Side 46 af 52 FørsteFørste ... 364445464748 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 460 af 512

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Også kommer vi ud guns blazing og fører 4-1.... Niiiiiiiice
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Fuldt fortjent at Calabria får den basse. Han har faktisk været god i dag. Mere af den slags tak
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

En dag på kontoret i 2. Halvleg. Bologna vel det dårligste hold vi har mødt i sæsonen men kæmpe ros sf drengene der holder koncentration og energi. Calabria slår vel Conti af selvom pioli foretrækker sidstnævnte.

Standard

Hold da op en kamp, med mange gode til mesterlige præstationer.
    MoM i mine øjne er Rebinatoren, han er en fornøjelse ude på venstrekanten, særligt med Ibra på toppen. Han skulle have scoret et mål mere, men fik sit ene mål, men burde have haft i hvert fald 3 assists idag. Derudover biddrager han med en aggressivitet og fight af en anden verden, og bidrager også i defensiven.

Ibra, Bennacer, Kessie, Hernandez, Calhanoglu også med rigtig gode præstationer. Saelemakers bestemt godkendt, det samme med forsvarskæden. Kjær var ved at spille en mesterlig kamp, en skam han ødelagde lidt af indtrykket med et par større brølere.

Måden hvorpå Pioli har spillet det her hold sammen på en halv sæson, stiller mere og mere spørgsmålstegn ved hans afsked. Ind for vi godt nok en god træner i Ragnick, der vel og mærke er tysker, og ikke taler italiensk. Han skal bruge en halv til 3/4 sæson for at spille sine mekanismer ind på holdet og overhovedet lære at kommunikere med spillerne, hvilket meget vel igen næste år kan koste CL kval, hvorimod vi ligner CL kandidater hvis vi fortsætter med disse takter som Pioli har vist, og tilmed forstærker os på et par positioner.
    Zorro per sempre!

Standard

Jeg er meget imponeret over vores spil de senere kampe. Bevares Bolonga var ringe i igår, men vi har haft kæmpe problemer denne sæson mod hold som dem. Jeg har ikke set vores hold tage løb, eller strikke afleveringer sammen i årevis, som det jeg har set efter Corona pausen.

Min næste tanke er så, at til sommer rydder man træner bænken og gangene på kontoret, for så at starte forfra igen igen, det håbløst.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Man kan selvfølgelig altid stille spørgsmålstegn ved er det træneren eller bare det at spillerne nu også med Zlatan´s tilgang der har fået tingene til at falde i hak efter noget tid sammen efter endnu en masse uro i sæsonen der har været. Pioli sidder så som træner nu, så han får sikkert rigtig nok roser, men nogen top træner bliver han nok aldrig i min verden

Med en ny træner som Rangnick ved man aldrig hvad der sker, som sagt mange gange før. Kender intet til Italien eller en stor klub som Milan, hvordan presset er. Jeg håber stadig et eller andet sted man kan beholde Pioli endnu en sæson og så have Rangnick som transfer guru. Ikke fordi jeg tror Pioli måske kan få det her hold helt til CL, men fordi holdet så igen for en sæson med en træner de kender og det hele kan stabiliserer sig endnu mere, forhåbentlig med det rette indkøb

Men beslutningen er nok allerede tager med Ragnick, så der venter et stort pres på ham fra dag et, da fans sikkert vil være rigtig hurtige ude med riven hvis tingene ikke fungerer og hvorfor man stoppede samarbejdet med Pioli.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Pioli/holdet får sgu en til at komme i tvivl om hvad det bedste er for fremtiden.

Hvis du havde spurgt mig før denne fantastiske stime, så var jeg ikke i tvivl om jeg ønskede Ragniack, som ham der styrede butikken, og så måtte han enten selv være træner eller vælge en ny efter hans hoved.

I mange år har Milan haft brug for en total revolution, især spillemæssigt, og det havde jeg ikke i min fjerneste fantasi regnet med Pioli skulle være manden der gjorde. Så er spørgsmålet om det bare er en stime hvor alt fungerer, eller han virkelig har fået bygget noget så stabilt op. Spillet er jo flydende og underholdende!!

P.t er sandheden dog at spillere som Kessie og Hakan især simpelthen leverer minimum to niveauer over hvad de tidligere har gjort. Kessie har endelig fattet hvad han er god til, og kommer derfor ikke til at se så dum ud teknisk som han gjorde tidligere. Hakan spiller også langt over tidligere niveau. Samtidig har Rebic spillet fantastisk efter en mareridt start i klubben.

Alternativet er jo selvfølgelig at Ragniack kommer som transfer guru og beholder Pioli som træner, hvilket der også er lidt løse skriverier om. Dette har fordele og ulemper. Fordelene er at vi beholder "omklædningsrummet", som helt sikkert må være glade for Pioli, og man kunne godt frygte en evt. fyring af ham ville sætte pis i kog hos nogle af spillerne. Ulempen er så, hvem der styrer indkøb og taktik. Vil Pioli fortsætte med den nuværende taktik som virker, og Ragniack købe ind til sin egen måde at spille på. Kan de gå på kompromis med hinanden osv.

Hvis valget bliver Ragniack, hvilket jeg tror og nok inderst inde håber på stadig, upåagtet at Pioli på ingen måde har fortjent en fyring, så kræver det dog tid.
    Hvis det bliver Ragniack går man all in på den tyske model, og det tager altså tid. Personligt tror jeg dog det er den rigtige vej, og hvis man så skal sige noget der taler for hurtig succes, vil jeg mene vi har flere spillere der passer godt ind allerede, da vores offensiv, pånær Zlatan, ikke er bange for at arbejde begge veje.

Men det er en svær sitation.

Standard

Ja tænk, man sidder næsten med følelsen af, at vi ikke kan tabe med det spil, som bliver leveret for tiden.

Husker ikke, hvornår jeg sidst har haft det sådan

Standard

Det bliver en spændende kamp i aften. Vi kan matematisk sikre os EL ved at vinde men det er vel sammen med Milan det mest formstærke hold i Serie A vi møder. Boga og Traore er de absolut øverste på min transferliste til næste sæson. De er super spændende og har masser af fremtid.

Vi får samme udfordringer i aften som i næste kamp mod Atalanta der spiller samme aggresive offensive spil.

Vores lidt usikre defensiv holder helt sikkert ikke nullet og vi skal prøve at se om vi kan undgå de mange defensive blundere vi har lavet på det seneste så Sassoulo ikke får chancer foræret for de er gode nok til at skabe dem selv. 1 point er godkendt.

Standard

Boga er et monster på midtanen syntes jeg - kunne være perfekt backup til Kessie. Men lad os nu lige vinde og få lukket den her snak om EL eller ej
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser