Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 29

Emner: Serie A: Juve-Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Mon ikke det bliver som det plejer?? Juve får dommerhjælp som altid og scorer sent i kampen på et offside mål eller ikke eksisterende straffe.......
    Rygterne siger at Milan har aldrig tabt en kamp som kampens dommer har dømt....
    Så forhåbentligt hjælper han os
    Medlem nr 167

Standard

Romagnoli leger igen fodboldspiller og bliver også forvirret sat som sidste weekend. Øv.

Standard

Dybala igen og igen.
    Sådan er det når man har kvalitet på banen og bænken. Chancen skal de nok få.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Romagnoli leger igen fodboldspiller og bliver også forvirret sat som sidste weekend. Øv.
    Tror en del top forsvar spillere vil blive sat efter sådan en træk af Dybala.

Standard

En solid kamp af drengene, hvor de gav alt hvad de havde og spillede egentlig solidt. Juventus var pivringe, men forskellen på de to hold er bare at vi har en tabermentalitet, og vi kunne ikke slå til om så Juventus tiggede os om det, mens Juve har selvtilliden og ikke mindst kvaliteten på toppen til at kapitalisere på farlige situationer.

Jeg nød kampen, selvom jeg hånden på hjertet blot sad og ventede på en sen Juventus scoring.
    Zorro per sempre!

Standard

God kamp. Desværre endte kampen som vi regnede med.
    Vi tager Napoli!

Standard

Alt i alt en rigtig god indsats af holdet i aften, klart den bedste kamp denne sæson. Det ændre dog stadig ikke på resultatet og den krise klubben forsat befinder sig i.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser

Jeg tror vi efter kampen imorgen vi sikkert igen kan skrive at vi egentlig spillede lige op med dem i store dele af kampen, men klassen i de afgørende tidspunkter i begge ender bare mangler

Ja,kan da hvis godt sige "hva sagde jeg" omkring ovenstående. Generelt ligesom i rigtig mange andre kampe, syntes jeg igen skæbnen er hård ved Milan. Skulle Juve have vundet 3-0 så kunne de nok have fundet et andet gear, men i dag var Milan ikke dårligere end Juve ren spillemæssigt, men igen den individuelle kvalitet er bare højere og er igen afgørende. Vi har masser af gode muligheder, men fejler og har fortsat ingen offensiv der selv tror på de kan score. Defensiv viser målet vi får imod os igen den kvalitet der mangler. Vi er i overtal i defensiven og alligevel kan Dybala tage et simpelt træk uden om Romangoli, der ikke får nogen støtte af de andre Milan spillere rundt omkring sig og igen sådan en organisations fejl, da vi står dybt og han aldrig må få så meget plads

Så igen en kamp hvor spillerne måske kan sige de gjorde det godt, men de kampe har vi haft alt for mange af uden at få noget ud af det. Men vi slap med æren i behold og at Sczeney blev kåret til MOTM siger lidt om deres præstation
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det positive i denne kamp er at vi faktisk spiller udemærket. Specielt ros til Bennacer og Krunic. De 2 kæmpede flot og pressede juve, til at begå fejl når de angreb os.
    Conti var også en positiv overraskelse i dag. Var meget mere fokuseret, og virkede ikke som en hovedløs kylling som set tidligere.

Det negative. Selvom Paquetta kæmpede for at få de bolde han tabte, og var med til at hjælpe i den defensive fase, så er det utroligt hvor elendig hans boldkontrol og pasninger er. Også er der det evige mysterium om Hakan. Jeg har forsvaret ham siden han kom til. Men nok er nok. Vi var jo nærmest 10 mod 11. Hvergang vi havde gang i noget offensivt og bolden kom til ham.... Tja, no comments.

Bonaventura må snart være klar, for det her gør ondt at se på.

En skam vi tabte på den måde, for jeg mener at vores spil gjorde sig fortjent til minimum uafgjort.

Endnu en snitter. Lad os håbe at vi kommer med samme vilje mod Napoli. I deres nuværende forfatning, burde de være til at snakke med.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Endnu et nederlag. Små fem point fra nedrykningsstregen. Tro på at vi vender den her sæson mod Napoli og formstærke Cagliari og hvad de nu ellers hedder, kommer ikke til at ske. Vi ligger blandt de tre sidste til nytår. Milan brandet er godt og grundigt smadret.

Regler for meddelelser