Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 13 af 13

Emner: Cagliari-Milan

Standard

Ideen ville være at en Calhanoglu på den venstre kun bidrager med så lidt på den sidste 1/3 af banen, at det måske er et godt trade off at smide vores mest farlige spiller i form af Theo længere opad banen, og spille med en mindre offensiv venstre back.
    Sidst redigeret af acm_per_sempre : 1 Uge Siden kl. 12:12
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Jeg er ikke fan af 4-4-2, men jeg kan da godt se at vi grundet en manglende god playmaker måske bedre passer til det system. Men Calhanoglu-Castillejo i et system der er svært afhængigt af gode spillere er også langt fra optimalt. Jack på den venstre kant ville pynte, og jeg synes måske heller ikke det ville være skørt at prøve med Theo på kanten, mens RR kunne spille venstre backen bag. Det ville give noget ekstra dynamik og trussel fremad banen. Faktum er dog at vi aktuelt har utroligt meget middelmådighed på den midtbane, og jeg synes heller ikke spillersammensætningen rent type mæssigt er optimalt. Det bærer præg af at man har købt lidt hist og pist hvor mulighederne har budt sig.

Vi kunne selvfølgelig også forsøge at hente enten Modric eller Rakitic og så gå over til en 4-3-3 eller 4-3-1-2. Jeg synes også vi har spillerne til at spille sidstnævnte formation i evt en:

-----Zlatan----Leao------
    ---------Paqueta---------
    --Jack--Bennacer-Kessie

Jack kunne også spille Paquetas 10'er position, og Calhanoglu falde tilbage på tremands midtbanen.
    På papiret er jeg meget enig i, at vi er stærkere i den formation du fremhæver, i forhold til den flade 4-4-2, og selvom det ikke fungerede med Giampaulo håber jeg man giver det et skud igen til sommer, da grunden til man gik væk fra den, vel var for at Suso passede ind.

Vi har faktisk også nogle backs der passer godt til systemet, med deres dynamik. Hvis kvaliteten i indlæggene lige blev forbedret med nogle procenter, tror jeg bestemt det kunne være interessant.

Alternativet er der skal købes to nye kanter, for hverken Suso(hvis ikke han lige pludselig finder formen), Hakan eller Samu er gode nok til at de skal bære det meste kreative selv.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    På papiret er jeg meget enig i, at vi er stærkere i den formation du fremhæver, i forhold til den flade 4-4-2, og selvom det ikke fungerede med Giampaulo håber jeg man giver det et skud igen til sommer, da grunden til man gik væk fra den, vel var for at Suso passede ind.

Vi har faktisk også nogle backs der passer godt til systemet, med deres dynamik. Hvis kvaliteten i indlæggene lige blev forbedret med nogle procenter, tror jeg bestemt det kunne være interessant.

Alternativet er der skal købes to nye kanter, for hverken Suso(hvis ikke han lige pludselig finder formen), Hakan eller Samu er gode nok til at de skal bære det meste kreative selv.
    Men er pointen ikke, at man i en 4-4-2, fordeler det kreative ud på de to kanter samt de to angribere, og derfor ikke behøver ligeså kreative kantspillere, som i en 4-3-3, hvor de primært står for det kreative sammen med midtbanen?

Jeg kunne sagtens se os levere meget mere i en 4-4-2 end i en 4-3-1-2, selvom jeg er forelsket i tanken om en 10’er... hvis vi så kunne få en RIGTIG 10’er (kreativ primadonna med teknik og overblik fra en anden verden).

Men jeg er da enig i, at vi i hvert fald har brug for en klasse kantspiller mere, hvis vi skal spille med i toppen!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser