Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 30 af 30

Emner: Serie A: Milan-Sampdoria

Standard

Zlatan kan man ikke sætter en finger på i dag, det er små 2 mdr. Siden han sidst spillede en kamp, og alligevel vinder han stort set samtlige lufthuller, for sat sine medspillere op igen og igen, men kvaliteten omkring ham er simpelthen elendig. Hvilke bringer mig frem til pointen. Vi kan have hvem som helst på toppen, uanset hvad de hedder, hjælper det ikke.. Når resten af holdet ned efter er til Serie B.

Men tydeligt at Zlatan er klasser over Piontek, når det kommer til at være opspils station, men der skal heller ikke så meget til.

Når det så er sagt, burde vi have tabt 3-1, utroligt Gabbiadini ikke kunne score på hans 3 kmpe chancer.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Sidst redigeret af M.B : 2 Uger siden kl. 17:29
    AC MILAN !

Standard

Horribel indsats endnu engang. De få store chancer vi skaber er jo direkte tilfældigheder. Hvad der bliver trænet på Milanello er mig en gåde. Ift. formationn så har Pioli vel aldrig rigtig stillet op i andet end en 4-3-3, så det vil være mig en stor overraskelse hvis han pludselig disker op med en ny plan for holdet. Men der bliver nød til at ske noget, for forbedringerne kan ikke ses selv med de mest positive øjne.

Det er jo tankevækkende at se på Atalanta og Lazio, som de seneste år har været langt bedre spillende (og performende) med et materiale der ikke har været bedre end vores på papiret. Men de har nogle tydelige mønstrer i hvordan de spiller, og så kan 1+1 pludselig gi 3.

Standard

Kampen kunne have været målrig affære med alle de chancer i begge ender.
    Som jeg har skrevet mange gange får så mangler vi bare lidt tur i den men at vi igen og igen ikke får det hænger selvfølgelig også sammen med spillernes mentale tilstand. Så mange afslutninger imod mål og lige ved og næsten forsøg men ind ryger bolden ikke.

Atalanta er vel lige det modsatte. Stor selvtillid og spilleglæde og så er troen der. Men sådan er det jo med sport.

Zlatan gør det ok, men nu han ikke blev løsningen må vi finde næste angriber :k

Standard

Calabria er satme også dårlig - det er helt vildt! Han kan ikke forsvare, han kan ikke slå et indlæg, han er ikke hurtig eller fysisk stærk, og hans fejlprocent er enorm - koster jo næsten et mål hver gang han spiller.

Han burde spille for et bundhold eller i Serie B, men ok; det kan også nemt snart være os......

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Calabria er satme også dårlig - det er helt vildt! Han kan ikke forsvare, han kan ikke slå et indlæg, han er ikke hurtig eller fysisk stærk, og hans fejlprocent er enorm - koster jo næsten et mål hver gang han spiller.

Han burde spille for et bundhold eller i Serie B, men ok; det kan også nemt snart være os......
    Jeg ved seriøst ikke hvor mange mål, ham og Conti har kostede denne sæson, men det må være tæt på 1 pr. Kamp. Man sidder helt og savner Abate, han lavede kun en gang imellem på hans gode dage.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Efter at have set Zlatan i dag, hælder jeg også mest til en 3-5-2. Zlatan bekræftede, at han stadig har fysik og teknik til at være en solid targetman. Han trækker mænd til sig og skaber plads, kan vinde sine dueller og har masser af teknik til at gøre sig selv og andre farlige.

3-5-2 gør tre ting.
    1. Giver os en ekstra mand i midterforsvaret, hvilket vi vidst godt kunne bruge.
    2. Tilladder Theo og Conti at spille en smule mere avanceret, hvor begge bestemt har deres styrker, og hvor Theo virkelig har shinet i år (Conti kan måske finde lidt af det gamle fra Atalanta-tiden frem?)
    3: Piatek eller Leao får lov at spille i boksen side om side med Zlatan, der med sin fysik, teknik og overblik kan skabe en masse plads til dem. Måske kan vi få Piatek lidt i målform igen sådan her.

Største problem vil nok være Suso. Han vil få meget svært ved at finde en plads i sådan et system.

Standard

Sæsonen er alligevel slut for vores vedkommende og Pioli har hverken gameplan eller hjerne til at føre os nogen som helst steder. Vi skal alligevel skifte træner til sommer, så vi kan lige så godt gøre det allerede nu.

Standard

Sørgelig kamp igen, hvor modstanderne igen får alt for nemme chancer og vi skaber meget lidt. Det er for tyndt defensivt med Roma, MM og Bennacer. Donna reddede dem igen igår.

Vi er 3 point fra EL, som stadig bør være klubbens mål, da vi uden de penge er endnu mere på røven. Vi har dog en svær udekamp mod Cagliari i næste gang, så der venter i hvert fald ikke en sejr.

Det vil måske give mening at kigge på formationen, men holdet er bare en syg størrelse. Vi har ingen der tager ansvar og dem der bør i form af Bennacer, Roma, Jack osv. er slet ikke ledertyper.

Vi skal dog bruge resten af sæsonen på at se på hvilken formation vi skal spille fremtidigt og hvilke spillere der skal sendes afsted. Sats på de spillere vi vil beholde og prøv at skabe en stamme og supler så udefra for resten. Kommer vi ikke i EL er Pioli mulig at opsige uden kompensation, så hvis han er væk til sommer uanset, skal han også have at vide hvilken retning det skal gå af den sportslige ledelse.

Standard

Så kom Zlatan på måltavlen

Edit

Godt nok i en anden kamp 😂
    Sidst redigeret af Sig-Mund : 2 Uger siden kl. 16:30

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Så kom Zlatan på måltavlen
    Jeg elsker alt ved det.

Regler for meddelelser