Side 42 af 52 FørsteFørste ... 324041424344 ... SidsteSidste
Viser resultater 411 til 420 af 512

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Nu kom klasseforskellen til syne. Spar hvad der spares kan frem mod Napoli
    Så bragt Milan lidt klassen tilbage.
    Godt vi ventede med at spare :-D

3-2!!!!!

For Guds skyld ikke tabe den her.
    Sidst redigeret af shazad : 4 Uger siden kl. 22:17

Standard

Hold da kæft. MAn skal sgu ikke blinke. Det er sgu høj moral.

Standard

Selvom Juventus er en kedelig skygge af sig selv, så er det helt vildt det der foregår.

Sikke en reaktion. Oven i købet efter en imponerende præstation mod Lazio. Det er et hold der kører på uden frygt. På sin egen måde må det give hovedpine for Gazidis.

Standard

Rebic!!!!!!!!!!

Standard

Det er smukt lige nu.

Hvad selvtillid gør ved et fodboldhold.

Standard

Man tror jo ikke sine egne øjne. Hvem havde troet at vi ville være foran 4-2 mod Juve efter at have bagud 0-2 efter 60 min. Det er svært ikke at være mega tilfreds lige pt. Man har nærmest ondt af Pioli, han har ellers gjort det rigtig fint siden han kom til.

Standard

Man havde jo afskrevet den allerede ved 0-1 men for pokker hvor luner de her point. Kunne vi så bare have haft et fyldt San Siro. Stærkt kommet tilbage. Vi ville være knækket tidligere. Selvom Juve også var fornærmende ringe. Men det har de været før og vundet alligevel.

Standard

Til helvede med den tysker, som Gazidis vil have ind. Kontrakt til Piolo

Nu er det sejren som har gjort mig mega høj, men ja, man har sgu ondt af Pioli. Hvad fanden er der lige sket med vores alles elskede Milan. Vi har lige basket 3 top 6hold, indenfor 1måned (plus minus)

Det jo for vildt det her. Tror ikke der er nogen der har kaldt en sejr, efter at være bagud 2-0 mod rubentus!!! Armen for helvede det ramte et godt spot, det der
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Fantastisk 2. halvleg, fuldstændigt vanvittigt.

Ibra gjorde ikke meget, men endte alligevel med et straffemål og en assist.
    Rebic spillede igen med en god fightende indsats med farlighed og igen igen igen et mål.
    Fantastiske indhop af Leao, Calhanoglu og Jack - Pioli skal have ros her også. Det hele gik op i en højere enhed. Lad os håbe vi kan fortsætte med at bygge videre på dette selvtillidsmæssigt.

Kessie gjorde det også formidabelt idag, en rigtig dynamo på den defensive mid! Og Bennacer også med en fantastisk kamp.

Kjær-Romagnoli kostede 1-0 målet men havde ellers en god kamp. Hernandez god som altid, Conti acceptabel og selv Donnarumma havde en god kamp.
    Sidst redigeret af acm_per_sempre : 4 Uger siden kl. 22:52
    Zorro per sempre!

Standard

Vi spillede en fin første halveg, men forærede dem så 2 mål på elendig tilbageløb og et forsvars koks på en langbold. Så stod jeg af og tænkte nu går jeg i seng og tænkte den nu nok skal ende 4-0 til Juve, for vi lignede godt nok et knækket hold. Så at stå op og lige komme i tanke om, man da lige skal se hvor meget vi tabte og der så står 4-2, det havde jeg godt nok ikke set komme. Men tror sku det var godt jeg gik i seng, for var jeg blevet op havde de sikkert ikke vundet

Men helt utrolig Juve smider den her og havde det været omvendt, havde man sagt det er typisk Milan de ikke har klassen til at holde på, men det har Juve ihvertfald. Det er dog nogle gigant brølere Juve laver defensiv, ført an af Bonucci som igen koster mål og holder stadig på det var godt vi slap af med ham, når han egentlig fortsat i Juve lavere brølere end spiller med den erfaring ikke burde.

En skam det ikke var foran et fuldt San-Siro, for så ville spillerne nok opleve noget de ikke kommer til mange gange i deres karriere med sådan et comeback. En skam vi ikke fik ordnet dem i Coppa Italia, så vi havde haft en finale hvor alt kunne være sket. 3 point her er selvfølgelig vigtig ikke mindst for moralen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser