Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 19

Emner: Serie A: Milan-Napoli

Standard Serie A: Milan-Napoli

Kl. 18 møder vi Napoli og en kamp imellem 2 hold der bestemt ikke er godt kørene. Napoli ser ud efter mange gode og stabile sæsoner nu at være ramt ind ustabilitet uden tvivl også takket være en masse interne uro og en præsident der nok blander sig rigelig.

Vi har endnu ikke lavet noget der minder om et godt resultat I år imod en bedre modstander, så hvorfor ikke gøre det imod et usikkert Napoli hold. De kan dog stadig spille flot bold, men defensivt har de set meget sårbare ud. Men når man så tænker hvad Milan kommer med af problemer I offensiven, så bliver det sikkert stadig langt fra let for os at score.

Jeg gætter på en 0-0
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Stensikker 3-0 sejr. 2 fra Krunic og 1 fra Biglia.

Standard

På papiret en interessant kamp - men af alle de forkerte årsager. Jeg er spændt på i hvilken forfatning Napoli møder op - Det er ikke andet end kaos i det Syditalienske, hvor de også har gang i en voldsomt skuffende sæson. Det kan vi måske udnytte her til aften. Det har vi brug for.

Det bliver også spændende at se Bonaventura tilbage i startopstillingen. Tidligere var han et omdrejningspunkt, men har skaderne smadret hans momentum for den 30-årige allrounder? Jeg synes personligt han ser lidt langsommere ud, selvom han aldrig har været hurtig. Idag har vi så både ham og Suso på banen til at snurre rundt om sig selv..

Ift. resultatet kan vi lige så godt kaste en terning, men jeg har en eller anden idé om at vi begynder at spille når sæsonen er slut. Det er tendensen i disse år. Isoleret set var det en pæn præstation mod VAR i Torino og med Napolis tilstand - både ift. polemik, men ikke mindst også de 5 kampe uden sejr, så tror jeg vi vinder 2-0 i aften og sender Ancelotti ud af klubben.

Standard

Suso er skiftet ud med Rebic.

Kom så i dag Boys!!

Forza Ragazzi - forza Milan!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

God start af drengene, tabermentaliteten er dog groet så dybt ind i dem at det var uundgåeligt at Napoli scorer et ufortjent mål ud af ingenting. De her drenge ville ikke kunne score på red light disctrict.
    Zorro per sempre!

Standard

Vores forsvarskæde står og inviterer deres bedste skytte til at sparke foran feltet. Kan vi ikke købe en voksen der kan presse kæden op i stedet for at stå og kigge bold med hænderne bag ryggen. Og så kigger de samme spillere bare på i stedet for at gå efter returen.

Cl var røget og nu hænger EL i en tynd tråd også.

Standard

Stærk af Jack. Nu får han nok 4 års forlængelse og en dobbelt løn.

Standard

Paqueta skal ud. Tæt på rødt. Tæt på at give endnu et mål væk. Helt væk.

Standard

Det må vel nok være de 2 dårligste tekniske spillere i hele Serie A vi har i angrebet, i Piatek og Rebic.

Standard

Igen så lad et forsvarsspil hvor Napoli får lov at skabe en kæmpe chance i sidste sekund. Få sparket dem ned i stedet for det alibi pres. Lav et frispark og stop kontra chancen. I guder et børneforsvar.

Når det er sagt så røg Rebic sidste hjernecelle nok da han ikke lige kunne forestille sig indlægget fra Krunic kunne gå frem. Hvad tænker manden på hvis ikke han tror bolden kommer frem?!?

Regler for meddelelser