Side 24 af 31 FørsteFørste ... 142223242526 ... SidsteSidste
Viser resultater 231 til 240 af 304

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Det værste er at Inter helt seriøst ikke har været gode, det er så synd. Vi var foran 2-0 for 20 min siden, og nu skal vi kæmpe for uafgjort.

Standard

Zlatan ved at blive frustreret.
    Hvordan Inter har scoret 3 mål ud af ingenting fatter jeg bare ikke.

Standard

Jeg fatter ikke at de kan vende den. Stadig ufortjent imo.

Men vi har et forsvar som er hullet som en si. Ligesom sidste gang, vinder De Vrij duellen med vores anfører.

Derby nedturen fortsætter. Ufatteligt ovenpå sådan en flot halvleg.

Standard

Ufatteligt det her, men man kan dårligt tillade sig at blive overrasket længere.

Inter har bare det et tophold kan. De spiller ikke voldsomt godt og vi laver ikke kæmpe fejl idag, men kvaliteten og de små afleveringer begynder at hænge fra anden halvlegs start.

Standard

Det er efterhånden mere og mere tydeligt der skal ske noget på vores højreback.

Conti’s timing og spilforståelse er simpelthen forsvundet efter den lange skadesperiode. Super ærgerligt da han ellers virkede som en fantastisk fullback.

Roma har set bedre ud med Kjær centralt. Kan ikke helt se hvad der lige forårsagede det her melt down, det er hele holdet der har sluppet en 5-10%.

Standard

Hver skud Inter har scorer de på uden de egentlig spiller bedre. Men sådan er det når man er tophold. Hvor mange skud har vi ikke fået blokeret foran deres felt men ingen ryger ind.
    Men vel typisk Milan At vores bund niveau bare er for ringe

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Nederlag. Meget rammende for holdets kvalitet. Vi er dog også oppe mod et hold der er bedre på samtlige parametre på og uden for banen. Selv når fe spiller dårligt som i dag vinder de. Idag er forventeligt. Mere skuffende mod Verona dog.
    Syntes du virkelig at Inter har været bedre end Milan idag?
    Medlem nr 167

Standard

Ufortjent vi taber denne, men det kan vi ikke bruge til så dansens meget - havde vi holdt nullet de første 15 min af anden halvleg, havde vi cruiset denne hjem.

Standard

Der skal en udskiftning til hvis vi skal gå efter krydset eller mere.

Hakan og Rebic har været usynlige de sidste 10 min.

Og så er det Castillejo der bliver skiftet ud. Hm.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Nederlag. Meget rammende for holdets kvalitet. Vi er dog også oppe mod et hold der er bedre på samtlige parametre på og uden for banen. Selv når fe spiller dårligt som i dag vinder de. Idag er forventeligt. Mere skuffende mod Verona dog.
    Ingen tvivl om at de har et bedre hold, men at påstå de har været bedre idag........ Sorry, så han man sgu ikke forstand på fodbold.

Regler for meddelelser