Side 10 af 31 FørsteFørste ... 8910111220 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 302

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard Kamptråden 2019/2020

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Rebic tilfører altså en del defensivt sammenlignet med en Leao. Han er markant bedre i presset, hvilket er nødvendigt når man spiller med en Zlatan som intet laver defensivt. Vi er ikke i en position hvor vi kan spille uden angribere der deltagere defensivt.

I mit hovede vil det give langt mere mening at skifte til en 4-3-1-2, det vil give os bedre ballast centralt på banen hvor Bennacer og Kessie ikke kan dække så store områder selv. Foruden Atl. Madrid, som er trænet og struktureret vanvittig godt så er der heller ingen der lykkes med at spille i en 4-4-2, man bliver simpelthen overmatched centralt. Udfordringen med 4-3-1-2 er selvfølgelig at vi ingen reel trequartista har, Suso blev testet der af Montella og Giampaolo og var bestemt ikke en succes.

Trænerne må se noget i hverdagen, som gør at Castillejo og Hakan ikke er blevet testet der hvilket ellers vil være oplagt.
    RB Leipzig spiller den. Barcelona har spillet 4-4-2. Napoli og Real da de havde Carletto.

Jeg er enig i dit skriv om at det vil give bedre ballast centralt. Men spørgsmålet er, om det vil give os flere point? Jeg tror mere på at vi skal have gang i et højt pres, og der er 4-4-2 glimrende.

Leao overfor Rebic er en fin sammenligning, men min anke for at starte med Leao er jo ikke kun bygget på det resultatmæssige. Men også det udviklingsmæssige. Her tror jeg at Leaos mulige værdistigning er større og dermed mere værd for os, om et år eller to end Rebics.

Men lad os da bare have en Rebic der fortsætter med at banke dem ind, og jeg skal glædeligt ændre holdning :-D

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    RB Leipzig spiller den. Barcelona har spillet 4-4-2. Napoli og Real da de havde Carletto.

Jeg er enig i dit skriv om at det vil give bedre ballast centralt. Men spørgsmålet er, om det vil give os flere point? Jeg tror mere på at vi skal have gang i et højt pres, og der er 4-4-2 glimrende.

Leao overfor Rebic er en fin sammenligning, men min anke for at starte med Leao er jo ikke kun bygget på det resultatmæssige. Men også det udviklingsmæssige. Her tror jeg at Leaos mulige værdistigning er større og dermed mere værd for os, om et år eller to end Rebics.

Men lad os da bare have en Rebic der fortsætter med at banke dem ind, og jeg skal glædeligt ændre holdning :-D

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Jeg elsker den pragmatiske tilgang vi er i pt., hvor det handler om at få point, men det er jo bare sindssygt vigtigt at man ikke lader sig forblænde af øjebliksbilleder og tror alt er kureret. Der bliver simpelthen nød til at være noget data som støtter op omkring resultaterne for ellers er det let at konkludere at vi bare har stolpe ind i tiden, og så ved alle at vi over tid vil ende med dårlige resultater. Uden at have sammenlignet de forskellige data grundlag for nuværende sæson og hvilket system vi har spillet, så er det ikke mit indtryk at vi er forbedret på parametre som expected goals/against, chances created/against osv osv.

Men du kan jo ikke gå i et højt pres, når du spiller med Leao og Zlatan. Der er ingen balance på vores hold og tillader alt alt for mange chancer imod os, så vi bliver ødelagt når vi møder bedre hold end Spal, Udinese og Brescia.

Men den interessante diskussion er jo hvordan vi får noget DNA (Ikke Milan DNA, men taktisk DNA) ind på holdet, hvilket måske ikke er noget som skal gøres midt i sæsonen, da det er noget som tager tid. En tid som jeg faktisk troede Giampaolo ville have fået. Atl Madrid, Leipzig, Barca, Liverpool, City er jo hold som er sindssygt konsekvente på den måde som de spiller fodbold på - og det har taget tid at få det implementeret. Men fælles for dem er jo, at man har set en udvikling så der var et udtryk for de ikke famlede i blinde. Arteta og Arsenal er et sindnssygt godt eksempel pt., der bliver tegnet nogle tydelige linjer ift. hvordan de skal spille fodbold, resultaterne følger ikke i starten fordi det kræver tilvænning, tid, træning og især transfervinduer hvor spilleren og sportsdirektøren kan få ro til at få købt de rette typer ind på holdet.

Dog er det indiskutabelt at på lang sigt så vil det give mening at få Leao op i værdi, og det sker kun ved spilletid.

Standard

Så er der Coppa Italia mod Torino på San Siro. De kommer jo direkte ovenpå deres Atalanta-snitter, og har nok noget at skulle bevise over for sig selv.

MILAN (4-4-2): G. Donnarumma; Conti, Kjær, Romagnoli, Hernández; Castillejo, Krunić, Bennacer, Bonaventura; Piątek, Rebić.
    A disp.: Begović, A. Donnarumma; Calabria, Gabbia; Çalhanoğlu, Kessie, Paquetá; Ibrahimović, Leão, Suso.
    All.: Pioli.

TORINO (3-4-2-1): Sirigu; Izzo, Nkoulou, Bremer; De Silvestri, Rincon, Lukic, Aina; Verdi, Berenguer; Belotti.
    A disp.: Rosati, Ujkani; Djidji, Laxalt, Lyanco, Singo; Adopo; Millico.
    All.: Mazzarri.

Link til kampen:
    http://www.hesgoal.com/news/59071/AC...vs_Torino.html

Standard

Okay. Rebic skal starte alle kampe p.t. Sikke et spilhumør, sikke en selvtillid.

Fed start på kampen!

Jack som jeg ellers synes har set sløj ud, kommer med et godt løb.

Standard

Kampen vises også på Milans egen Facebook i øvrigt.

Rebic er virkelig godt kørende. Havde jeg ikke lige set komme. Tværtimod var han nærmest dømt ude herfra.

Standard

Taktisk forstår jeg ikke hvorfor vi så ofte prøver, at spille bolden ud til vores backs. Få den op mod angriberne, og så skal Bennacer og Krunic krige den tilbage.

Generelt synes jeg klart Conti på det personlige niveau er svagheden igen.

En ny højreback, og så en klasse CM ved siden af Bennacer, så kan jeg se os komme tilbage i kampen om top 4.

Standard

Dum mål vi får imod os, men ellers god kamp vi virker til at have styr på. Zlatan ind og så en kasse fra ham og aften er fuldendt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Rebic rigtig god men koster også at han ikke scorer på sin kæmpe chance inden de udligner. Vi er som altid svage defensivt grundet en svag midterakse.

Vi er dog bedre offensivt i dag end længe. Men vi står også tilbage og venter på kontra hvilket passer os bedre. Jack ligner dog en der er 10 år ældre end Zlatan. Han har været dårlig i lang tid nu.

Standard

Udmærket halvleg fra os. Super underholding alt i alt, med to hold der vil fremad.

Synes vi overlader for meget initiativ efter scoringen. Ærgeligt at Rebic ikke har scoret en pind, det har han fortjent, for han har godt nok været stærkt spillende.

Synes det er bekymrende at Piatek så sjældent kommer først på vores indlæg. Hernandez ligger nogle fine bolde fladt midt i det farlige område. Det er simpelthen der han skal være, når han ikke er teknisk stærkere.

Men at Rebic har fundet den form han har, giver os nogle flere muligheder på længere sigt i den her sæson.

Standard

Ha det kører bare for Piatek. Gør alt forkert og for sent til alt. Hvis Tottenham bare vil give 30 euro så bør vi sige ja
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser