Side 47 af 52 FørsteFørste ... 374546474849 ... SidsteSidste
Viser resultater 461 til 470 af 512

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Hvor er det latterligt med den regel. Jeg sidder mere med et lille smil på læben, end jeg egentlig ærgrer mig, fordi det er så komisk. Der er jo intet at gøre, når reglerne er som de er. I Serie A må man åbenbart bare lære at leve med, at du indkasserer en håndfuld straffespark om sæsonen, som du ikke kan gøre til eller fra for at undgå. D

Standard

Ja man ved i Italien rammer bolden arm uanset hvordan så er der straffe. Men fair nok hvis det er linien hele vejen igennem. Men man kan næsten begynde at træne at sparke bolde i arm højde da man ved det giver straffe

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja man ved i Italien rammer bolden arm uanset hvordan så er der straffe. Men fair nok hvis det er linien hele vejen igennem. Men man kan næsten begynde at træne at sparke bolde i arm højde da man ved det giver straffe
    Altså, hvad mener du med fair nok?

Fair nok, at dommeren giver dem? Absolut, og når linjen er ens, så gør de jo, hvad de skal.

Fair nok, at reglen er skruet sådan sammen? Nej, det er da hul i hovedet...

Klasse at Zlatan lige bringer balance i regnskabet igen med et rigtig godt mål.

Standard

Fik vi lige afgjort Milan, og dermed vores, fremtidige skæbne på 45 minutter? Europa ser ud til at blive sikret og Pioli bliver på bænken?

Standard

Alt det med skøn som favoriserer typisk stor klubber(læs Juventus) er jo ihvertfald væk når der er straffe ved berøring. Men kræver spillerne tænker sig om som netop Hakan ikke gjorde i det her tilfælde
    Syntes vi kom sløj fra start og halsede bagefter, men de sidste 25 minutter fik vi fat og fik også sat noget fysik på.
    10 mand er Milan aldrig gode til at spille imod, da vi mangler de åbnelyse kreative spillere. Men mon ikke Zlatan satser på hattrick

Standard

Vigtig føring omend vi har været næstbedste hold på spillet. Men en føring krydret med en udvisning bør være et godt afsæt til mindst et x. Sassoulo skal nok få deres chancer med vores forsvar. Især Gabbia på glatis. Synd men forventet med overbelastningsskade til Roma. Nu må Kjær ikke få gult for så er det tyndt mod atalanta. Ønsket må være et hurtigt mål og så spare lidt.

Standard

Zlatan er bare klasse, hvis nogen var i tvivl altså. Snart 39 år, det er bare imponerende han forsat kan komme med så meget kvalitet, både på og uden for banen.

I det hele taget så er det her Milan hold, kommet ud af Corona krisen med 120 i timen, uanset resultatet i aften.

I de kampe vi ikke spiller særligt godt, formår vi simpelthen at straffe vores modstander ben hårdt, og kvitterer med mål på deres fejl. Især Recib, Bennacer og Kessie ligger et konstant press, det en fornøjelse at se. Viljen og troen på tingene er der nu.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Stærk sejr og dejlig rolig 2. Halvleg hvor Jack dog skulle have lukket den.

Så er vi sikre på el kval kampe. Nu skal vi jagte Roma og gå efter direkte EL kvalifikation og længere ferie.

Den bliver dog stram mod Atalanta uden Theo, Roma og Bennacer.

Standard

Virkelig god kamp. Ufatteligt, at Zlatan bliver ved. Vi kører den stille, roligt og sikkert hjem i anden halvleg. Fornuftigt.

Tror også, vi får det svært mod Atalanta. Den tror jeg sgu, vi taber. Ville være lækkert med direkte kval, men uanset hvad, så er jeg godt nok stolt af den måde, vi får reddet sæsonen på.

Er blevet lidt forelsket i den nuværende gruppe. Der er blevet banket noget selvtillid ind i dem, siden Zlatan og Pioli kom til, og det klæder dem godt nok.

Og dejligt med en dansker i den rød/sorte. Til og med en, der både har kvalitet og hår på brystet. Fantastisk!

Standard

Cadeau til drengene! Sassuolo er sgu ikke et nemt sted at spille, og vi lukker kun et mål ind pga. de nye absurde regler i Serie A. Og en hjælpende hånd til ham hjerneblødningen fra Sassuolo.

Zlatan får fortjent flest roser, men jeg synes godt nok også en Hakan skal have alt ros der kan komme hans vej. Den seneste periode, har han været vanvittig god og i aften igen med to flotte assist.

Vi skulle i aften igen have scoret minimum to kasser mere, da Zlatan og Jack begge bør lukke og slukke tidligere.

Regler for meddelelser