Side 22 af 31 FørsteFørste ... 122021222324 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 220 af 304

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Fuldstændig sindsygt hvilken betydning den mand har for dette hold!

Såvel som der snakkes om Ronaldo og hans krop er som en 25 årig, så kan der også tales om Zlatan. Kan godt være den ikke er som en 25 årig, men 38 år, og stadigvæk kan være så afgørende i fodbold på dette niveau, det kan man kun tage hatten af for!
    Be'r til de højere magter, om at han også er hos os næste sæson. Selv som 39 årig, vil han være vital for at Milan kommer tilbage mod gamle tider igen!
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Kold vand i blodet - det her kan sagtens gå galt endnu. Pludselig har vi meget at tabe med en 2-0 føring i ryggen og kommer usikkerheden Så laver vi vanvids fejl over hele linien

3-0 med 20 minutter igen Så tør jeg tro på det

Standard

Jeg er helt på røven over det her.

Det er outstanding at se det Zlatan gør som 38 årig. Idag er der klasseforskel til Milans fordel. Det sidste jeg havde regnet med var det.

Helt fantastisk fart i boldomgangen. Presspillet har taget Inter på sengen. Helt vildt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Kold vand i blodet - det her kan sagtens gå galt endnu. Pludselig har vi meget at tabe med en 2-0 føring i ryggen og kommer usikkerheden Så laver vi vanvids fejl over hele linien

3-0 med 20 minutter igen Så tør jeg tro på det
    Det kan sagtens nå at gå galt, men vi er sgu nødt til at glæde os, over det vi lige har set. Ikke mange gange de sidste mange år, at vi har kunnet det.

Standard

Sådan er det når det er drenge mod mænd. Nu skal vi undgå røvfuld.

Standard

Det gik dæmme stærkt. Pis! Men det kan stadig vindes. Vi udspillede dem i første halvleg. Ikke mist modet på trods af den her mareridtsstart.

Standard

Hvor er det snot heldigt.. no game on. Ville også være for meget af det gode hvis vi kunne holde nullet. Vi skal bare fortsætte. Ikke så meget vi kan gøre..

Nu det var dét. Hvad sker der lige?

Standard

Fucking heldige de er.

Vi taber denne kamp nu, ingen tvivl.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Sådan er det når det er drenge mod mænd. Nu skal vi undgå røvfuld.
    Det er sjovt hvordan du vågner op når det går skidt.
    Medlem nr 167

Standard

Amen.. kom nu da. Hvad sker der lige.

Hvor kom den fra? Vi var slet ikke kommet igang. Det var da vanvittigt hurtigt vi kunne skodde den gode halvleg.

Simpenhelt for dårligt, at vi ikke er 102% koncentrerede de første 20 min. Vi vidste da de ville komme..

Odds 1.01 på at Inter vinder 3-2. Kopi af dengang i 2003/2004 hvor Seedorf bankede den fra 30 meter.

Regler for meddelelser