Side 14 af 52 FørsteFørste ... 4121314151624 ... SidsteSidste
Viser resultater 131 til 140 af 520

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Lidt Zlatan grund er der sikkert, men tror bare sejre giver selvtillid og er troen der så har flere af spillere potentiale
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Dejligt med en kamp, hvor vi virkelig får produceret nogen offensivt. Det er godt nok opløftende at se, at vi faktisk har nogle fodboldspillere gemt i Hakan, Castillejo, Rebic etc.

Uanset hvad vi gør til sommer, og hvordan den her sæson ender, så var Pioli det rette valg - omstændighederne taget i betragtning. Spillerne har virkelig genfundet noget selvtillid, og når man ser hvordan spillerne omfavner Pioli med et kæmpe smil på læben, så tænker jeg helt klart, at lidt af grunden må findes her. Selvfølgelig også lidt Zlatan-effekt.

Standard

Eneste minus ved Haka's kanon kamp i dag, er at man ved der er 12 mdr. Til den næsten.

Anyways så er det fuldt ud fortjent vi vinder, og helt vores egen skyld at kampen blev spændende. Vi havde kørt Torino fuldstændig over, hvad vi bare været mere effektive foran målet. Zlatan har selvfølgelig en effekt, det kan man ikke være i tvivl omkring. Han bidrager med så meget mere end Piontek. Han er tung og knap så skarp mere svenskerne, men hans fysik og teknik og linkup play, er stadig klasser, over andre på vores hold.

Nu venter Juventus i næste kampe, hvis jeg husker rigtig.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Sidst redigeret af M.B : 28-01-2020 kl. 22:27
    AC MILAN !

Standard

Endnu en underholdende kamp i Coppa’en med godt 35.000 på lægterne. Fedt. Vi møder dog Juve som har slået os ud gang på gang inden turnering..

Hvornår har vi sidst vundet 5 i streg? Fedt. Men håber, at vi har benene plantet solidt på jorden, for ALLE kampe pånær mod SPAL kunne være gået den anden vej. Hvad sker der når vi render ind i Inter, Lazio osv.

Håber Pioli spiller Rebic fra start næste kamp. Helt anden spiller vi ser i 2020 fremfor den som ikke kunne sætte én eneste fod rigtig før. Desuden er Leao også for grøn til at starte inde. Knægten laver altid det bedste impact når han kommer ind hvor kampene er lidt mere åbne.

Bennacer ser også spændende ud og hvor ville jeg gøre alt for at bytte Paqueta ud med en Bakayoko i Monaco. Kunne man få ham ind ved siden af Bennacer så har vi løst et stort problem.

Suso meldes done. Vi kan klare os uden, men hvad gør vi hvis både Piatek og Rodriguez smutter? Vil vi virkelig satse på at Hernandez og Ibra kan holde sig skarpe sæsonen ud? Paqueta kan vi også undvære, da Bonaventura kan dække mange pladser, selvom skarpheden er lidt væk.

Standard

Selvom vi sikkert let kunne have vundet langt større var vi minutter fra at ryge ud, men det er som om vi er på en bølge nu og tingene går vores vej, ligesom også må siges om Udinese kampen eller Brescia. Vores defensiv har set meget ustabil ud, men takket være modstanderens uskarkphed, Donnarumma og tilfældigheder har vi stadig kunne gå ud af kampen som vindere.
    Men en sådan periode holder dog ikke evigt og vi skal have stabiliseret vores forsvar, hvilket nok især gælder vores midtbane som alt for let bliver overspillet. Desværre render vi så nok ind i Juve nu, som virker som en for stor en mundfuld. Var vi i den anden halvdel med Napoli og Inter ville det have været langt større chancer.

Omkring Pioli håber jeg godt nok stadigvæk han kun bliver til sommer. Pioli er en ok træner i nødsituationer, men se ham som en træner der kan få os op i top 4 syntes jeg ikke han har kvaliteterne til også set ud fra hans øvrige bedrifter i sin karriere som træner

Så generelt skal vi sikkert være glade for vores stime, men vores problemer er langt fra løst endnu hverken på træner siden eller tro på banen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja vi skal ikke være mere naive end vi godt kan se spillet jo ikke har været overbevisende og vi har haft alle tænkelige marginaler. Ja undtaget mod Spal, hvor vi spillede en god kamp også. Men spillet er stadig ikke godt nok og den her stime bliver brudt snart, da vi stadig har samme problemer på banen som i starten.

Men det kan godt være der mentalt er sket noget og man går på banen med en tro på det nok skal gå selvom præstationerne ikke er gode. I min optik mangler vi 1 til 2 faste startere på den centrale midt. En stærk højre back og højre wing (Samu har bare ikke niveau omend hans indstilling er prisværdig) og egentlig også en stærk makker til Romagnoli. Og så naturligvis en afløser for Zlatan til sommer da han er en midlertidig løsning. Alt dette får vi naturligvis ikke inden fredag, men uanset taktik er vi ikke gode nok her.

Det er dog meget sjovere for alle når vi vinder. Også selvom Juve venter i Coppa og Inter venter i ligaen lige rundt hjørnet.

Standard

Kampen kunne også have ændret sig, havde Rebic set rødt for det armsving han lavede som var ren og skær frustration. Han står måske med ryggen til, men den bevægelse han gør er bevist og bør vel egentlig udløse et rødt kort
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Med en sejr i morgen, så overhaler vi Parma og Cagliari og rykker ind i top 6 og dermed EL. En uafgjort, og så ligger vi a' point med begge. Må indrømme, at jeg for bare et par måneder siden havde opgivet alt håb om europæisk fodbold til næste sæson.

Selvfølgelig venter både Inter og Juve lige på den anden side af Verona-opgøret, men alligevel.

Standard

Et noget decimeret hold med Zlatan, Kjær, Bennacer og Krunic ude. Det ligner en midtbane med Jack, Hakan, Kessie og Samu og et angreb med Rebic/Leao. Havde man sagt det til mig inden sæsonen, så havde jeg troet den stod på nedrykning.

Verona har haft en god sæson og er kun 2 point efter os. Så det var svært nok i forvejen. Men med de spillere ude af truppen og meget lidt at skyde med fra bænken, så kunne jeg godt frygte et nederlag. Også set i lyset af, at vi stadig ikke har ramt noget der ligner et koncept vi kan spille ud fra omend indstillingen og marginalerne har været med os. Mon ikke Borini laver en pind.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Et noget decimeret hold med Zlatan, Kjær, Bennacer og Krunic ude. Det ligner en midtbane med Jack, Hakan, Kessie og Samu og et angreb med Rebic/Leao. Havde man sagt det til mig inden sæsonen, så havde jeg troet den stod på nedrykning.

Verona har haft en god sæson og er kun 2 point efter os. Så det var svært nok i forvejen. Men med de spillere ude af truppen og meget lidt at skyde med fra bænken, så kunne jeg godt frygte et nederlag. Også set i lyset af, at vi stadig ikke har ramt noget der ligner et koncept vi kan spille ud fra omend indstillingen og marginalerne har været med os. Mon ikke Borini laver en pind.
    Ja svært bliver det!

Får vi en skade eller en skal skiftes ud til en af, så har vi følgende på bænken:
    - Laxalt
    - Calabria
    - Gabbia
    - Saelemaekers
    - Paqueta
    - Brescianini
    - Maldini

Det vil sige en hjemvendt spiller, en back der ikke er i gear, en der kun har været i klubben i to dage, en der lige har været igennem et turmultuarisk forløb og nægtet at spille og så tre Primavera talenter (Gabbia iblandt).
    Pioli får sin sag for. Men håber han kan vise ro og give selvtillid, til hvem han nu end må sende på banen. Jeg håber vi ser tid til Gabbia, Maldini og Brescianini. Vi skal ikke være så bange for at give tid til vores talenter. De skal tro på at de har en chance for at slå igennem, ellers dør ungdomsarbejdet.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser