Side 40 af 52 FørsteFørste ... 30383940414250 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 400 af 512

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Det er så ærgerligt at vi altid starter sæsonen så pisse elendigt. Det er vel nu 3 sæsoner i streg hvor vi slutter rigtig godt af, men alligevel ikke når noget meningsfuldt fordi vi var så ringe i starten. Håber virkelig på at Rangnick kan hjælpe disse spillere med deres udvikling og stabilisere klubben, fordi vi har en ret ok trup. Håber vi napper en EL plasds, også håber jeg at holdet bygger videre på et meget fint 2020 (rent fodboldmæssigt)

Standard

Fandme rart at slå de forbandede romere på udebane - Om de mangler deres profiler eller ej.

3 hold jeg hader, og de er klart en af dem.

Og nu brænder vi direktører. Shit den skulle have været inde, Theo
    Sidst redigeret af Jibril : 4 Uger siden kl. 22:27
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Flot og vigtig præstation i forhold til Europa League.

Det er vel den bedste samlede præstation i år. Den defensive organisation var stærk, koncentrationen til stede i pasningerne og der var en god forståelse for hvornår tempoet skulle øges og hvornår det skulle sænkes.

Selvfølgelig er det også et resultat af Lazio's træthed. Det blev tydeligt idag, at der ikke kan trækkes mere ud af deres magiske sæson.

Standard

Solid præstation, særligt defensivt, selvom Lazio var kastrerede uden deres to bedste angribere. Vi formåede stadig at score 3 mål og særligt til sidst skabe yderligere et par chancer, som Hernandez desværre ikke omsatte. Resultatet snyder lidt ifht. hvor lige kampen egentlig var.

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor man i en stor kamp som denne vælger at give Saelemakers (staveplade - kalder ham bare for Sælen fra nu af) en startplads, særligt efter en kamp mod Spal hvor han ikke kunne finde ud af at lave et indlæg. Samtidig gav man Ibra chancen foran vores farligste spiller i Rebic. Heldigvis gik det godt. Jeg ved godt at Ibra lige har været skadet, men han er godt nok faldet af på den. At holde Rebic på bænken er i hvert fald hul i hovedet, manden presser, dribler, scorer, er overalt på banen, modsat Ibra der har slået rødder i græsset og slet ikke virker skarp mere. Han er dog en så stor personlighed at jeg godt forstår man vil forcere ham lidt, men det behøves ikke at være på bekostning af vores nuværende bedste spiller.
    Paqueta spiller heldigvis også bedre og bedre. Hvis man endelig vil have en så langsom Ibra inde, så ser jeg gerne at det bliver mens han er omgivet af hurtige spillere, som han kan ligge bolden ned til, evt noget ala:

---------Ibrahimovic-----------
    Rebic---Calhanoglu---Paqueta
    Zorro per sempre!

Standard

Solidt må man sige. Vores kynisme i første halvleg mindede lidt om Spal mod os. Scorer to mål på noget der ikke er chancer og i 2. halvleg har Lazio så intet at komme med. Det er bare så vigtigt at få det første mål mod Lazio for kommer man bagud er de ikke nemme at bryde op. Det ser nemt ud i 2. halvleg da de skal jagte og efterlader masser af plads.

Jeg synes egentlig han ramte formationen ganske fint. Der skal roteres så meget som muligt, da vi allerede har overbelastningsskader til Hakan, Samu, Duarte og Zlatan. Måske kunne man have startet med Leao i stedet for Hakan men ellers er vi nødt til at bruge alle mand, men den satsning og Hakans ene gode moment afgjorde nok kampen. Der hvor kæden falder af for mig er faktisk at vi ikke strakt efter 3-0 hiver Bennacer, Theo og Kjær ud.

Saelemakers er ikke ligefrem en stjerne, men i modsætning til alle andre i offensiven er han bare den eneste der løber og dybt og strækker modstanderne så de mere boldfaste spillere får noget plads. Vi har så langsomme spillere i Hakan, Paqueta, Jack. De løber ikke fra nogen som helst. Dem har vi ikke andre af deroppe når Zlatan og Rebic skal rotere. Jeg synes ikke han var super mod Spal dog, selvom stort set alle italienske aviser havde ham i top 3 over bedste spillere på banen for Milan.

Næste kamp mod Juve er lidt speciel. De burde jo ligge til os, da vi stadig er et provinsielt hold der er bedst når vi står langt tilbage og spiller kontra. Men kvaliteten er bare så meget større hos Juve at man kunne overveje at spare nogle af gutterne som Theo, Bennacer, Kjær og Zlatan. Det sker ikke, men der er i min optik mere at komme efter mod Napoli. Programmet er så tæt, at der kun skal 1 fiber til før sæsonen slutter for spillerne. Derfor forstår jeg heller ikke der går så lang tid igår inden vi skifter de sidste ud.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Solid præstation, særligt defensivt, selvom Lazio var kastrerede uden deres to bedste angribere. Vi formåede stadig at score 3 mål og særligt til sidst skabe yderligere et par chancer, som Hernandez desværre ikke omsatte. Resultatet snyder lidt ifht. hvor lige kampen egentlig var.

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor man i en stor kamp som denne vælger at give Saelemakers (staveplade - kalder ham bare for Sælen fra nu af) en startplads, særligt efter en kamp mod Spal hvor han ikke kunne finde ud af at lave et indlæg. Samtidig gav man Ibra chancen foran vores farligste spiller i Rebic. Heldigvis gik det godt. Jeg ved godt at Ibra lige har været skadet, men han er godt nok faldet af på den. At holde Rebic på bænken er i hvert fald hul i hovedet, manden presser, dribler, scorer, er overalt på banen, modsat Ibra der har slået rødder i græsset og slet ikke virker skarp mere. Han er dog en så stor personlighed at jeg godt forstår man vil forcere ham lidt, men det behøves ikke at være på bekostning af vores nuværende bedste spiller.
    Paqueta spiller heldigvis også bedre og bedre. Hvis man endelig vil have en så langsom Ibra inde, så ser jeg gerne at det bliver mens han er omgivet af hurtige spillere, som han kan ligge bolden ned til, evt noget ala:

---------Ibrahimovic-----------
    Rebic---Calhanoglu---Paqueta
    Jeg kan sagtens følge dig omkring, at Rebic starter på bænken fremfor Ibra måske kan virke lidt mærkeligt, da Rebic er decideret fremragende i øjeblikket. Jeg tror dog det er et udtryk for rotation.

Jeg vil også sige omkring at Ibra, at ja han er ikke så skarp længere, men han fylder satme meget i feltet, og det giver altså gode muligheder, at have ham i boksen, så der er noget at sigte efter, og noget der fjerner fokus fra de andre spillere.

--------------Ibra---------------
    Rebic---Hakan/Paqueta---Samu

Dette er min foretrukne offensiv p.t

Standard

Syntes faktisk Saelemakers har et eller andet over sig. Virker hurtig og gør det ok set ud fra den meget korte tid Han reelt har været der og fået spilletid. Om han kan blive virkelig god må tiden vise, men prisen på ham er jo også ret lav

PS. Hvor kom den lige fra - Bologna vinder ude og Inter endda i undertal meget af tiden.

Standard

Meget vigtigt nederlag for Verona idag. Brescia skulle simpelthen slå dem. Vi har derfor 4 point ned til dem.

Standard

Fint Napoli slog Roma, nu er der ihvertfald 3 hold tæt på hinanden. Hverken Napoli eller Roma har lidt lav bundniveau så måske vi kan drille dem om 5-6 pladsen som jo også vil give lidt flere penge end en 7 plads i Serie A.
    Juventus kommer vel ret fint nu her. Har igen et pænt forspring og vil nok ikke være utilfreds med 1 point i Milano og det kan vi også accepterer.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Alle resultater gik da godt nok vores vej. Det er jo helt vildt! Nu kan vi godt tåle et nederlag imorgen og måske bør vi også spare lidt spillere. Men det er også en sjov ting at mere vil have mere, da 5. pladsen vil give os direkte kval til EL imodsætning til 6. pladsen. Bliver Napoli 5. vil 6. pladsen så give direkte kval. Så det handler jo i princippet bare om at være foran Roma, Verona og hvad der ellers kan dukke op. Om vi overhaler Napoli er egentlig ret ligegyldigt ud fra EL synsvinklen.

Regler for meddelelser