Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18

Emner: Parma-Milan

Standard

Er jeg den eneste der godt gad at se Leao på venstre kant?

Leao - Piatek - Bonaventura
    Krunic/Calhanoglu - Bennacer - Paqueta
    Theo - Romagnoli - Mussachio - Conti
    Donna

Så har vi nogle kanter som kan løbe til baglinjen og lave nogle farligere indlæg til Piatek. Jeg syntes Leao så farlig ud tilbage mod Inter, da han fik lov at starte på venstre kant.
    Sidst redigeret af anders-pato : 1 Uge Siden kl. 00:06

Standard

Efter Piatek havde en lovende halv sæson sidste år er man selvfølgelig gået ud fra han kan fortsætte takterne. Men det må så siges at være gået den forkerte vej og han ligner mere et af de velkendte One Season Wonders. Her og nu ønsker jeg da også Zlatan til klubben, men omvendt så kan jeg ikke helt se idéen da han sikkert vil kunne vinde nogle kampe for os, men for at det økonomisk skal være en idé skal han skaffe os en CL plads og der er vi bare for langt væk og ikke mindst er vi selv for ustabile til at tro vi kan hente så meget på holdene foran os.

Men er enig i vi under Pioli fungerer bedre, men tænker nu lige så meget det hænger mere sammen med holdet bare har fået lidt mere tid og presset der eksisterede fra sæsonstart er helt væk og der ingen forventninger er længere
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Spørgsmålet er om Zlatan behøves at retfærdiggøre hans løn med en CL kval. I mine øjne byder Zlatan på meget mere end mål. Han bringer en mentalitet som samtlige af vores spillere vil nyde godt af. Måske har vi ikke verdensstjerner, men vi har altså nogle ret fine spillere henover hele linjen, der alle sammen underpræsterer. De har tidligere allesammen vist et betragteligt højere niveau, enten for os, eller for andre klubber. Derfor håber jeg at bare det at være omkring Zlatan i 1,5 år ville kunne være en lærerig oplevelse for dem alle, der ville kunne efterlade dem på et højere niveau.
    Det er dog naturligvis kun antagelser og gætteri.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Spørgsmålet er om Zlatan behøves at retfærdiggøre hans løn med en CL kval. I mine øjne byder Zlatan på meget mere end mål. Han bringer en mentalitet som samtlige af vores spillere vil nyde godt af. Måske har vi ikke verdensstjerner, men vi har altså nogle ret fine spillere henover hele linjen, der alle sammen underpræsterer. De har tidligere allesammen vist et betragteligt højere niveau, enten for os, eller for andre klubber. Derfor håber jeg at bare det at være omkring Zlatan i 1,5 år ville kunne være en lærerig oplevelse for dem alle, der ville kunne efterlade dem på et højere niveau.
    Vi får Zlatan. Han bliver 120 års gaven.

Han bringer krav til sine omgivelser og erfaring. Stadigvæk dygtigere på egen hånd end det vi har nu og en kommerciel gave til klubben. Måske der ikke er påvist sammenhæng på den front, men Milan har brug for at markere sig blandt nogle af de store navne. Det er han stadigvæk via den person han er.

Dog skal han blive hængende til udgangen af næste sæson, hvis det for alvor skal give mening. Jeg frygter lidt at hvis kontrakten stopper til sommer og der kun er en option, så slutter han pga den elendighed han vil finde.

Standard

Jeg er KÆMPE Zlatan-fan, men jeg er ikke sikker på, at han vil have nogen nævneværdig indflydelse på vores trups karakter. Jeg tror, at manglen på kvalitet ville pisse ham så meget af, at han bare blev trodsig. Lidt som vi ser nu i Galaxy, hvor han konstant taler dårligt om ligaen, holdet etc. Det kan umuligt være gavnligt for moralen og sammenholdet. Jeg tror, at et hold som United nød godt af ham, og var han ikke blevet skadet, så tror jeg, at han kunne have haft en kæmpe indflydelse på spillere som Pogba, Rashford etc. Unge spillere med kvalitet og karakter, men som mangler en at læne sig op ad, og en at kunne måle sig med ift. hvad man lægger i træningen osv. Der kunne han hive niveauet op hos de unge spillere, fordi han faktisk også gerne VILLE være den person for dem. Det tvivler jeg virkelig på, at han overhovedet gider at være for Piatek, Paqueta, Suso etc. Den eneste jeg kunne forestille mig trives med Zlatan, det er måske en type som Donnarumma, der foruden sit åbenlyse talent, også har lidt karakter og personlighed.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Isoleret set har du du jo ret. Man kan sagtens hente Zlatan og så også have råd til at misse CL, hvis vi så bare finder de penge på andre områder. Man kunne sælge RR, Suso og Kessei. Så ville vi have dækket lønnen og samtidigt have skaffet nogle transferkroner til at dække det store sorte hul et manglende CL efterlader i vores økonomi. Det handler som med alt andet om hvordan man bruger de penge man nu engang har. At hente Zlatan vil bare kræve nogle tab andre steder.

Der er dog ingen tvivl om, at Boban og Maldini har fejlet ved ikke at have en plan b for Piatek. Vi har kun 1 eneste reel angriber, da Leao slet ikke kan udfylde rollen som eneangriber, men i bedste fald er 2. angriber og nok mere end wing.

Standard

Tror godt vi kan få en slat penge for RR. Omvendt er han vel egentlig en god bredde spiller. Er sikkert slags en alibi spiller og offensiv ikke eksisterende, men laver generelt ikke de store fejl og vel egentlig godt egnet til italiensk fodbold, hvis vi skal forsvare. Men kan vi sælge ham fornuftig, så må vi selvfølgelig gøre dette.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja kan man få 15 mio euro for RR så er det en fortjeneste på 10 mio euro og en lønbesparelse på 2,1 mio euro. Han er jo utvivlsomt sat bagud af Theo og skal spille fast for at være sikker på at komme til EM. Så han er oplagt at sælge i min optik. Især fordi han selv vil mere end han kan få i Milan, hvor han bare aldrig har været helt god nok.

Regler for meddelelser