Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: Parma-Milan

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste enme Næste enme

Standard Parma-Milan

Ja ingen kamptråd næsten midt i 1 halvleg. Virkelig sørgelig forfatning Milan er i.

Syntes vi har gjort det ok indtil videre, især Bennacer og Conti har været gode. Dog syntes jeg Kessie har ødelagt nærmest alle angreb, hans positionering er helt ude og skide, lukker altid af for Conti offensivt, og tiltrækker flere folk til Suso's side fremfor at give ham mulighed for at være 1 mod 1. Og har har gjort det med 5 trænere, så det er umuligt noget som træneren siger til ham at han skal gøre.

Standard

Man kan ikke ligefrem hænge en enkelt spiller ud, det er helt urimeligt. Kessie har ikke været for god, men det er han langt fra ene om, og mener ikke han har været dårligste på banen idag.

Standard

Vi gør vel det vi skal idag. Problemet er bare at vi nok skal score en gang bare for at få uafgjort med vores defensiv. Og to for en sejr. Det virker til vi kan spille til juleaften uden at lave mål.

Standard

Bennacer kan jeg godt lide. Til tider hovedløst og med konstant fare for at få sit andet gule, men foretrækker en som ham der kan spille fodbold i stedet for Biglia.

Ellers ikke vores værste kamp i år. Utroligt hvor vanvittig lidt det siger.

Standard

Så faldt der endelig lidt held af til os, vigtigt

Standard

Bedste venstreback vi har haft i mange år!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Gianni Rivera Se meddelelser
    Bedste venstreback vi har haft i mange år!
    Enig, dog ikke fordi konkurrencen til den titel er specielt imponerende.
    Det skal dog ikke tage noget fra Theo, han gør det godt.-

Standard

Fedt mål af Theo, elsker den fight han og Bennacer altid har. Fortjent sejr, vi sad på spillet men manglede bare kvalitet til at skabe de helt store chancer. Forhåbentligt får Leao nogle kampe i streg nu.

Standard

Så kom der lidt af det held jeg efterlyste og generelt en kamp hvor Parma intet ville, men det snart var lykkedes endnu et hold at narre point fra Milan, da vi ikke har nogen der kan score. Om det så er Suso, Piatek, Leo, Hakan ..ja listen er lang, så rammer de intet. Fint med en sejr, selvom vi selvfølgelig stadig ligger I ingenmandsland I Serie A
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi spiller egentlig en solid kamp igen, der er klart kommet forbedringer i spillet under Pioli. Om det er fordi spillerne har fået mere tid sammen, eller grundet Piolis lidt mere simple tilgang ved jeg ikke, men det er i hvert fald synligt. Jeg kan også lide Piolis varme tilgang til spillerne, som han krammer og kysser.

Vores største problem er at vi hele sæsonen har spillet med 10,5 spiller, hvor Piatek kun har talt som en halv. En spiller som ham, der ikke kan meget andet end at tappe den ind, kan kun retfærdiggøre sin tilstedeværelse på banen ved at fortsætte med at tappe den ind over linjen, og det har han på ingen måder formået i år. Han er helt psykologisk skudt, og har vel mest af alt brug for en sportspsykolog.

Jeg er ikke i tvivl om at Zlatan ville kunne gøre utroligt meget på det her hold på kort sigte. Han kan mere med en appelsin end Piatek kan med en fodbold, han har den rette mentalitet, og så kan han også bruges som en opspilsstation, hvilket er et meget vigtigt element, især når vi ikke har end bedre midtbane.
    Rent typemæssigt findes der nok ikke mange bedre spillere at hente for dette Milan hold end Zlatan. Han er dog et koryfæ, men mon ikke han ville kunne præstere i 1,5 sæson.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser