Side 30 af 36 FørsteFørste ... 202829303132 ... SidsteSidste
Viser resultater 291 til 300 af 352

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Udmærket første halvleg hvor defensiven ser solid ud og vi offensiv fornemmer vi kan slå til når som helst.
    Ærgelig med Kjær men vel næsten forventelig da Han kom fra absolut ingen kampe til at spille alle kampe. Ligner en fiber nok 3-4 uger ude er mit gæt

Standard

Klasse at Rebic bliver ved. For et halvt år siden lignede han en der ikke kunne tæmme en badebold, nu er han klart mest afgørende spiller.

Kampen er rodet, efter en god start. Vi laver nogle halv sjuskede ting, og så har kampens dommer bestemt sig, for at den her kamp ikke må være seværdig, fuck hvor dømmer han alt, og bringer kun sig selv i fokus for sit klovneri.

Paqueta skal mere på bolden og dominerer, synes det har været fint når han har haft bolden pånær en enkelt gang. Kæmper fint, generelt dejligt med lidt livstegn fra ham.

Bennacer er dog klart bedste spiller so far. Sammen med Rebic grundet målet selvfølgelig

Standard

Paqueta er fin når han er på bolden på modstanderens banehalvdel, men savner vi ser hamre det lette og simple på egen halvdel. Virker til ikke at kunne spille på førsteberøringen. Det gør man sgu centralt på ens egen banehalvdel.
    Ellers fin halvleg fra ham! Mere af det!

Vi har en føring at forsvare, men synes ligeså meget vi har endnu et mål at gå efter. At stille sig ned nu ville i mine øjne være at inviterer Torino til fadet, og det bør vi ikke. De er såret på stoltheden og troen på at kunne levere, hvis vi kommer på 2-0, så lad os gå højt på dem og gå efter 3 point. Ender det med et Torino mål og 1 point, så det skidt, men vi kan ikke bruge 1 point til noget alligevel så lad os gå frem og skab det selv.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Vi burde føre 3-0 som minimum lige nu....
    Frygter et Torino mål lige nu.

Standard

Hvis Castillejo kun find ud af score, så vil han være en af verdens bedste på den plads.......
    Lære ham at sparke bolden!

Standard

3 point!!!!!!!

Standard

Grim kamp men defensiv så det fornuftig ud og offensiv kunne vi har scoret mange kasser.

Stille dag på kontoret kalder man det hvis

Standard

Dejlig kamp af Rebic idag, igen idag. Han er et monster der bidrager både offensivt og defensivt, og kun guderne må vide hvorfor han udover sit mål ikke fik en assist på kamp CV'et efter hans pasning til Castillejos store misser.
    En anden spiller jeg vil rose er Kessie idag, der ofte for meget skæld ud og bliver set ned på. Han var en sand dynamo derinde idag og fylder ekstremt meget.

Ibrahimovic tilgengæld... Ja, nu har jeg set alle hans kampe. Og ja, man ser da at han var en klassespiller engang i glimt, og han er en rigtig fin opspilsstation, men mest af alt er hans spillerpræstation noget der ligner dem når vi ser Real Madrid vs Bayern Munchen Legends på Eurosport.
    Zorro per sempre!

Standard

3 vigtige point, og altid godt med et clean sheet.

Ringeste dommerpræstation i mands minde. Dømmer frispark på alt der ikke er frispark, og så misser han nogle åbenlyse frispark i stedet. Jøses ham håber jeg aldrig skal dømme os igen, for han ødelagde totalt kampen. Nok om ham.

Spillet er ikke sprudlende, men vi bør som minimum scorer 3 basser i dag. Zlatan og Samu med kæmpe afbrændere. Samtidig er der flere gange, hvor der bliver truffet en forkert beslutning eller mangler den sidste kvalitet til en friløber, som kunne have gjort det rigtig grimt for Torino. Omvendt synes jeg overhovedet ikke de er farlige, et par gange i løbet af kampen får de lidt meget overtag, fordi vi er for sløset.

Gabbia med et super indhop. Eneste kritik mod ham, er hans run op i banen til sidst, som ikke koster, men bare er urutineret på det tidspunkt af kampen.

Zlatan med ringeste kamp i trøjen. Godkendt første halvleg egentlig, men anden halvleg taber han bolden for meget, og brænder også en kæmpe chance, som altså skal være der så kampen kan lukkes.

Paqueta er udmærket i dag, også med hans lange pause fra spilletid, udover de få minutter han har fået hist og her - Men når det er sagt, så spillede han sig ikke over Hakan i dag.

Bennacer, Romagnioli og Rebic må deles om min kåring af MOTM.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Dejlig kamp af Rebic idag, igen idag. Han er et monster der bidrager både offensivt og defensivt, og kun guderne må vide hvorfor han udover sit mål ikke fik en assist på kamp CV'et efter hans pasning til Castillejos store misser.
    En anden spiller jeg vil rose er Kessie idag, der ofte for meget skæld ud og bliver set ned på. Han var en sand dynamo derinde idag og fylder ekstremt meget.

Ibrahimovic tilgengæld... Ja, nu har jeg set alle hans kampe. Og ja, man ser da at han var en klassespiller engang i glimt, og han er en rigtig fin opspilsstation, men mest af alt er hans spillerpræstation noget der ligner dem når vi ser Real Madrid vs Bayern Munchen Legends på Eurosport.
    Helt enig mht. Rebic, imponerende stime han har sammensat.

Jeg synes dog du er lidt god ved Kessie. Synes stadig han burde være så meget bedre end det han viser idag.
    Han viser i en enkelt sekvens, hvad hans potentielle rummer, og der kunne han sgu i min optik blive en fuldstændig fantastisk midtbane. Jeg synes bare igen i dag, at hovedet ikke er der. Laver et par dumme frispark, uprovokerede fejlafleveringer osv.

Jeg er måske lidt farvet af jeg ser et absurd potentielle til, at blive en dominerende midtbanedynamo, men gang på gang må erkende at han ikke er så god, som jeg synes han burde være.

Regler for meddelelser