Side 38 af 39 FørsteFørste ... 2836373839 SidsteSidste
Viser resultater 371 til 380 af 386

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Vi skal ikke forvente køn fodbold fra nogle hold under disse omstændigheder. For det første er spillerne slet ikke i kampform, da der gået adskillige måneder siden sidst. Derudover bliver der spillet mange kampe på kory tid, så holdene bliver nødt til at rotere. Og så bliver der spillet på et tidspunkt af året, hvor spillerne ikke er vant til at spille og hvor det er meget varmt. Det er ikke for at levere underholdning men for at få sæsonen overstået at kampene bliver spillet.

Standard

Selvom men egentlig skulle tro det ville være en lille del af det når man ser kampen i fjernsyn, så syntes jeg virkelig det er sygt at sidde at se en kamp uden tilskuere og uden stemning. Spillerne og holdende er selvfølgelig det samme, men der mangler sku bare noget.

Tror også spillerne lider meget under manglende stemning, det er jo nærmest som en trænings kamp på Milanello uden nogen form for stemning.

Vigtig sejr, men ser nu uanset frem til den sæson her kan stoppe, så vi endelig kan få startet den her ny Milan æra op - med ny træner, ledelse etc, som forhåbentlig holder ved, men det er oddsene nok ikke særlig store for
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Selvom men egentlig skulle tro det ville være en lille del af det når man ser kampen i fjernsyn, så syntes jeg virkelig det er sygt at sidde at se en kamp uden tilskuere og uden stemning. Spillerne og holdende er selvfølgelig det samme, men der mangler sku bare noget.

Tror også spillerne lider meget under manglende stemning, det er jo nærmest som en trænings kamp på Milanello uden nogen form for stemning.

Vigtig sejr, men ser nu uanset frem til den sæson her kan stoppe, så vi endelig kan få startet den her ny Milan æra op - med ny træner, ledelse etc, som forhåbentlig holder ved, men det er oddsene nok ikke særlig store for
    Jeg ser det mere som en fordel - det virker næsten som om at de bedre er i stand til at holde hovedet koldt. Uden tilskuere har man indtil videre fået 0-0 mod Juve på udebane, fået 4-1 mod Lecce ude og slået Roma 2-0 hjemme. Om det rent mentalt er "lettere" uden pres fra modstanderens og egne fans skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg vælger at se det som en fordel. Jeg synes Milan spillerne generelt er mentalt svage. Vi så det også i efteråret, hvor de let smed en føring væk og så var helt væk i resten af kampen osv.
    Forza Milan!

Standard

Så er det i aften Lazio det gælder uden Immobile, hvilket må siges at være en stor svækkelse.
    Spændende at se hvad vi har at byde på imod vel et af de mest formstærke hold, nok kun overgået af Atalanta

Vi har Ibra med igen så tror nok vi kan overraske lidt, selvom det næppe bliver mere end 1 point tror jeg
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så er det i aften Lazio det gælder uden Immobile, hvilket må siges at være en stor svækkelse.
    Spændende at se hvad vi har at byde på imod vel et af de mest formstærke hold, nok kun overgået af Atalanta

Vi har Ibra med igen så tror nok vi kan overraske lidt, selvom det næppe bliver mere end 1 point tror jeg
    Vi har lige Spal i aften og Lazio i weekenden .

Standard

Arh ja - hvor kedelig i aften så

3 point er selvfølgelig et must i aften imod Spal der ligger på sidste plads.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hehe. Vi burde være favoritter, men kan se det forventes at vi roterer en del med Gabbia, Calabria, Krunic, Saelemaekers, Leao og Paqueta der starter inde. Ikke ligefrem betryggende. Vi burde dog stadig være favoritter omend jeg ikke kan tro vi kan få 3 sejre i træk med det her hold. Men med Verona og Parma der støder sammen vil en sejr være påkrævet også set i lyset af at bagefter venter Lazio, Juve og Napoli. Så det bliver nok mere magert hvad vi får fra de kampe.

Standard

Ja som frygtet er reserverne ikke gode nok og vi er bagud 2-0. Egentlig fuldt fortjent. Især Gabbia viser han ikke har niveauet ligesom han mod Lecce blev kørt rundt i manegen. Vi kan da håbe på Verona og Parma spiller uafgjort eller Verona vinder, da Parma nok er den største konkurrent i resten af sæsonen.

Standard

Lidt typisk Milan. Koncentrationen er der ikke og vi får nogle sløse mål imod os og fremad mangler vi bare også lige kvaliteten til at få dem
    I kassen. Spal har 2 afslutninger og 2 mål. Igen en kamp den overordnede klasse og indstilling mangler i holdet - noget vi vel ikke har haft siden Ancelotti æraen

Standard

Saelemaekers er muligvis den elendigste spiller jeg har set i en Milan-trøje. Selv 3,5 mio euro virker til at være i overkanten.

Regler for meddelelser