Side 7 af 29 FørsteFørste ... 5678917 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 288

Emner: Kamptråden 2019/2020

Standard

Balancen var virkelig helt væk idag, men tilgengæld en masser god energi og vildskab blev der vist. Men efter føringen manglede vi godt nok helt klart noget rutine og det virkede som om vi slet ikke kunne komme ned i gear og spille afventende

Vi har chancen for at opbygge lidt mere selvtillid nu her med Brescia på fredag og Verona efterfølgende. Vi så idag der ikke er nogen lette kampe, men kunne vi lige rive 6 point hjem der går vi med ganske god selvtillid indtil Inter kampen, selvom det uanset er en kamp for sig selv. Men skal vi tro på et vanvids comeback så skal vi gå efter sejren uanset om modstanderen hedder Udinese eller Inter.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

https://sempremilan.com/mn-probable-...dge-over-rebic

Burde være fucking fyringsgrundlag hvis idioten starter med nulbonnen Hakan i næste kamp - manden har INTET vist i 2 år.

Giv nu Rebic et par kampe i træk!!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser

Burde være fucking fyringsgrundlag hvis idioten starter med nulbonnen Hakan i næste kamp - manden har INTET vist i 2 år.

Hakan er elendig, men han er i det mindste OK til at positionere sig defensivt. Når Theo tager så mange løb frem, så er jeg ikke sikker på Rebic er optimal som starter på venstrekanten i en flad 4-4-2. Han kan eventuelt erstatte Leao, eller kommer ind senere hvis der mangler noget offensivt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Hakan er elendig, men han er i det mindste OK til at positionere sig defensivt. Når Theo tager så mange løb frem, så er jeg ikke sikker på Rebic er optimal som starter på venstrekanten i en flad 4-4-2. Han kan eventuelt erstatte Leao, eller kommer ind senere hvis der mangler noget offensivt.
    Jeg er fuldstændig enig. Der vil simpelthen mangle en masse balance hvis Rebic starter inde på venstrekanten, i stedet for en type som Hakan. Det vil ses tydeligt, både ved det baggrund Theo efterlader, samt at vi spiller en flad 4 mandsmidtbane, hvor der skal side forskydes utrolig meget.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser

@Capocannonieri

Synes faktisk det er en rigtig interessant debat den her, hvor der er nogle "modpoler" rent taktisk.

Personligt foretrækker jeg Rebic modellen. Det er mod Brescia, hvor vi alt andet lige bør dominerer, og samtidig mener jeg også man skal smede mens jernet er varmt. Rebic har haft en forfærdelig tid i Milan, men nu er der et potentielt vendepunkt, og der mener jeg man skal give ham chancen.

Rent taktisk må jeg også sige, at jeg ikke er så nervøs for balancen i den her kamp. Rebic knokler satmer også røven ude af bukserne, og tror han med sin fysik ville kunne stresse Brescia ekstremt. Jeg er mere bekymret for om han offensivt, bare var lidt "heldig" sidste kamp, for teknisk synes jeg godt nok han har set skidt ud ellers i sæsonen.

Hakan ville kunne være med til at stabilisere os på bolden, men igen så er spørgsmålet, hvor meget det er værd. Måske det dog også kan hjælpe ham lidt, at vi har fået mere fart på holdet (startpladser til Leao og Samu).

Ellers forventelig opstilling, hvor Bonaventura klart har spillet sig af de sidste 2-3 kampe. Med danske briller skidt signal Kjær ryger ud på bænken, men ovenpå sidste kamp vil jeg desværre mene, at det er bedste løsning.

Jeg ville ønske man kunne finde plads til Piatek, Zlatan og Leao på samme tid, da jeg egentlig tror Zlatan og Piatek også ville komplimentere hinanden rigtig fint.

Standard

Rebic bør have god selvtillid, men det er jo i Italien og hvis taktikken ikke helt matcher med den type spiller Rebic er, jamen så ryger han sikkert af. Hakan har godt nok ikke spillet mange gode kampe for Milan og ofte bare en blød mellemvare der optager en plads. Rebic har dog været mere elendig indtil sidste weekend, men om det bare var en lucky punch er jo spændende at se.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ift. underholdningsværdien så vil det da også være klart fedest med Rebic, for Hakan er en fesen spiller som er god til meget af det kedelige og som man ikke lige ser. Men jeg ser bare en potentiel fare ved at spille med to angribere som ikke deltager vanvittigt i presspillet, en flad 4-mandsmidtbane, en Rebic der aldrig har spillet på en venstrekant i en 4-mandsmidtbane, en venstreback som blæser fremad at all cost.

Jovist, havde vi været i en situation hvor vi med garanti ville kunne kontrollere en kamp med bolden så kunne det sagtens give mening. Men jeg ser bare truppen være mega sårbar, og så vil jeg hellere stille op med en lidt mere konservativ tilgang og så have muligheden for at ændre senere i kampen.

Standard

Imorgen aften gælder det Brescia ude. Ser ud til Kjær for genvalg og også Rebic.

Spændende om vi kan fortsætte vores lille stime for en sejr imorgen, så næste uge venter Verona hjemme og så Inter. Så kan der være lagt op til lidt af et brag i lokal opgøret, selvom de selvfølgelig er favoritter. Men lad os tage en kamp af gangen, for det her hold var tæt på kun at få uafgjort imod Udinese og kunne tilmed let have tabt med de gigant chancer Udinese havde. Så walkover findes ikke med det her hold
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Kjær får genvalg men ikke Rebic. Man kan sige på den måde har vi lidt at skyde med fra bænken, men hvorfor ikke starte med manden der har selvtillid og så give Hakan lidt tid i anden halveg når hun nu lige har været skadet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Latterligt...... Nå, man kan vel altid håbe på en skade til Hakan, så vi ikke skal spille 10 vs 11, han bidrager jo med INTET!

Regler for meddelelser