Side 31 af 36 FørsteFørste ... 212930313233 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 310 af 352

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Helt enig mht. Rebic, imponerende stime han har sammensat.

Jeg synes dog du er lidt god ved Kessie. Synes stadig han burde være så meget bedre end det han viser idag.
    Han viser i en enkelt sekvens, hvad hans potentielle rummer, og der kunne han sgu i min optik blive en fuldstændig fantastisk midtbane. Jeg synes bare igen i dag, at hovedet ikke er der. Laver et par dumme frispark, uprovokerede fejlafleveringer osv.

Jeg er måske lidt farvet af jeg ser et absurd potentielle til, at blive en dominerende midtbanedynamo, men gang på gang må erkende at han ikke er så god, som jeg synes han burde være.
    Helt enig med Kessie. Man forstår det ikke. Men det er hans 3. sæson det her, og han ligger stadig væk på 4-5 deciderede fejlafleveringer pr. kamp. Det er nærmest gået den anden vej.. han trænger nok til lidt konkurrence, for han fylder godt men synes hans eksplosivitet er lidt væk og er egentligt ikke farlig ved boksen. Bennacer ligner en med enormt potentiale, men også lidt for mange farlige boldtab og så de forbandede gule kort fordi han placerer sig uheldigt gang på gang.

En Bennacer og Bakayoko ved siden af hinanden kunne blive ekstremt godt.

Og ja ikke Ibra’s bedste kamp. God spilstation, men det var dælme ikke mange skarpe ting som kom fra ham. Løb næsten ikke. Lad os håbe, at han bare er lidt brugt ovenpå en hård uge med 3 kampe.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Helt enig med Kessie. Man forstår det ikke. Men det er hans 3. sæson det her, og han ligger stadig væk på 4-5 deciderede fejlafleveringer pr. kamp. Det er nærmest gået den anden vej.. han trænger nok til lidt konkurrence, for han fylder godt men synes hans eksplosivitet er lidt væk og er egentligt ikke farlig ved boksen. Bennacer ligner en med enormt potentiale, men også lidt for mange farlige boldtab og så de forbandede gule kort fordi han placerer sig uheldigt gang på gang.

En Bennacer og Bakayoko ved siden af hinanden kunne blive ekstremt godt.

Og ja ikke Ibra’s bedste kamp. God spilstation, men det var dælme ikke mange skarpe ting som kom fra ham. Løb næsten ikke. Lad os håbe, at han bare er lidt brugt ovenpå en hård uge med 3 kampe.
    Helt enig med dig her. Bennacer og Bakayoko ville være en drøm på den midtbane.

Jeg er ved at blive enormt glad for Bennacer, hans gule kort er selvfølgelig en skam - Jeg må dog også sige, at mange af dem altså også er hårde(ikke den i dag, som var faktisk var rigtig). Tror det bliver svært at ændre så længe han spiller i Italien, da han er meget aggressiv i sit pres, og kortene ved nogle dommere i Italien sidder noget løsere.

Han er ikke færdigudviklet og laver stadig som en rigtig dum/farlig aflevering pr. kamp som potentielt kan koste, men overordnet set er han sgu god.

Kessie er vi jo ligeledes enige omkring. Krunic skulle jo være manden der kunne give konkurrence, men han får ikke rigtig muligheden. Alternativet er at spille Paqueta dernede og så skal Bennacer, så være mere defensiv.

Standard

Paqueta gjorde det OK syntes jeg og frem for alt syntes jeg end ikke jeg så en eneste gang hvor han prøvede sin hæl og tå idéer. Men for ham er det at finde en balance, for noget af det vi netop har brug for er spillere der kan gøre en forskel og er han blot en der afleverer til nærmeste spiller, kan vi lige så godt sætte Montolivo på banen hvis vi stadig havde ham.
    Zlatan spillede sikkert ikke en god kamp, men de kampe kommer jo for alle spillere. Generelt virkede det til Torino ikke kunne noget og egentlig var tilfreds med at tabe 1-0 og Milan ikke gjorde mere, da det ikke var nødvendig.

Nu venter der en svær kamp i Firenze dog imod et hold der svinger meget. Syntes stadig vi virker til at være ovenpå og troen er tilbage, så hvis vi kan ligge en slutspurt ind så kan der måske endda komme lidt spænding om Top 4. Ja det er urealistisk, men bare stile efter EL er jo lidt kedelig
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Paqueta gjorde det OK syntes jeg og frem for alt syntes jeg end ikke jeg så en eneste gang hvor han prøvede sin hæl og tå idéer. Men for ham er det at finde en balance, for noget af det vi netop har brug for er spillere der kan gøre en forskel og er han blot en der afleverer til nærmeste spiller, kan vi lige så godt sætte Montolivo på banen hvis vi stadig havde ham.
    Zlatan spillede sikkert ikke en god kamp, men de kampe kommer jo for alle spillere. Generelt virkede det til Torino ikke kunne noget og egentlig var tilfreds med at tabe 1-0 og Milan ikke gjorde mere, da det ikke var nødvendig.

Nu venter der en svær kamp i Firenze dog imod et hold der svinger meget. Syntes stadig vi virker til at være ovenpå og troen er tilbage, så hvis vi kan ligge en slutspurt ind så kan der måske endda komme lidt spænding om Top 4. Ja det er urealistisk, men bare stile efter EL er jo lidt kedelig
    Apropos kampen imorgen så læste jeg følgende fra Opta (via OneFootball):
    “Since Stefano Pioli joined AC Milan as manager (9th October 2019), the Rossoneri have kept seven clean sheets, more than any other team in this period in Serie A. AC Milan are the only team yet to draw an away match in Serie A this season (W6 L6). AC Milan have scored 22 goals (excl. penalties) in Serie A this season despite having an Expected Goals total of 33: -11 is the worst such differential in the top-5 European Leagues in 2019/20. AC Milan have scored the joint-fewest headers (two) in Serie A this season - the Rossoneri have also conceded 26% of their goals via headers, the highest such percentage in the competition.”

Så altså skarpheden foran mål og truslen fra primært høje indlæg.

Hverken Donnarumma eller Romagnoli er gode på indlæg, så giver god mening, og vi har ved gud været ringe til at omsætte chancerne. Men hellere det end ikke at komme frem til noget, som vi havde store problemer med i starten af sæsonen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Vi er igang i Firenze.

Bennacer med sin 12. ostemad i sæsonen.. utroligt.

Lige kamp de første 15 min, er par chancer til Fiorentina.

Standard

Haha.. første gang Zlatan løber mere end 5 meter og slider sig igennem og scorer.

Og så bliver det helt latterligt annulleret for hånd på bolden! Han holder armen langs kroppen og den bliver skudt op på ham. Skandaløst!

Standard

Det er tyveri ved højlys dag det der mand!!!

Standard

Spillet er værre end det plejer men der er simpelthen ikke skyggen af hånd på Zlatan. Svært at se hvordan vi skal score.

Standard

Han er godt nok en idiot ham dommeren, skal Ibra skære armen af før det kan tælle.

Standard

Det er helt utroligt. Hvad skal Zlatan gøre? Medmindre reglerne siger klart, at hvis armen er brugt, forsætligt/ ikke forsætligt, så skal det ikke tælle. Utrolig, så hurtig han tog den beslutning.

Ellers et flot mål af en statisk Zlatan.

Ellers gør vi det ok, synes jeg. Rebic har også en stor chance. Men svært at se hvor målet skal komme fra udover sådan en Zlatan detalje. Zlatan er for langsom til at løbe i dybden. Calhan og Castellejo gør alt rigtigt lige op til der skal afsluttes. Det må være Rebic igen som skal hjælpe os

Regler for meddelelser