Side 18 af 52 FørsteFørste ... 8161718192028 ... SidsteSidste
Viser resultater 171 til 180 af 520

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Denne kamp viser hvor vigtig Zlatan han er, både Leao og Rebic viser lige hvor meget de savner ham i deres spil. Paqueta viser gode takter i et par minutter, men når han går tilbage til sit jeg tror jeg er Neymar pis, så viser han hvor middelmådig han er. Ærgerligt vi ikke kunne få en sejr i en runde hvor både Roma og Atalanta taber point.

Jeg er ikke positiv før derbyet, og håber vi kan holde os til en plads i EL.

Standard

Hvilken forfærdelig kamp, der er ingen balance på dette hold. Ufatteligt man ikke arbejdede på at få det i januar vinduet. Man ved bennacer får kort i hver kamp, så man skal have en reserve til ham til de defensive pligter.
    Intet positivt at tage med fra den kamp

Sendt fra min G8341 med Tapatalk

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Hvilken forfærdelig kamp, der er ingen balance på dette hold. Ufatteligt man ikke arbejdede på at få det i januar vinduet. Man ved bennacer får kort i hver kamp, så man skal have en reserve til ham til de defensive pligter.
    Intet positivt at tage med fra den kamp

Ja, det er for dårligt vi ikke brugte en milliard her i dette vindue - vi har jo en uendelig pengetank og vi har SLET ikke FFP hængende over hovedet..... 😂😂😂

Standard

Vil sige vi går det ok ud fra det vi har at skyde med. Verona har sikker chancer mens vi først til sidst kommer til flere muligheder men vi har fortsat bare ikke kvalitet nok i afslutningerne. Men 1 point er nu retfærdig nok en skam da vi blot kunne have været 4 point fra CL med en sejr

Men igen helt ærlig så ved vi godt det her hold ikke har noget at gøre i CL

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Ja, det er for dårligt vi ikke brugte en milliard her i dette vindue - vi har jo en uendelig pengetank og vi har SLET ikke FFP hængende over hovedet.....
    Hvordan fanden tolker du det, udefra det jeg skriver.... Slap af med de guld bajere

Standard

Stadigvæk pinligt. Vi er endda i overtalt i 25 min..

Elendigt. Håber snart vi får en ordenlig træner. Mit største ønske.

Standard

Underholdende nok kamp synes jeg, men det bliver også bare en omgang kaotisk rod.

Det er og bliver en ligegyldig sæson det her der på mange måder beskriver essensen af klubbens udfordringer i disse år. Der er ingen offensiv identitet. Ingen reel spillestil. Under Gattuso var det parkering af bussen, med offensiv lid til Suso's evner. Nu er det et forsøg på kaos-fodbold, hvor man sætter sin lid til Theo's offensive raids på venstreback. Det er patetisk for en klub af Milans størrelse.

Energien siver lidt ud af én ved at følge det her hold i øjeblikket. Det er svært at identificere sig selv med noget som helst pt.

Der er så meget ligegyldighed over det hele. Kessie er en katastrofe - Han prøver ikke engang at tænke. Rebic gør det ok, men falder ud af kampene konstant. Leao var aldrig med i kampen. Castillejo kan ikke meget mere. Vores nye belgier kommer aldrig til at kunne det. Musacchio og Calabria har ikke et stort niveau.

Jeg har aldrig været fan af Pioli og han har ikke ændret noget som helst. Zlatan havde en effekt. Pioli har aldrig haft det. Set i det store bakspejl, så var Giampaolo jo en mulighed for at ændre måden man griber kampene an på - Også selvom placeringen ikke var blevet god under ham. I stedet har man ikke forbedret noget, men der er stadigvæk ingen identitet.

Der kommer ingen udvikling på det her hold, før en træner med en vis kapacitet (eller som minimum ægte tro fra ledelsens side) får lov til at blive i sædet og arbejde med det her mandskab over længere tid.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Underholdende nok kamp synes jeg, men det bliver også bare en omgang kaotisk rod.

Det er og bliver en ligegyldig sæson det her der på mange måder beskriver essensen af klubbens udfordringer i disse år. Der er ingen offensiv identitet. Ingen reel spillestil. Under Gattuso var det parkering af bussen, med offensiv lid til Suso's evner. Nu er det et forsøg på kaos-fodbold, hvor man sætter sin lid til Theo's offensive raids på venstreback. Det er patetisk for en klub af Milans størrelse.

Energien siver lidt ud af én ved at følge det her hold i øjeblikket. Det er svært at identificere sig selv med noget som helst pt.

Der er så meget ligegyldighed over det hele. Kessie er en katastrofe - Han prøver ikke engang at tænke. Rebic gør det ok, men falder ud af kampene konstant. Leao var aldrig med i kampen. Castillejo kan ikke meget mere. Vores nye belgier kommer aldrig til at kunne det. Musacchio og Calabria har ikke et stort niveau.

Jeg har aldrig været fan af Pioli og han har ikke ændret noget som helst. Zlatan havde en effekt. Pioli har aldrig haft det. Set i det store bakspejl, så var Giampaolo jo en mulighed for at ændre måden man griber kampene an på - Også selvom placeringen ikke var blevet god under ham. I stedet har man ikke forbedret noget, men der er stadigvæk ingen identitet.

Der kommer ingen udvikling på det her hold, før en træner med en vis kapacitet (eller som minimum ægte tro fra ledelsens side) får lov til at blive i sædet og arbejde med det her mandskab over længere tid.
    Ja, vi skal se en plan fra ledelsen i fht trænerposten. Vælger man en træner, så skal han passe ind i filosofien, tilgangen og den sportslige strategi.

Så lad vær at hente Allegri eksempelvis, hvis man vil udvikle talenter. Lad vær at hente Gasperini hvis man ikke vil spille 3-5-2. Lad vær med at hent Ten Hag hvis vi ikke tror på hollandsk tilgang, 4-3-3. Osv.

Jeg håber vi ser en kompetent ny mand præsenteret tidligt til sommer!

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Vil sige vi går det ok ud fra det vi har at skyde med. Verona har sikker chancer mens vi først til sidst kommer til flere muligheder men vi har fortsat bare ikke kvalitet nok i afslutningerne. Men 1 point er nu retfærdig nok en skam da vi blot kunne have været 4 point fra CL med en sejr

Men igen helt ærlig så ved vi godt det her hold ikke har noget at gøre i CL
    Enig. Der mangler for meget. Men vildt at vi så alligevel kun er 7 point bagude!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Medmindre Pioli laver en vanvittig slutspurt og henter en 4. plads og spillerne vil forgude ham i pressen, så nægter jeg at tro på, at han får næste sæson med.

Han snakker hele tiden om at vi har “margin for improvements”, “lacking sharpness” osv osv.

Faktum er, at han har to-tre velfortjente sejre i baggagen og masser af held samt dårlig spil. Heldigvis har Pioli ikke haft noget at sige til transfer vinduet, så det kan tyde på, at han ikke er en del af planen til sommer. Jeg er overbevist om, at Giampaolo kunne præstere en lignende point høst, men fred være med det.

Jeg ville ønske, at man hentede én som kunne køre en 3-5-2 ind, da vi kunne frigive Hernandez og Conti (måske ham den nye belgier?) på kanterne, da de tydeligvis ikke kan dække op. Måske kan vi lokke Simone Inzaghi?

Det skal i hvert fald være en træner, hvis største opgave vil være at få det maksimale ud af den trup vi har samt gøre Leao, Paqueta og Kessie bedre.

Set i lyset at vi begynder at handle meget internationalt ind fra forskellige lande, så skulle det ikke undre mig, at det ikke bliver en italiener men en udlænding, hvilket jeg har det lidt blandet med da vi stadig (heldigvis) har en del italienere på holdet.

Men det er tankevækkende hvor meget vi kan lide imod modstandere som Udinese, Brescia og Verona. Alt respekt til deres trænere og organisatoriske evner, men der er jo i sandhed noget råddent i vores spillere/klub.

Standard

Ja når vi ser hvem vi senest har mødt at absolut middel til ringe hold, så har vi jo haft kæmpe problemer og laver man en flashback af redninger, stolpe etc i de kampe, så kunne det være gået helt galt for os

Vi har sikkert fået mere tro på det, men derfra er der lang vej til som sådan gode kampe hvor vi har præsteret. Imod Inter bliver langt fra let, vi har dog absolut intet at tabe.

PS. Læste at Eriksen får 10 millioner i året som den højst betalte i Inter?!?. Syntes transfer prisen var godt forhandlet, men give ham den løn er da fuldstændig hen i vejret. Jo han kan da have sin gode dage, men i det løn niveau snakker vi jo toppen af spillere i verden og der er Eriksen godt nok langt væk fra om han så spiller i Tottenham eller Inter
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser