Side 25 af 31 FørsteFørste ... 152324252627 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 250 af 304

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Syntes du virkelig at Inter har været bedre end Milan idag?
    De har spillet dårligt men stadig godt nok til at slå os. Vi giver jo altid mange chancer væk og idag møder vi et hold der har klassen til at straffe det. Der har vi bare været heldige de sidste 5 kampe.

Standard

Vi må også bare erkende at Romagnoli ikke er den verdensklassemidterforsvar som vi troede. I den idelle verden var det en type som Ramos han skulle spille, og ikke Kjær som egentlig kan lidt af det samme.

Standard

Forstår intet af de udskiftninger.

Standard

Shit et skud af Eriksen.

Conte er ikke den ærligste person på planeten, men selv han må indrømme at Inter er heldige at komme igen.

Når det så er sagt, så har vi heller ikke selv produceret en skid i anden halvleg.

Det værste ved dette hold er, at når de ramme en smule modgang/usikkerhed, så vælter korthuset. Se blot på Kessie, Bennacer og Calhanoglu. De er jo helt væk i 2. halvleg.

Den dag de kan tage et step op, så kan vi være med om top4.

Rebic ud og Bonaventura. Flot kamp af Rebic. Paqueta forventer jeg mig nul af.

Standard

Der mangler den styrmand der får ro på sagerne når modgangen melder sig en smule. Der er Zlatan simpelthen for langt væk fra de to centrale til at råbe dem op.

Lad os nu få en enkelt pind her til sidst, så retfærdigheden kan ske fyldest!

Standard

Nøj, der var muligheden der fandeme... Fantastisk indlæg af Paqueta, og godt kommet op af Ibra. Men desværre er det stolpe ud.

Standard

Ja desværre manglede vi heldet i denne kamp, men også kvaliteten i 2 halvleg. Skidt resultat, men det gør ikke det store ved vores sæson da det alligevel ikke var meget at spille om. Fantastisk kamp af Zlatan, og håber vi ikke mister gejsten til kampen mod Juve på torsdag.

Forza Milan

Standard

Når man lukker 4 mål ind kan man snakke herfra og til juleaften om fortjent eller ej. Men resultatet taler sit sprog og de var skarpere og bedre der hvor det tæller.

4 mål imod er ikke uheld. Det er bare ikke godt nok.

Standard

Godnat og tak herfra! Sindsyg fed første halvleg.

Kampen i dag viser stadigvæk hvor langt væk Milan er fra toppen. Det mindste modstand og så står Milan spillerne nærmest i kø for gøre Milan og sig selv til grin.
    Synes godt nok flere af spillerne i dag igen viser at de ikke er det halve af deres løn værd.

Inter spiller ikke lige så godt i 2 halvleg som Milan gjorde i første halvleg, men de har kynismen. Og lukker man 4 mål ind, så kan Milan have spillet nok så flot i første halvleg, men så er det sgu fortjent Inter vinder fordi så der virkelig nogle som ikke har været gode nok.

Synes egentlig Kessie og Hakan spiller en godkendt første halvleg, men melder sig totalt ud af 2 halvleg. Rebic virkede heller ikke som en der havde opfattet at fodboldkampe spilles i 2 halvlege.

Jeg ved dog ikke om jeg står alene med denne holdning, men jeg er egentlig ikke særlig imponeret af Donnarumma. Ikke at han direkte er impliceret og skyld i nogle af Inters mål, men han brillerer heller ikke. Han har redninger i dag jovist, men det kan andre målmænd også. Tror bare jeg forventer mig noget mere, med den hyre han render rundt med. Han er i mine øjne blevet ret mellemklasse målmand. Lidt som om han er gået i stå, så for min skyld så kunne man godt prøve at cache lidt ind på ham, spare lønnen og give Plizzari chancen i stedet for.
    Sidst redigeret af vvxzubeerhansenxx : 1 Uge Siden kl. 22:52
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Fuldkommen amatørforsvar i den situation. Wow! Paqueta bliver udstillet som en eller anden 14-årig. Hold da op.

Vi taber en kamp, som vi kommer foran 2-0. Der er rigtig mange foruroligende signaler ved den måde vi taber det hele på. Men det vidste vi i forvejen. Til gengæld viser vi i først halvleg, at vi faktisk godt kan spille bold, når det hele flasker sig. At der trods alt ligger nogle fodboldkvaliteter i spillere som Hakan, Castillejo, Theo, Rebic, Bennacer og endda Kessie. Det bør vi tage med videre.

Men pinligt at tabe den her på gulvet. Skammeligt.

Regler for meddelelser