Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: Serie A: Milan-Napoli

Standard

Napoli er i frygtelig forfatning og alligevel kommer de nemt til kæmpe chancer. Jeg ved ikke hvordan Biglia kan falde så meget i niveau fra Lazio til Milan. Det står stadigvæk som dette årtis største spørgsmålstegn, at han slipper for mere kritik end Montolivo gjorde.

Bonaventura - Købt for 7 mio euro af Galliani i sommerens transfervindue 2014, er stadigvæk bedste mand når han er klar.

Vi taber stadigvæk.

Standard

Lucas Biglia er en omvandrende katastrofe.

Standard

Hvor er jeg træt af Piatek, han falder konstant og hyler, og manden kan ikke tage høje bolde ned med ryggen til mål, når man spiller den op på ham. Selv en 40 årig Zlatan med stok og benene i lænker, kan gøre det med lukket øjne.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Lucas Biglia er en omvandrende katastrofe.
    Hvilket Pioli heldigvis omsider kunne se - og i mangel af bedre sætter Calabria ind.

Dejlig med konsekvens og dejligt Bennacer er tilbage næste runde.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Hvilket Pioli heldigvis omsider kunne se - og i mangel af bedre sætter Calabria ind.

Dejlig med konsekvens og dejligt Bennacer er tilbage næste runde.
    Fint at han tager Biglia ud - han var ringeste i dag.

Men han har langt flere og bedre muligheder på bænken i mine øjne end Calabria?

- Leao på kant Paqueta ned på midten igen
    - Gabbia (har spillet 6’er i mange kampe som ungdomsspiller)
    - Brescianni ind på 8’eren

I hvert ikke det rigtige med Calabria i mine øjne. Have tro på hele truppen kan levere! Ellers når vi ikke langt...

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Forresten på deres mål. Det virker igen igen som om vi er febrilske i at få stoppet modstanderen, så vi ikke tænker os om.

Romagnoli har vel ikke noget at gøre i at presse Insigne?

Jeg mener Musacchio er der, og har vel mere brug for en opbakning, hvis han også blev tørret.

I hvert fald burde Romagnoli vel have mere øje på sin angriber, end at presse to mand op til samme angriber. De er trods alt allerede 3 om ham (Biglia der blev sat, Paqueta på siden og Musacchio).

Eller er jeg for hård mod Romagnoli nu?

Forza AC Milan

Standard

Der mangler lige netop styring i det forsvar. Målet fra Juve, Målet fra Napoli og generelt mange af de mål og chancer vi giver væk er fordi der ikke er nogen der kan styre organisationen når det brænder på. Det er helt vanvittigt på det her niveau. Er også enig i bundkarakteren fra Gazzettaen igen til Romagnoli baseret på den fejl og et par andre.

At Piatek, Biglia og Rebic får de dårligste karakterer kan man heller ikke invende imod. Med Piatek er det ikke så meget opspillet for det kunne han heller ikke i foråret og har aldrig været noget han kunne finde ud af. Men den chance han får i feltet hvor han skal afslutte med venstre ben, den skal bare i kassen. Scorer han der er det en acceptabel kamp fra ham.

Jack gør det godt, men havde faktisk Krunic som den bedste. Nok mest baseret på det niveau vi befinder os på, og han bør aldrig starte for et hold der vil i top 4. Men han virker til at være eneste midtbanespiller med lidt fodboldforståelse. Når kontrasten er Rebic, Kessie, Bennacer, Paqueta, Hakan og Biglia, så er det måske også nemt at se god ud på den front. Men vi kan snildt sælge Kessie og lade Krunic tage over. Ja det samme med Paqueta.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Der mangler lige netop styring i det forsvar. Målet fra Juve, Målet fra Napoli og generelt mange af de mål og chancer vi giver væk er fordi der ikke er nogen der kan styre organisationen når det brænder på. Det er helt vanvittigt på det her niveau. Er også enig i bundkarakteren fra Gazzettaen igen til Romagnoli baseret på den fejl og et par andre.

At Piatek, Biglia og Rebic får de dårligste karakterer kan man heller ikke invende imod. Med Piatek er det ikke så meget opspillet for det kunne han heller ikke i foråret og har aldrig været noget han kunne finde ud af. Men den chance han får i feltet hvor han skal afslutte med venstre ben, den skal bare i kassen. Scorer han der er det en acceptabel kamp fra ham.

Jack gør det godt, men havde faktisk Krunic som den bedste. Nok mest baseret på det niveau vi befinder os på, og han bør aldrig starte for et hold der vil i top 4. Men han virker til at være eneste midtbanespiller med lidt fodboldforståelse. Når kontrasten er Rebic, Kessie, Bennacer, Paqueta, Hakan og Biglia, så er det måske også nemt at se god ud på den front. Men vi kan snildt sælge Kessie og lade Krunic tage over. Ja det samme med Paqueta.
    Jeg ser bestemt også at vi sagtens kan sælge Kessié. Det ærgerlige i det her er dog, at vi sælger formodentligt for villigt, da vi ikke har en chance for at kræve store summer ind efter den præstation vi har leveret i denne halvsæson.

Biglia er bestemt røget langt ned i niveau, og har slet ikke niveauet længere. Godt at hans kontrakt slutter til sommer!

Med Bonaventura klar, bliver det spændende at se opstillingen.

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser

Ser heller intet lys i Paqueta. De bolde han smider på midten når han vil lave sit signaturryk hvor han ruller bolden med fodsålen - Jeg bliver vanvittig.
    Biglia er stadigvæk den der skræmmer mig mest pga. det skrantende niveau. Det er for vildt at han bør have erfaring og alligevel sættes af sin modstander gang på gang, for ikke at tale om de boldtab han smider ud af det blå igen og igen.

Regler for meddelelser