Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 29

Emner: Serie A: Juve-Milan

Standard Serie A: Juve-Milan

Så er det jo sørme imorgen vi skal hente vigtige point ind på Juve, så vi stadig kan nå dem på 1 pladsen

Der er vel egentlig ikke meget at skrive om den kamp, men det bliver spændende at se hvordan Milan holdet tackler kampen, da det virkelig vil være en fallit erklæring hvis vi bare ligger os ned og bliver kørt over. Og ikke mindst vil det også være en lussing til Pioli hvis han ikke kan få holdet til at kæmpe imod overmagten.

Det skal dog siges Juve virkelig ikke har leveret flot fodbold, men stadig haft Ok resultater. Næsten hver eneste kamp hiver de et mål hjem i slutningen af kampen fra en af deres individualister.

Jeg tror vi efter kampen imorgen vi sikkert igen kan skrive at vi egentlig spillede lige op med dem i store dele af kampen, men klassen i de afgørende tidspunkter i begge ender bare mangler

Det rygtes vi prøver 3-5-2 med Romagnoli, Duarte og Rodriguez. Vil sige Rodriguez i forsvaret måske er den plads han gør mest gavn da han fysisk er stærk og ikke skal fremad banen. Defensiv står han som regel godt, men det er igen nok en ren og skær test kørsel fra Pioli i håbet om han rammer et eller andet der fungerer og som overrasker modstanderen
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Dage siden kl. 12:18
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja som du fint skriver Kim - Det mest interessante imorgen bliver at se på endnu et formationsskifte. Problemet er, at selv en acceptabel præstation vil være svært at vurdere taktikken på, da vi formentlig ikke bliver klogere på hvordan den vil fungere mod gennemsnitlige mandskaber. Jeg har aldrig følt mig mere sikker på et nederlag og selvom Milan medierne forsøger sig med et ''Milan skal vise de er mænd'' retorik, så tror jeg ikke det er et spørgsmål om vi taber eller ej, men mere om vi bliver kørt helt over eller om vi slipper hæderligt igennem. Begge dele ændrer jo så ikke på den overordnede kurs.

Standard

Trist vi er kommet dertil hvor en kamp mod Juve kun har en kamptråd på 2 posts.
    Er livslang fan, men orker ikke engang at se aftenens kamp fordi det blot er et spørgsmål om hvor meget vi taber.....

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Trist vi er kommet dertil hvor en kamp mod Juve kun har en kamptråd på 2 posts.
    Er livslang fan, men orker ikke engang at se aftenens kamp fordi det blot er et spørgsmål om hvor meget vi taber.....
    Skul lige til at skrive det samme.
    I de gamle dage, så ville vi allerede været på 3 side af kommentar inden kamp start.
    Men sådan er det... når niveauet falder af kampene, det samme sker med vores Forum desværre.

Jeg regner dog stadig med en overraskelse idag.
    God kamp alle sammen.

Standard

Juve virker ikke så sikker defensivt....
    Det må bare udnyttes.

Uanset hvad kampen bliver... Bare Higuain ikke score.

Standard

Nice.... tror aldrig jeg har haft en helt kamp tråd for mig selv

Men god indtil videre....
    De skal bare tro på det! Alt kan ske.

Standard

Fin første halvleg og på en mærkelig måde er jeg ikke så overrasket. Typisk Milan at levere noget af det bedste i en kamp hvor alle forventer vi taber. På et eller andet plan må det også være en befrielse for holdet.

Der er mere timing i tingene idag. Det ser fint ud. Juventus vinder dog stadig hvis de skruer 15-20% op i anden halvleg.

Standard

Jeg er positivt overrasket over vores spil pt. De senere år, synes jeg faktisk ofte vi har spillede god fodbold mod Juve. Men som så ofte før, har vi ikke den kynisme og klasse, der skal til i de afgørende situationer. Hvilke jeg også tror vi får at se i anden halvleg, hvor Juve går ud og gør det Juve gør bedst, vinder selvom de ikke spiller godt.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

At juve har spillere på bænken som Dybala og Douglas Costa er skræmmende....

Standard

Mon ikke det bliver som det plejer?? Juve får dommerhjælp som altid og scorer sent i kampen på et offside mål eller ikke eksisterende straffe.......

Regler for meddelelser