Side 1 af 34 12311 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 331

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard Kamptråden 2019/2020

Hej alle,

Vi må erkende at forum lider en anelse, ligesom vores kære klub gør det.

Frem for sporadiske kamptråde, til tider oprettet efter kampene er spillet, under kampen eller slet ikke , forsøger jeg her med et nyt initiativ der måske kan rumme tendensen bedre end de særskilte tråde: ÉN kamptråd, som der løbende diskuteres kampe i fra gang til gang.

Hvis ikke der er opbakning, lukker jeg selvfølgelig bare og vi fortsætter som hidtil.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Hej alle,

Vi må erkende at forum lider en anelse, ligesom vores kære klub gør det.

Frem for sporadiske kamptråde, til tider oprettet efter kampene er spillet, under kampen eller slet ikke , forsøger jeg her med et nyt initiativ der måske kan rumme tendensen bedre end de særskilte tråde: ÉN kamptråd, som der løbende diskuteres kampe i fra gang til gang.

Hvis ikke der er opbakning, lukker jeg selvfølgelig bare og vi fortsætter som hidtil.
    Fint initiativ. Jeg bakker op.

Standard

I aften gælder det så årets eneste chance for succes nemlig Coppa Italia. Vi har de seneste år faktisk leveret bedre resultater i pokalen, end vi gjorde under Silvio, så lad os håbe på endnu nogle succesoplevelser for spillerne, da det virker til at have smittet af på ligaen de senere år, at man fik resultater i Coppa Italia.

Vi møder mægtige SPAL, så mon ikke der skulle være en chance? Og til de interesserede, så ser det ud til kampen kan ses direkte her: https://www.facebook.com/SerieA/
    Medlem nr. 2

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Egholm Se meddelelser
    I aften gælder det så årets eneste chance for succes nemlig Coppa Italia. Vi har de seneste år faktisk leveret bedre resultater i pokalen, end vi gjorde under Silvio, så lad os håbe på endnu nogle succesoplevelser for spillerne, da det virker til at have smittet af på ligaen de senere år, at man fik resultater i Coppa Italia.

Vi møder mægtige SPAL, så mon ikke der skulle være en chance? Og til de interesserede, så ser det ud til kampen kan ses direkte her: https://www.facebook.com/SerieA/
    Ja, mon ikke klubben går mere seriøst til pokalturneringen endnu engang? Det bør man selvfølgelig i vores position da det kan redde sæsonen. Tak for linket!

Standard

Det bliver spændende med kampen i aften, hvor Simon Kjær sandsynligvis også får debut. Her kommer hans fysik på arbejde overfor en Petagna, en opgave som jeg egentlig tror passer ham fint. Kampen skal vi naturligvis vinde, og så har vi en hjemmekamp mod Torino i kvartfinalen, og så er der pludselig ikke så langt til en finale.

Standard

De forventede startopstillinger til i aften er vedhæftet her.

Standard

Glæder mig faktisk rigtig meget til at se Simon Kjær i trøjen. Som type tror jeg faktisk, at han passer perfekt ved siden af Romagnoli. Men nu må vi se. Det er godt ikke meget held vores landsholdsanfører har haft på klubplan de seneste år - nærmest siden han forlod Palermo jo.

Standard

En smule off-topic, men relevant i forhold til Coppa Italia. Cutrone har netop scoret for Viola i sin første kamp. Mon ikke han går hen og bliver en kæmpe succes.

Standard

OFFICIAL Milan XI vs. SPAL (4-4-2):
    A. Donnarumma; Conti, Kjaer, Romagnoli, Hernandez; Castillejo, Krunic, Bennacer, Bonaventura; Rebic, Piatek

Standard

Har ikke lykkedes mig at finde et link på nogen af de sider jeg plejer at bruge, nogen der sidder med et godt link ?

Edit: Kan se den sendes på facebook

Regler for meddelelser