Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 30

Emner: Serie A: Milan-Sampdoria

Standard Serie A: Milan-Sampdoria

En kamp som inden jul nok ville være tæt på glemt, er nu pludselig alligevel spændende ud fra Ibra handlen og der meldes jo tæt på 60,000 tilskuere

Hvad jeg kan forstå starter han dog ikke inde. Nu ved jeg ikke hvor fit han er, men er han klar så giv ham chancen fra start og lad stemningen stige på stadion

Men 5 måneder tilbage af sæsonen som bare gerne hurtigst muligt måtte være slut, så vi kan se frem til en ny.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg er skiftet fra Strive til Tv2play, men det ser ikke ud som, de viser kampen. Er der noget jeg misser?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jeg er skiftet fra Strive til Tv2play, men det ser ikke ud som, de viser kampen. Er der noget jeg misser?
    Kan du se den anden kl. 15 kamp? Jeg har ikke skiftet endnu, da Strive eftersigende også har rettighederne til og med imorgen.

Mht. Zlatan så er jeg godt nok spændt. Det må jeg indrømme. Det siger også en del om vores situation, men uagtet giver det da noget at følge med i den del i det mindste. Jeg håber han bliver en succes så han også er at finde i klubben i næste sæson. Ellers kan jeg vitterlig ikke se værdien i at skubbe ham fremad i køen ift. spilletid.

Standard

TV2 viser kampen på den der hedder Play 3 under Live TV. Har ikke styr på hvilke abonnementer Play 3 indgår i, men jeg har pt. 14 dages prøveperiode, og derefter 79 kr./måned i 6(?) måneder ved brug af bonuskode jeg modtog i mail fra Strive. Ellers er det normalt 179 kr.

EDIT: Pakken hedder Favorit + Sport, og er den eneste pakke med sportskanalerne.

Standard

Fedt tak. Den er kommet på nu

Standard

Ja har også fået den. Er klar til Ibracadabra .... og sikkert en 0-2 nederlag
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Må se, om jeg ikke kan finde et stream, så jeg kan sidde og smugkigge under forelæsning. Hvis nogen finder et, så må i meget gerne linke! Pisse irriterende, at hans debut ikke spilles en weekend...

Standard

Vi spiller som vi plejer, uden fart og ideer. Få nu bare Zlatan ind for helvede. Selv en 40 årig tank er hurtigere

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af M.B Se meddelelser
    Vi spiller som vi plejer, uden fart og ideer. Få nu bare Zlatan ind for helvede. Selv en 40 årig tank er hurtigere

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Meget enig.

Langt hen af vejen spiller vi jo fint, men vi har simpelthen ikke en mand der evner at sætte en spiller af, så alt boldbesiddelse som vi har bliver ligegyldig.

Jeg fatter ikke alle trænere føler sig presset til at bruge både Hakan og Suso på samme tid, så vi får så mange boldflyttere. Det er åbenlyst vi mangler en kant der kan udfordrer, og når man så har Leao siddende på bænken, som man gav 30 mio euro for, og som ikke har fået mange chancer fatter jeg simpelthen ikke at man ikke giver det et skud. Det kan ikke blive værre end det lige nu resultatmæssigt alligevel.

OG lad os så se Zlatan fra anden halvleg start. Det er sgu det alle venter på.

Standard

Ja, sæt bare Zlatan ind. Vi skal sætte vores lid til en 38-årig angribers mirakelscoringer. Det bliver dog mere end svært for ham sådan helt generelt. Angriberne findes simpelthen bare ikke i de rette positioner i Milan.

Regler for meddelelser