Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Cagliari-Milan

Standard Cagliari-Milan

Sæsonen bedste kamp, uanset hvad resultatet ender. Zlatan viser han stadig har klasse, fantastisk at se!

Derudover spiller Castillejo simpelthen en flot kamp i dag, kæft han knokler i begge ender.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Et helt andet hold vi ser idag!! Solidt defensivt og fint nok offensivt.

Hele holdet gør det faktisk fint, måske på nær Hakan - Jack eller Paqueta må gerne starte på den plads i næste liga kamp.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af M.B Se meddelelser
    Sæsonen bedste kamp, uanset hvad resultatet ender. Zlatan viser han stadig har klasse, fantastisk at se!

Derudover spiller Castillejo simpelthen en flot kamp i dag, kæft han knokler i begge ender.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Castillejo klart MOTM, fantastisk kamp fra ham.

Standard

Fuldstændig enig. Det her er med længder sæsonens bedste kamp. Det er måske skræmmende, men immervæk dejligt at se.

Det mindede mig om da vi var bedst under Gattuso. Meget forsimplet, men med en ekstremt stærk organisation.

På det her Milan hold er Zlatan en klassespiller. Det er tydeligt at han er blevet ældre, men klassen er ikke forduftet på et par afgørende områder for vores hold. Netop at han stadigvæk er en massiv spilstation er afgørende. Han taber ikke en eneste duel, han er stadigvæk spillere og medspillerne bliver bedre omkring ham.

Castillejo arbejdede i øvrigt forbilledligt og defensivt var det generelt imponerende. Hakan bør stadigvæk ikke spille og er muligvis endnu engang den dårligste på banen.

Standard

Sindssyg god kamp. Som også bliver nævnt, så er vi lidt tilbage til sidst sæson hvor vi sikrede at modstanderne skabte meget få chancer imod os. Cagliari har vel ikke rigtigt en chance, og man var aldrig for alvor nervøs for at de ville score. Vi har, forståeligt nok, stadig svært ved at dominere kampen fuldstændig og skabe masser af chancer. Vi har vel en 2-3 store chancer i løbet af kampen. Men ville også være vanvittigt hvis et systemskifte pludselig ville gøre os til Manchester City.

Jeg er dog lidt bekymret for 4-4-2, for jeg synes at Kessie og især Bennacer ser lidt tynde derude, og samtidig så vil de ofte være overladt i undertal. Men lad os se, kampen her var bestemt fremgang.

Det er dog også sjovt, at vi har taget 15 point af vores 25 på udebane, og uden at jeg har sammenlignet programmerne så kunne det godt tyde på at vi har store problemer når vi skal dominere og styre kampen og spille på mindre rum. I dag var der jo også masser af plads at spille på.

Standard

Så ikke kampen, men troede snart der var en fejl i min app på telefonen da vi førte 2-0 i anden halveg. Ud fra højdepunkterne havde Cagliari intet, men vi et par gode muligheder. Zlatan´s mål er jo bare at klasse mål en af en angriber - tvivler nogle af vores andre spillere havde haft kaliber nok til at få sådan en ind.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Dejligt med 3 point og defensiven stod stærkt, da vi stillede os langt tilbage i dag og lod Cagliari have bolden mere end os. Zlatan er bare en helt anden kaliber på bolden end hvad vi ellers har. Han kan tage fat i den og holde i den, så vores langsomme spillere kan nå at komme med frem. Theo var min MOM i dag, da han hele tiden var en trussel op af banen. Castillejo kæmpede forbilledeligt, dog som altid med manglende slutprodukt bortset fra Leao målet. En svær modstander hvor det vel kun var Kessie og Hakan der endnu engang ikke var gode nok.

Standard

Det virker bestemt til at vi finder os bedre tilpas i en 4-4-2 end i en 4-3-3.

Vi har så også holdet til en 4-4-2, hvor vi mangler kanterne til en 4-3-3 samt spilfordeleren. Vi kunne sagtens udvikle på en 4-4-2, men så skal vi også gå efter en træner der har haft succes med det, eksempelvis en Simeone. Jeg siger ikke at vi kan hente ham, men blot at hvis vi vil bygge holdet op til en ny træner til sommer, så bør vi kigge på hvem der kunne være muligheder, og så forsøge at se hvilke spillere der kan løfte opgaven i at spille en 4-4-2. Her ser Suso jo ikke så oplagt ud.

Men skøn kamp og fedt med de 3 point.

Jeg står dog stadig tilbage med følelsen af, at vi slet ikke sætter Cagliari under pres, og overvinder dem, men mere står tilbage og spiller risiko-minimerende. Det håber jeg ikke vi gør fremadrettet! Lad os se et højt pres!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Jeg er ikke fan af 4-4-2, men jeg kan da godt se at vi grundet en manglende god playmaker måske bedre passer til det system. Men Calhanoglu-Castillejo i et system der er svært afhængigt af gode spillere er også langt fra optimalt. Jack på den venstre kant ville pynte, og jeg synes måske heller ikke det ville være skørt at prøve med Theo på kanten, mens RR kunne spille venstre backen bag. Det ville give noget ekstra dynamik og trussel fremad banen. Faktum er dog at vi aktuelt har utroligt meget middelmådighed på den midtbane, og jeg synes heller ikke spillersammensætningen rent type mæssigt er optimalt. Det bærer præg af at man har købt lidt hist og pist hvor mulighederne har budt sig.

Vi kunne selvfølgelig også forsøge at hente enten Modric eller Rakitic og så gå over til en 4-3-3 eller 4-3-1-2. Jeg synes også vi har spillerne til at spille sidstnævnte formation i evt en:

-----Zlatan----Leao------
    ---------Paqueta---------
    --Jack--Bennacer-Kessie

Jack kunne også spille Paquetas 10'er position, og Calhanoglu falde tilbage på tremands midtbanen.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Jeg er ikke fan af 4-4-2, men jeg kan da godt se at vi grundet en manglende god playmaker måske bedre passer til det system. Men Calhanoglu-Castillejo i et system der er svært afhængigt af gode spillere er også langt fra optimalt. Jack på den venstre kant ville pynte, og jeg synes måske heller ikke det ville være skørt at prøve med Theo på kanten, mens RR kunne spille venstre backen bag. Det ville give noget ekstra dynamik og trussel fremad banen. Faktum er dog at vi aktuelt har utroligt meget middelmådighed på den midtbane, og jeg synes heller ikke spillersammensætningen rent type mæssigt er optimalt. Det bærer præg af at man har købt lidt hist og pist hvor mulighederne har budt sig.

Vi kunne selvfølgelig også forsøge at hente enten Modric eller Rakitic og så gå over til en 4-3-3 eller 4-3-1-2. Jeg synes også vi har spillerne til at spille sidstnævnte formation i evt en:

-----Zlatan----Leao------
    ---------Paqueta---------
    --Jack--Bennacer-Kessie

Jack kunne også spille Paquetas 10'er position, og Calhanoglu falde tilbage på tremands midtbanen.
    At have Theo på kanten og RR pp backen må da være mindre dynamisk og en mindre trussel fremad banen end Bonaventura/Hakan på kanten og Theo på backen?

Men jeg er enig i at 4-4-2 også kræver tilføjelser til truppen. Det tror jeg alle formationer gør, da materialet bare ikke er godt nok.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser