Side 15 af 31 FørsteFørste ... 5131415161725 ... SidsteSidste
Viser resultater 141 til 150 af 304

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Hvordan kan det være, at Zlatan og Kjær sidder ude?

Standard

Fordi Pioli Max vil vinde 4-0
    De er begge ramt sf sygdom og Zlatan tilmed lidt skadet.
    Det er en kamp som idag viser hvor gode vi er - og derfor frygter jeg den lidt da verona let kan overraske

Standard

Start 11 idag: Donnarumma, Calabria, Musacchio, Romagnoli, Hernandez; Castillejo, Kessié, Calhanoglu, Bonaventura; Leao, Rebic

Nok er selvtilliden øget, men jeg tror simpelthen det her er for svagt til at vi bare lige slår Verona. Jeg tror vi sætter os på spillet, men at kvaliteten vi stiller med gør at vi straffes på omstillinger.

Standard

Og Conti er på bænken grundet sygdom også. Det er godt nok et svagt hold vi har i dag. Mussachio var vist ikke helt klar men man er nødt til at sende ham i kamp velvidende det kan koste en forværring af muskelskaden han døjer med. Det er naturligvis værd at tage chancen da denne kamp er mere vigtig end Derby, da vi her har mulighed for point, men stadig ret voldsomt med skaderne og en tynd trup når vi samtidigt har spillet 120 minutter i tirsdags.

Standard

Rebic og Leao river dem i stykker.
    Zorro per sempre!

Standard

Ingen kvalitet i det forsvar...

Standard

Allerede udspillet og bagud. Verona sidder på alt og vi står bare og kigger. Skammeligt start på kampen. Indstillingen godt eksemplificeret ved Leao, der igen i dag vælger at gå rundt. Nogen bør fortælle ham, han ikke er god nok til ikke at kæmpe for det.

Standard

Selvom Bennacer laver nogle dumme boldtab nogle gange, så viser denne kamp godt nok hvor meget vi savner ham. Hverken Kessie eller Hakan har kvaliteterne til at modtage bolden dybt og spille den rundt, eller sætte en mand.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af AC Milan Se meddelelser
    Selvom Bennacer laver nogle dumme boldtab nogle gange, så viser denne kamp godt nok hvor meget vi savner ham. Hverken Kessie eller Hakan har kvaliteterne til at modtage bolden dybt og spille den rundt, eller sætte en mand.
    I en god verden spillede ingen af de 3 i Milan.

Standard

Stærkt vindue, hvor man har sørget for at vi kan stille stærkt op, og virkelig kæmpe med om Europa,..

Ikke en eneste på midtbanen med noget der bare ligner defensive kvaliteter.

Sendt fra min G8341 med Tapatalk

Regler for meddelelser