Side 48 af 52 FørsteFørste ... 384647484950 ... SidsteSidste
Viser resultater 471 til 480 af 512

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Ærgeligt vi går ind til kampen i aften så amputeret. Kjær er måske heller ikke klar, så det ender med Kessie og Gabbia i midterforsvaret. Det er sku krise, men viser vel også meget godt at vi centralt defensiv har vores mangler med spillere der konstant er skadet Musacchio og Duarte har vel knap rørt græsset i den her sæson pga skader og det har vi ikke plads til hvis vi vil følge med i toppen

1 point i aften må være mere end godkendt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Kunne godt forestille, at vi render ind i en lige så stor afklapsning, som sidst vi mødte Atalanta. Ville være noget af en præstation, hvis vi henter bare 1 point, så amputeret som vi er nede bagved.

Forhåbentlig kommer det ikke til at betyde, at spillerne mister den selvtillid, som de i langt id har bygget op.

Lad os krydse fingre for 1 point. Det ville virkelig stærkt, alting taget i betragtning.

Standard

Jeg håber også på X (håber mere på en sejr), men med det hold vi kan stille med i dag, ville et X ses som en sejr i mine øjne. Så har vi også gjort det rigtig pænt. En klassespiller til forsvaret må været 1. prioritet. Hvorfor går man ikke all in på en Koulibaly? Kender ligaen. Har spillet CL/EL. Og er et monster i det forsvar.
    Forza Milan!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af ACM-1899 Se meddelelser
    Jeg håber også på X (håber mere på en sejr), men med det hold vi kan stille med i dag, ville et X ses som en sejr i mine øjne. Så har vi også gjort det rigtig pænt. En klassespiller til forsvaret må været 1. prioritet. Hvorfor går man ikke all in på en Koulibaly? Kender ligaen. Har spillet CL/EL. Og er et monster i det forsvar.
    Koulibaly ville være en drøm! Men forlader han Napoli, så bliver det til en af Europas helt store klubber. Der kan vi virkelig ikke være med. Han er nok også en rigtig dyr herre, og selvom han nok har en 4 gode sæsoner i sig endnu, så synes jeg hellere, at vi burde fordele de beløb ud på en to, tre eller fire unge spillere, der kan bidrage med det samme, men hvor slutproduktet ligger noget længere ude i fremtiden (bilder jeg i hvert fald mig selv ind, at jeg ville foretrække...).

Standard

Er der nogen, der kan nævne en dårligere defensiv i Milan-historien, end den der formentlig starter i aften?

Donnarumma
    Calabria-Kessie-Gabbia-Laxalt
    Biglia

Donnarumma er der heldigvis, men ellers... Vi bliver jo voldtaget af Atalantas offensiv!

Standard

Kjær er med fra start men den defensiv er godt nok ikke frygtindgydende. Som de fleste er inde på så er 1 point nærmest en sejr omend vi nok er pisket til de 3 point hvis Roma skal overhales.

Lad os håbe Atalanta har glemt spillehumøret derhjemme ellers kan det blive grimt.

Standard

Godt vi har Gigio! Fuldstændig åndssvag fejl af Biglia...

Fin start, hvor man godt kan se, at vi mangler Romagnoli nede bagi og Bennacer på midten. Biglia og Gabbia virker ikke særligt sikre. Dog mere end godkendt start, når man kigger på holdkortet.

Konge kasse af Hakan i øvrigt!

Standard

Syntes vi gør det rigtig godt ud fra de omstændigheder vi er i med så mange spillere væk. Ser det som drop af Atalanta keeperen, men ellers har vi egentlig stået relativ godt. Biglia var først skyld i straffesparket og var faktisk også bange for om han fik rødt da han ramte ham i knæ højde og også 1-1 målet er det Biglia der taber bolden. Calabria taber nærkampen til Zapata, men det ville 99% af spillerne nok gøre i Serie A da han bare er et fysisk monster. Lidt tilfældig de kommer til udligning efter lidt ping pong i feltet, men overordnet fair nok
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Som forventet er Atalanta farlige hver gang de sætter fart. Biglia skyld i straffe og mister den ved målet. Laxalt har været overraskende god når man tænker på den manglende støtte fra Rebic. Offensivt er han dig ingen Theo og generelt venter man bare på at vi forærer dem en kasse.

Zlatan er dog igen nøglen for os. Han er ene mand skyld i vi kommer over midten hvor han holder i alt og får spillet bolden videre når vi er tvunget til at sparke de mange lange bolde.

Standard

Ja Zlatan er virkelig guld værd i sådan en kamp, han har godt nok holdt godt på de bolde der er kommet. Men også Rebic gør det ok, ud over han desværre mistede bolden sidste i halvegen hvor han egentlig var 1 mod 1 hvor han plejer at være god.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser