Side 20 af 52 FørsteFørste ... 10181920212230 ... SidsteSidste
Viser resultater 191 til 200 af 520

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Fint nok vi laver om da vores defensiv har problemer og Inter nok ville straffe os hurtig. Nu spiller vi nok ret simpelt med god beton defensiv og så lange bolde frem til ibra der sikkert nok skal skrabe masser frispark og bolde til sig

Standard

Tvivler på vores defensiv er bedre da vi tit er blevet overspillet nemt med 11 mand foran feltet. Conti og Theo kan stadig ikke forsvare mens Lukaka nok skal dominere Roma som når Petagna også har gjort altid.

Vores chance i et point er ene og alene hvis Inter har en off day. Ellers er de bedre på alle parametre.

Standard

Nu mangler Inter deres to største profiler, og selv med de profiler så syntes jeg ikke at Inter virker så vanvittig skarpe i de kæmpe de har spillet.
    Der er kommet mere ro over Milan, og nej det er ikke kønt, det de laver på banen, men jeg regner med(håber) at de kan give Inter noget fight idag.
    Jeg tror på Milan idag.
    Forza Milan!
    Sidst redigeret af shazad : 09-02-2020 kl. 19:57

Standard

Er der nogle der ligger inde med et link til kampen? Har desværre ikke den kanal den vises på :-)
    Medlem nr. 133

Standard

Nej hvor uheldigt.. Calhan med et drøn på stolpen.

Vi har spillet bedre i de 10 min. indtil videre end hele sidste kamp mod Inter til sammen.

God start af gutterne.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af DeepzOne Se meddelelser
    Er der nogle der ligger inde med et link til kampen? Har desværre ikke den kanal den vises på :-)
    ALLE kampe fra ALLE de store ligaer kan ses på hesgoal.com 👍

Standard

Jeg vil gør alt for at se Milan score på hjørne.

Standard

SÅDAN!!! Zlatan gør altså bare noget for os.

Vi har haft nogle chancer allerede, og vi spiller faktisk rigtig godt. Klasse at se! Lad det nu ikke glippe!!!

Standard

Hvor er det konge hop af Zlatan! Fortjent.

Standard

Velfortjent!!!!!!!!!!

Regler for meddelelser