Side 39 af 52 FørsteFørste ... 29373839404149 ... SidsteSidste
Viser resultater 381 til 390 af 512

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Pinlig omgang der viser hvor langt det her hold er fra noget der ligner toppen. Lad os håbe vi stadig kan nå 7. Pladsen efter de tre svære kampe vi har nu. Eller alle kampe er jo øjensynligt svære for os.

Standard

Vi redder et point, men jeg bliver maks irriteret over en kamp som denne. Håbløs kamp hvor kvaliteten halter i alt man gør. SPAL havde 18 point inden idag, de får smidt én ud og vi har over 45 minutter med en mand i overtal.

Det er så tydeligt i sådanne kampe, at man famler i blinde, i forhold til sit offensive spil. Man pløkker løs udefra og håber på det bedste. En halvskadet Zlatan bliver som sædvanlig en løsning. Ind med ham og lange bolde i feltet..

Det er patetisk når mandskabet er SPAL.

De næste tre kampe: Lazio ude, Juventus hjemme og Napoli ude. Den Europa-plads er meget langt fra at være sikret.

Standard

Vi havde nok bare ikke den rigtige indstilling fra start, men det hænger jo også sammen med kvalitet af de spillere vi råder over. Spal for de 2 mål ud af ingenting, mens vi har oceaner af afslutninger og lige ved og næsten chancer, men igen man scorer bare ikke da kvaliteten ikke er der i de her kampe, hvor man rammer en knap så god dag, hvor de gode hold stadig ville få dem i kassen.

Jeg har nu stadig svært ved at se os misse EL, når man ser de hold vi kæmper med om den 7 plads uanset om vi så taber de 3 næste kampe
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser

De næste tre kampe: Lazio ude, Juventus hjemme og Napoli ude. Den Europa-plads er meget langt fra at være sikret.
    Det vil faktisk ikke overraske mig at vi får 6-7 point ud af de 3 næste kampe.
    Jeg syntes Milan spiller altid op med de store hold.

Det er mod de små vi gang på gang skuffer.
    Medlem nr 167

Standard

Milan er ihvertfald enorm ringe til at spille imod 10 mand, da vi bare ikke har spillerne til at kunne bryde 10 mand op. Så tror faktisk vores chancer havde været bedre imod 11 mand, da vi der kunne komme langt lettere til chancer.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det var en ret idéløs kamp igår, igen viser vi problemer mod hold der pakker sig. Før man giver modstanderne for meget ros, skal det dog også siges at det er ekstremt nemt at lukke os ned. Man skal blot spille defensivt, med et meget tæt forsvar, og lade os angribe fra kanterne, og så er vi totalt harmløse. Vi har ingen hovedstyrke, vores kanter/wingbacks kan sjældent slå et godt indlæg og sidst men ikke mindst, så kan vi overhovedet ikke finde ud af at være farlige på hjørnespark, som vi ellers er så gode til at fremskaffe. Jeg forstår ikke hvordan et professionelt hold, der tydeligvis igennem flere sæsoner har haft store problemer med hjørnespark ikke kan øve det noget mere. Det kræver ikke noget særligt talent, og det er ikke raketvidenskab. Dødbolde er netop sådan noget man som et hold med begrænset talent bør satse på, da det er et meget farligt redskab.

Agående kampen igår, så håber jeg godt nok Kjær er klar til at spille de næste par kampe, for Gabbia ser godt nok sløset ud derinde. Jeg har ikke set nok til at kunne udtale mig om størrelsen af hans talent, men jeg har allerede set rigeligt til at sige at han er stykke fra at være Serie A klar, og et langt stykke fra at være Milan klar.
    Det gjorde noget godt at få Ibra ind, da vi havde et højt, og fysisk stærkt ankerpunk man kan lodse bolden op til, nu hvor man ikke kan spille sig igennem.
    Paqueta gør det solidt, og er en af de få der er farlige i hovedspillet. Han mangler dog at konkretisere sit spil, men man kan se potentialet. Jeg glæder mig til at Ibra kommer tilbage på toppen, og så må målfarlige Rebic falde ned på den venstrekant, med Calhanoglu/Paqueta og Castillejo/Leandro på højrekanten. Leandro er også begyndt at se bedre ud efterhånden, mere målfarlig. Hvis han kunne komme i sving, så kunne det være spændende med ham og Rebic på kanterne, til at tage de bolde som Ibra kommer til at servere for dem.

Og skandaløst at der ikke ikke engang bliver tjekket VAR i 96' minut hvor der er hånd på bolden, vi burde have haft et straffespark i den situation!
    Zorro per sempre!

Standard

Så gælder det Lazio om lidt. På papiret bør de være til at snakke med, men de lever mere af deres kollektiv frem for indvidualister uden de helt åbenlyse stjerner. 1 point tror jeg godt vi kan hente, da det er Lazio der skal fremad og vi kan afvente lidt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Fatter virkelig ikke Jack starter - med tanke på hvor gennemført forfærdelig han har været siden genstarten. Samme gælder for Saelemaekers.

Lazio er svækket og vi burde komme med Paqueta og Leao istedet.

Standard

Fin halvleg der er tæt på at være sæsonens bedste.

Lazio er selvfølgelig amputeret, men den defensive organisation er god. Desuden er opspil langt mere koncentreret end vi har set i sidste kamp.

Nu skal de her absurd vigtige point bare hentes hjem.

Standard

2 hold på det jævne og vi fører 2-0 uden at have noget der minder om en farlig afslutning . Holdet det ?

Regler for meddelelser