Side 19 af 31 FørsteFørste ... 9171819202129 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 190 af 302

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Forfærdelig kamp hvor vi skal være heldige med at få 1 point med. Det bekræfter mig virkelig i at der ikke er nogen fremgang ift. sidste sæson, selv hvis vi ikke har tabt i 6-7 kampe så har vi jo været decideret heldige. Virkelig ærgerligt når den 4 plads er ligeså billigt til salg som i sidste sæson.

Man kunne trøste sig med at spillet var forfærdeligt, hvis det lignede at der var en struktureret plan for hvad der skal ske, men spillerne løber jo rundt som hovedløse kyllinger og ikke aner hvad de skal gøre. Det falder kun tilbage på træneren, ja spillerne er måske ikke gode nok, men det ser altså ikke ud til at Pioli har evnerne til at få sat spillerne taktisk korrekt op.

Lad os nu få en træner ind med et proven koncept, gi' ham tiden og vinduerne til at få implementeret sine ideer. Inzaghi med Lazio er jo et af de tydeligste eksempler. For satan, hvor kunne det være interessant med ham.

Standard

Jeg er ikke den store fan af 3-5-2 / 5-3-2 formationer. Men giver det succes, så skal jeg gerne forene mig med det!

Men det vil i mine øjne være skørt at gå den vej, når vi lige har solgt Caldara. Der kan jo så være mange grunde til det, men vi vil stadig have nogle store udgifter ved at skulle omstille os til den formation, hvis vi skal håbe på mere næste år. Men det skal vi vist ligegyldig hvilken formation en træner vælger....

Inzaghi har leveret noget stærkt med Lazio, men bygger det ikke ligeså meget på Immobiles form og truppens kontinuerlighed mere end blot på hans præstation?
    Min pointe er, at han har gjort/gør det fantastisk, men jeg er ikke sikker på han kan kopiere det til Milan. Der er mange der skal præstere for at en klub har succes: ledelsen, træneren, spillerne. Men den sande helt i mine øjne for Lazios succes er Igli Tare.
    Immobile, Milinkovic, Correa, Luis Alberto og kontinuerligheden i deres trup. Det er hans værk.

Skal vi endelig have en træner der spiller 3-5-2, så vil Gasperini være mit valg.

Men helst så jeg at vi gik efter en Ralf Rangnick, Pochettino, Allegri eller Jardim. De alle ledige.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

I Milan og andre stor klubber har man ikke tid til at bygge noget op, det skal ske her og nu, men sådan er vilkårene nu engang i de store klubber. Så det er rigtig svært at få et hold på ret køl igen når tingene først er gået galt, som netop er sket i Milan. Trænere ryger ind og ud og i Milan er så selve ledelsen jo samtidig været skiftet en del gange, hvilket gør det endnu sværere at finde ro.

Inzaghi har gjort det godt i Lazio, men om han skulle glippe uden for CL ville ingen pege fingre. Nu kører det hele for dem og generelt et hold der har lavet få ændringer på.

Nå- det her er kamp tråden, men nok nærmere er vi over i transfer/træner snak nu
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så er det derby weekend og selvom vi senest har haft gode resultater er det jo ikke ligefrem fordi man sidder med en fornemmelse af at det her bliver en god kamp fra vores side.
    Inter har en giftig offensiv, men defensiv er de dog til at tale med. Men jeg håber vi spiller en forfærdelig kamp og vinder 1-0, ligesom Inter ofte har gjort omvendt

Men et derby er altid specielt ikke mindst nu med Ibra, hvor Inter jo vil gøre alt for nok at drille ham. Ved ikke hvorfor, men tror det bliver en kamp hvor Ibra laver en sviner og får det røde kort - men det ved man jo med ham der kommer af og til
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så er det derby weekend og selvom vi senest har haft gode resultater er det jo ikke ligefrem fordi man sidder med en fornemmelse af at det her bliver en god kamp fra vores side.
    Inter har en giftig offensiv, men defensiv er de dog til at tale med. Men jeg håber vi spiller en forfærdelig kamp og vinder 1-0, ligesom Inter ofte har gjort omvendt

Men et derby er altid specielt ikke mindst nu med Ibra, hvor Inter jo vil gøre alt for nok at drille ham. Ved ikke hvorfor, men tror det bliver en kamp hvor Ibra laver en sviner og får det røde kort - men det ved man jo med ham der kommer af og til
    Ja, det stort. På den ene side tænker man, at vi bliver kørt over, og på den anden side kunne vi godt drille Inter.
    Jeg håber for os - og for kampen - at vi kommer foran! En Inter føring vil ødelægge meget. Der er de gode på kontraer, og dygtige til at pakke sig.

Ellers spændende om Kjær og Eriksen starter inde. Ville være lidt skægt som dansker!

Men vigtigt at vi får Leao ud og løbe med deres forsvar. De er dygtige op i banen og fysisk stærke, men de er ikke dygtige på farten. Og så må Kessié og Bennacer gerne løbe 20km begge to, for at lukke af foran forsvaret. Glem det offensive fra de to, de skal lukke fuldstændig af!

Forza AC Milan

Standard

Man plejer jo gerne at sige, at derbyet er sin egen kamp, og alt kan sker der. I realiteten har resultaterne set sådan her ud, når vi har været på 'udebane' mod Inter:

14 #DerbyMilano giocati in casa dell'#Inter dalla stagione 2005/2006:

10 vittorie per i nerazzurri
    3 pareggi
    1 vittoria #Milan (0-1 #Ibrahimovic, 14 novembre 2010)

#InterMilan

Oddsmæssigt giver det også 4x pengene igen at spille på os, mens Inter ligger omkring 2x pengene igen.

Og ja - hvad har man at sige til det? Det kræver vel at Zlatan skal levere noget magi til angrebet. Og taget in mente, at han ofte har faldet ud af de store kampe, er 38 år og kommer tilbage fra sygdom, så er det svært at være optimist.

Jeg glæder mig dog enormt til forhåbentligt at se to danskere i Derby della Madonnina. Og ja - kan vi få en enkelt point, så går jeg glad i seng.

Standard

“I et derby kan alt ske” siger allesammen, og ja det er rigtigt at placering ikke tæller meget. Men faktum er, at vi nok har vundet 2-3 gange mod Inter og Juve ud af de sidste 25-28 kampe eller noget.

Kvalitet lyver ikke. Inter overmatcher os på samtlige pladser. Og især på trænersiden hvor Conte kan sætte dem helt andet op. Vi er fysisk og teknisk underlegne og kan ikke ligefrem se hvordan “drengene” skal slå “mændene”. Vi bliver most.

Nå har medierne og kollegaerne talt Ibra godt og grundigt op, så forhåbentligt giver det lidt selvtillid. Meen.. faktum er, at han har lavet et par mål, set rusten ud og brændt 3-4 giga chancer. Jeg håber, at der begynder at komme lidt mere ind på den konto.

Ikke de store forhåbninger her. Det vil kræve at Conti, Mussachio, Romagnioli, Calhan, Kessie, Bonaventura, Leao, Ibra ja næsten alle, spille op til et niveau man endnu ikke har set i sæsonen.

Standard

Jeg er overrasket over at man overhovedet kan få 2 gange pengene retur på en Inter sejr.

Som de fleste påpeger, så kan det godt være det er et derby, men der er intet der taler for et tæt opgør. Inter er klasser bedre. På banen og udenfor.

Jeg glæder mig dog alligevel, men forventer et klart nederlag.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    “I et derby kan alt ske” siger allesammen, og ja det er rigtigt at placering ikke tæller meget. Men faktum er, at vi nok har vundet 2-3 gange mod Inter og Juve ud af de sidste 25-28 kampe eller noget.

Kvalitet lyver ikke. Inter overmatcher os på samtlige pladser. Og især på trænersiden hvor Conte kan sætte dem helt andet op. Vi er fysisk og teknisk underlegne og kan ikke ligefrem se hvordan “drengene” skal slå “mændene”. Vi bliver most.

Nå har medierne og kollegaerne talt Ibra godt og grundigt op, så forhåbentligt giver det lidt selvtillid. Meen.. faktum er, at han har lavet et par mål, set rusten ud og brændt 3-4 giga chancer. Jeg håber, at der begynder at komme lidt mere ind på den konto.

Ikke de store forhåbninger her. Det vil kræve at Conti, Mussachio, Romagnioli, Calhan, Kessie, Bonaventura, Leao, Ibra ja næsten alle, spille op til et niveau man endnu ikke har set i sæsonen.
    Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Jeg er overrasket over at man overhovedet kan få 2 gange pengene retur på en Inter sejr.

Som de fleste påpeger, så kan det godt være det er et derby, men der er intet der taler for et tæt opgør. Inter er klasser bedre. På banen og udenfor.

Jeg glæder mig dog alligevel, men forventer et klart nederlag.
    Lidt dystre indlæg, men forståeligt.

Hellas med Pazzini og Borini slår dog Juve, og der er immervæk større niveau forskel der end mellem os og Inter, så som fans af holdet skal der være tro på at vi alligevel vinder. At Bologna slår Roma, bør også blot give blod på tanden for at komme nærmere CL pladser, der stadig er en smule utopiske at tro på, men som vi alligevel alle håber på - så 2-1 på mål af Zlatan og Leao/Rebic? Det mit bud.

Hvis ikke drengene tror på det, så skal de i hvert fald ikke være fodboldspillere. Og slet ikke spille i Milan.

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Lidt dystre indlæg, men forståeligt.

Hellas med Pazzini og Borini slår dog Juve, og der er immervæk større niveau forskel der end mellem os og Inter, så som fans af holdet skal der være tro på at vi alligevel vinder. At Bologna slår Roma, bør også blot give blod på tanden for at komme nærmere CL pladser, der stadig er en smule utopiske at tro på, men som vi alligevel alle håber på - så 2-1 på mål af Zlatan og Leao/Rebic? Det mit bud.

Hvis ikke drengene tror på det, så skal de i hvert fald ikke være fodboldspillere. Og slet ikke spille i Milan.
    Bolden er rund, indeed.

Jeg så i øvrigt Roma-Bologna kampen, og Bologna spillede fremragende minus de sidste 7-8 minutter, hvor de virkede trætte og lidt nervøse. Det er simpelthen imponerende, hvad en mestendels fraværende Sinisia har formået at sparke ind af vilje og tro i det Bologna-mandaskab. Orsolini og Barrow lignede to fløje, der let kunne ind og forbedre vores start 11'er fra dag 1. Det ved jeg godt, at de nok ikke ville gøre i praksis, men de spillede uden frygt på Olympico.

Både Milan og Inter virker til at spille i mere defensive formationer:

Inter (3-5-1-1): Padelli; D’Ambrosio, De Vrij, Skriniar; Candreva, Vecino, Brozovic, Barella, Young; Eriksen; Lukaku
    Milan (4-4-1-1): G Donnarumma; Conti, Musacchio, Romagnoli, Theo Hernandez; Castillejo, Kessie, Bennacer, Bonaventura; Calhanoglu; Ibrahimovic

Regler for meddelelser