1. halveg havde 20 ud af 20 afleveringer. Det er super flot, når man tænker på hvor gode Milan spillerne generelt er til at smide bolden over i fødderne på modstanderen. Roma er helt væk ved Juves mål. Jeg savner noget mere aggresivitet fra hans side af. Gå ned i en tackling eller noget! Gør dog det en forsvarsspiller gør! Jeg savner noget mere "killer" mentalitet over ham, noget ala Ramos. Gattuso? Han er savnet - enig.
    Forza Milan!

Standard

I fht Pioli:
    Han har mødt Roma, Lecce, SPAL, Lazio og Juventus.

Én sejr og én uafgjort. Det er ikke ham jeg vil pege fingrer af, da han skal implementere sin stil, mens sæsonen er i gang. Det ikke let. Og ikke noget vi skal tage for let på.

Vi mangler ledere. Det hænger på den sportslige ledelse, der formentlig havde fået et direktiv fra Gazidis og Elliott om at købe ungt. Maldini og Boban har altid udtalt at de gerne vil hente ældre spillere med erfaring.

Ét punkt der slår mig når vi ser os spille:
    - For mange af vores spillere er gode all-round spillere, og mangler spidskompetencer.

Eksempel: Piatek overfor Lewandowski, der mangler bare noget fysik. Skarp i boksen mm. men Piatek har ikke et overtag på nogen punkter overfor sine modstandere.

Hakan: fin teknik, fint spark osv. men hvis han ikke smider om sig med perleafleveringer (og det gør han ikke), så er han en middelmådig spiller.

Og sådan kunne vi blive ved. I mine øjne har Suso sine spidskompetencer og det så fint, for det kan man da sætte sammen velvidende hvad man får. Ikke at han er en succes lige nu. Men en Conti, Duarte, Romagnoli, Paqueta, Bennacer, Krunic, Hakan og Piatek ender jo med at skulle spille bolden til sidemanden, da de ikke selv har kompetencerne til at skabe det. Og ikke er oplagte for at spille på en bestemt måde.

Vi mangler x-factor og ledere - som flere skriver herinde.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Syntes Hakan gjorde det udmærket og ofte fra ham der kom noget i offensiven. Men med det spark han har scorer han for få mål. Igår flere gange har han afslutninger tæt på feltet og med god plads ligesom også i andre kampe, og der skal han scorer meget mere. I Bundesligaen scorede han mange mål fra den distance

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Syntes Hakan gjorde det udmærket og ofte fra ham der kom noget i offensiven. Men med det spark han har scorer han for få mål. Igår flere gange har han afslutninger tæt på feltet og med god plads ligesom også i andre kampe, og der skal han scorer meget mere. I Bundesligaen scorede han mange mål fra den distance
    Helt enig. Piatek skylder også. Suso med et perfekt og farligt indlæg i starten af kampen, hvor han finder en helt fri Piatek som header den af H til, i stedet for at lægge den nede i hjørnet. Havde det været sidste-sæsons Piatek havde han headed den ind. Vi er simpelthen for uskarpe når chancerne byder sig og det kan blive dyrt for os. Måske lidt off-topic, men hvis vi også taber til Napoli og kun får X mod Parma, kan det virkelig gå hen og blive grimt op mod jul/nytår. Jeg tror desværre at det bliver værre for Milan.
    Forza Milan!

Regler for meddelelser