Side 35 af 36 FørsteFørste ... 2533343536 SidsteSidste
Viser resultater 341 til 350 af 352

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

hvordan skal man vinde når man ikke kan scorer på to 100% chancer...

Standard

TIlgengæld vil jeg sige der er mange positive udtryk i spillet, som jeg vil arbejde videre med.

Standard

Av av av hvor er det ubegribeligt ringe. Den her 7. plads er langt væk selvom det er Verona og Parma vi kæmper mod om det. Men den her indstilling holdet er gået på banen med er ikke god nok.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Av av av hvor er det ubegribeligt ringe. Den her 7. plads er langt væk selvom det er Verona og Parma vi kæmper mod om det. Men den her indstilling holdet er gået på banen med er ikke god nok.
    Vil give dig til dels ret. Vi er ved begge mål ikke aggressive nok. Hernandez ved første mål, og så sejler vi bare ved det andet.

MEN når det så er sagt, så spiller vi offensivt langt bedre i perioder end tidligere - vi skaber 2 100% chancer + løse chancer. Vi spiller Genoa tynde og kommer til indlægsmuligheder med 3-4 i boksen.

Jeg synes virkelig Kjær mangler derinde i dag i stedet for Gabbia(Placerer sig rigtig skidt ved i hvert fald første mål), Conti kan jeg ikke fordrage og Theo skylder i dag, men det er konsekvensen ved at han er så offensiv.

Lad os få scoret 1 hurtigt mål, så kan vi stadig vinde den her.

Standard

Det er godt nok en kommerciel katastrofe med denne her virus. Det føles som at kigge på en træningssession.

Det største problem er defensiven. Det er helt vildt. Motivationen til at løbe returløb gælder kun hver 2. gang. Theo spiller sin dårligste kamp nogensinde i Milan-trøjen. Gabbia kvitterer sin forlængelse med at gøre alle i tvivl om hvad niveauet er til. Romagnoli kan ikke diktere sin forsvarskæde. Conti har aldrig været andet end en ordinær spiller mens han har været i klubben.

Det er svært. Zlatan er tydeligt frustreret og begynder også mere og mere at være uskarp. Jeg ser akkurat det samme ske med ham, som der skete med Higuain og Piatek. Langsomt, men sikkert, bliver det bare et frustrerende ophold. Paradoksalt nok, så spiller vi egentlig ok fremadrettet. Der er fine kombinationer og selv Zlatan's kamikazeprojekt om at trække ned på den dybdeliggende kan virke til tider. Der er fin dynamik, men det er selvfølgelig underordnet pt.

Sæsonen bliver nok mærkværdig uanset hvad nu, men med et nederlag her er det kun en drøm om en 7. plads der er realistisk.

Standard

Ligeså fantastisk som Theo er, ligeså gennemført elendig er han defensiv. Begge mål kommer fra hans side af, og han er vel efterhånden oppe på 4-5 mål som kan kædes sammen med ham.

Anyways, mærkværdig kamp som spilles uden tilskuere, men jeg spår på at vi ender 8-9 stykker. Det rod Gazidis har lavet har smadret resten af sæsonen. Ingen Maldini, Boban og en træner som ved, at han skal udskiftes allerede nu. Flot lavet og gad vide om Elliot ikke smider ham ud ligeledes.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jeg er meget enig.

Spillet er til tider fint flydende, men er det ikke fordi Genoa spiller med 5 i forsvaret + Schøne på midten? Altså er de giver pladsen?

Men i hvert fald, vi har ikke brug for Zlatan som falsk-9’er. Vi har brug for at han er i boksen.

Og nøj, hvor er det uhyggeligt ringe af Theo. Ikke at han taber den første situation i sig selv, men meget mere hans tilbageløb. Du forsvarsspiller, dæk op! Derpå angrib fremad. Gabbia snydes også af Pandevs løb i boksen, men det bør slet ikke komme så langt..

På mål nr 2, ser vi utrolig uorganiseret ud. Gabbia følger Pandev tæt. Super. Men Romagnoli, Theo og Conti er helt fra deres mand/position?!

Det er virkelig op ad bakke, men ikke umuligt. Men vi skal se en helt anden Zlatan i 2. Halvleg!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Ligeså fantastisk som Theo er, ligeså gennemført elendig er han defensiv. Begge mål kommer fra hans side af, og han er vel efterhånden oppe på 4-5 mål som kan kædes sammen med ham.

Anyways, mærkværdig kamp som spilles uden tilskuere, men jeg spår på at vi ender 8-9 stykker. Det rod Gazidis har lavet har smadret resten af sæsonen. Ingen Maldini, Boban og en træner som ved, at han skal udskiftes allerede nu. Flot lavet og gad vide om Elliot ikke smider ham ud ligeledes.
    Meget enig her.

Men på en eller anden måde, mener jeg også taktisk der er nogle finjusteringer. Kessie skal i mine øjne aldrig ret langt frem, han skal simpelthen agerer back-up for Hernandez, når han er så offensiv. Hernandez kan ikke tage højintens løb frem og tilbage hele kampen, og holde fokus i defensiven.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser

Enig. Han dækker jo slet ikke indlægget på mål nr 2. Det er ikke hans mål i mine øjne, men undrer mig at han ikke løber en meters penge længere mod baglinjen og dækker indlægget fremfor Cut-back’et??

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Av for et resultat. Der er flere spillere der underpræsterer i de afgørende øjeblikke, hvilket jeg mener koster kampen i dag.

Gabbia som nok er kommet lidt hurtigt frem i køen - Jeg synes jo aldrig Musacchio som sådan har spillet sig af, men måske tænker man mere på næste sæson.

Hernandez giver sig ikke nok ved målet og mangler lige den sidste kvalitet i indlæggene, jeg mener dog også der er en taktisk fejl på holdet, omkring han ikke får nok opbakning, da både Bennacer og Kessie lidt ageerer 8'ere, så vi bliver lidt for offensive.

Hakan og Zlatan skal begge scorer en basse hver.

Samu skal simpelthen til at kunne slå et indlæg med kvalitet, ryger ind i første mand 9 ud af 10 gange.

Det kan virke hult, men jeg sidder med følelsen af vi spiller en ganske god kamp, lidt som mod Inter i første halvleg, hvor vi bare ikke scorer, og defensiven fejler. Jeg mener det her er retningen, med nogle små justeringer.

Så venter der også en spændende sommer, hvis man skal tro på ham Ralf kommer, hvad det betyder for af/tilgange.

Meget sigende for Paquetas situation, at når vi skal satse så ryger Calabria ind før ham. Synes egentlig han var okay, da han fik en plads på 10'ern og havde håbet på ham før Jack i dag.

Regler for meddelelser