Side 2 af 29 FørsteFørste 123412 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 288

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Jeg kan ikke finde den på facebook eller er det bare mig?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Jeg kan ikke finde den på facebook eller er det bare mig?
    Den er på Serie A's officielle profil. Den findes også på deres officielle Twitter profil.

Standard

Og ellers kan ALLE kampe ses på hesgoal.com - gratis og uden login.

Jeg bruger hesgoal på min Mac og har så bare et kabel fra den og til en hdmi på mit fjernsyn i køkkenet 👍

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Og ellers kan ALLE kampe ses på hesgoal.com - gratis og uden login.

Jeg bruger hesgoal på min Mac og har så bare et kabel fra den og til en hdmi på mit fjernsyn i køkkenet 👍
    Ville ønske man kunne give en eller anden form for credits på indlæg herinde. Tak for tippet! Det har jeg ledt længe efter. Sidder altid og bøvler de første 20 minutter med at finde et ordentligt link...

P.S: Smukt mål af Castillejo!

Standard

Nøj Castillejo spiller det bedste bold i sin Milan tid lige nu. Man så lidt af det inden hans skade, men det han viser pt. Er en fornøjelse at se, også knokler han defensivet hele tiden.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Der er altså sket et eller andet med dette hold den seneste uge. Er det virkelig bare Zlatan-effekten? Eller hjælper det også lidt på motivationen, at ledelsen ikke er bange for at sparke nogle spillere ud her i januar.

Lige meget hvad det er, så er det da skønt med flere mål på en uge end hele måneden før.
    Medlem nr. 2

Standard

Fortjent 3-0 sejr som sagtens kunne være større. Kjær får sgu en god debut, han så virkelig solid ud med Romagnoli. Selvom modstanderen så lidt svag ud, så kunne det godt se ud til at være et fint match ml. ham og Milan. Paqueta ligner en spiller som snart er fortid, han skulle bruge de 20 min på at spille sig tættere på holdet men smed bolden væk konstant.

Standard

Stabil indsats mod svag modstander. Det eneste man kan klandre er at Samu og Piatek brænder kæmpe chancer. Og Paquetas pris hagler nedad.

Standard

Fin sejr men Paqueta har helt tabt sutten og tror han spiller futsal med alverdens unødvendige forsøg på tricks. At vi skal få penge for ham skal være ford nogen tror på ham om nogle år, for det han har vist i sin tid i Milan er simpelthen for lidt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Solid kamp mod en svag modstander. Hvis jeg skal fremhæve noget kritik, så er det at vi åbenbart elsker at presse højt, men det er lidt halvhjertet og derfor virker det ikke. I 1. halvleg havde Spal nemt ved at spille sig ud af presset, men heldigvis havde vores spillere en lidt højere individuel kvalitet.

Castillejo spiller en solid kamp, det samme gør Piatek med et mål og assist, selvom han snildt kunne have scoret et par basser mere - han stjal i hvert fald 2 oplagte assists fra Rebic der også spillede bedre end hvad vi er vant til at se ham, men han mangler stadigvæk kontinuiteten og ikke mindst selvtilliden før han ligner ham der spillede i Frankfurt.
    Hernandez fantastisk som altid. Bennacer spillede også rigtigt fint. Forsvaret er svært at bedømme mod en så let modstander, men jeg tror virkelig at Kjær rent spillertype mæssigt kan blive en stor gevinst ved siden af Romagnoli.

Paqueta er på vej ud af døren, og det lader til at vi reinvesterer pengene i Dani Olmo. Der er lige kommet et stort rygte om at Dinamo Zagreb har accepteret et bud på 30 mio euro for ham. Han ville være skøn at få, i og med han er lidt ligesom Paqueta teknisk og spillertypemæssigt, bortset fra at han spiller effektivt europæisk fodbold og ikke futsal som Rossonero siger det.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser