Side 52 af 52 FørsteFørste ... 242505152
Viser resultater 511 til 512 af 512

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

2. halvleg blev som den første en rigtig sommerkamp hvor vi dog ville det en tand mere og burde også have scoret et par stykker mere end vi gjorde.

Interessant at de unge fik noget spilletid uden det var fordi man fik et indtryk af dem, hvilket også er svært når kampen er afgjort. Dog også meget interessant at vi ikke skifter Paqueta ind og giver ham lidt spilletid. Han virker i den grad færdig i klubben, hvilket er helt fair, men jeg er stadig af den overbevisning, at vi ikke kan sælge ham uden et tab. For ingen betaler 25,6 mio euro for ham. Og da slet ikke i en coronatid hvor alle klubber mangler penge.

Standard

Tror godt næste sæson kunne give en ny mester. Juve har sikker de seneste sæsoner hentet mange yngre talentfulde spillere, men der har ikke rigtig været de helt store gennembrud hos nogle.
    Ronaldo kan sikker gøre forskellen, men kan han blive ved med at have motivationen og undgå skader. Uden Ronaldo ville jeg nok skrive under på de ikke ville vinde næste sæson , da de så mangler det sidste.

Med skal dog Juve de sidste mange runder nok har kørt på halv styrke, så selvom de kun ender 1 point foran kunne de nok havde vundet med 10 point hvis de havde skulle.

Leverer Milan nogenlunde stabile resultater tror jeg ikke 3-4 plads som sådan vil stikke af fra Milan. Men kommer der igen måneder men elendige resultater ja så er forspringet hurtig meget stort.

Regler for meddelelser