Side 118 af 121 FørsteFørste ... 1868108116117118119120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,171 til 1,180 af 1203

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Selve spillet er ikke anderledes end det vi har set hele 2021. Det har været skidt hele året og vi er ikke ligefrem favorit til top 4 når Napoli og Atalanta er modstanderne. Lazio også

Standard

Sådan Hauge!! Det er virkelig vigtigt for ham, at han får den i kassen.

Standard

Det er bare tænkevækkende, at der ikke skal gå mere end 10 min af en kamp, så kan vi se, at det ikke bliver til noget. Set mod Genoa, Atalanta, Spezia, Udinese osv. Starter vi godt, så er chancen god.

Det er jo så håbløst, at det halve kunne være nok. Baseret på 2021, så er det jo en fyringsgrund med det spil og pointhøst. Skaderne er dog en værdig undskyldning, men come on.. det her er uacceptabelt.

Standard

Ret sygt. Hauge har været fuldstændig klædt af og ikke sat en fod rigtig og så scorer han
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Sådan Hauge! Du fortjener sgu en start istedet for Krunic. Farligere end ham og Castellejo tilsammen, så skal de små ting nok komme.

Mål og tæt på assist på kort tid.

Standard

Krisen fortsætter og træneren har stadig ingen svar. Mon en glippet 4. Plads betyder farvel til ham også og ikke kun Hakan og Donna som man meldte inden kampen. Han skal i hvert fald kigge indad med Krunic og Samu og han ikke har løst vores problemer i hele 2021.

Samtidigt er der frit spil fra spillerne om at snakke mesterskab. Hvor komiske Ali kan man være. Ikke sært man ikke laver en indsats når man tror man er verdensstjerner. Så behøver man ikke løbe. Men det må snart være gået op for dem at vi kan tabe til alle hold i Serie A. De kan bruge nok så meget lommefilosofi men de kan ikke snakke sig bedre end de er ved at tale mesterskab.

Så er det bare at håbe Juve hjælper os i midtugen og vinder mod Napoli. Ellers er det meget kritisk for 4. Pladsen.

Standard

Hakan så jeg uanset gerne smutte, der er sku for lidt kvalitet til sådan en løn han forlanger. Og som en kamp idag, hvor han skal styre offensive og skabe noget, ja der viser han igen inet. Samu er ikke nogen verdensstjerne, men syntes nu han gør det OK idag og vel en af de få der prøver og da også lykkes med nogle ting. Krunic helt fejl placeret på den kant, men måske Hauge og Rebic ikke var kamp klar. Men 1 point er fair nok, men overordnet en ærgelig måde med sådan en tåbelig mål imod os. Vi kunne dog have været bagud langt mere efter vi kom helt forkert ud til den her kamp og alt det sejlede i de først 30 minutter.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Overall en rigtig sløj præstation.

Ingen brillierede, mens nogle var sløje og mere til.
    Der er altid bedst at starte med det positive og hvis jeg overhovedet skal sige noget positivt så er det at Kjær og Tomori gør det solidt igen som centerback par. Den defensive midt er også nogenlunde solid. Kessie og Bennacer gjorde det også godkendt, og det samme gjorde Donnarumma. Sælen kæmpede bravt, men blev presset af en fantastisk spillende, og i mine øjne MOM Damsgaard. Castillejo spillede også godkendt i mine øjne, fighter en del, forsøger nogle ting, men det virker lidt tandløst når det kommer til slutproduktet - men når vi ved hvad Castillejos topniveau er, så må vi bestemt acceptere det som godkendt. Det er træneren der vælger at han skal spille, og når han spiller, så gør han det bravt.
    Rebic og Hauges indhop var godt. Rebic bringer altid noget vildskab og vilje ind, som det her hold i den grad mangler, og så var det dejligt at se Hauge endeligt score. Han har stadigvæk rigtig mange ting at lære, men at han er kølig i sit finish som få andre, det er der ingen der kan tage fra ham.

Taktisk kan jeg ikke forstå at det kan gå så galt som det gjorde i dag. Pioli ligner en træner der afhænger fuldstændig af sine spillere, og ikke har egenskaberne til at omstille sig taktisk på tilfredsstillende vis.
    Sampdoria dominerede os fuldstændig i 1. halvleg, og vi kunne intet etableret spil skabe. Der var alt for meget afstand mellem angreb og midtbane, og kritikken bør i mine øjne særligt møntes på vores tyrker, der trods alt bærer nr 10 på ryggen, og skal være ham der agerer playmaker. Når vi ikke kan skabe et etableret angreb SKAL Calhanoglu søge NED i banen og være med i det opbyggende spil. Det vi istedet for var vidner til i 2. halvleg, da Zlatan fik nok af de amatører han spiller med, var at Zlatan i stedet var den der søgte ned i banen på Calhanoglus plads for at skabe noget, mens Hakan Gudhjælpmig stod lige foran eller inde i boksen. Det er jo fuldstændigt hul i hovedet, og jeg ved ikke hvad Pioli laver på den sidelinje.

Zlatan havde ikke sin bedste kamp, men han havde godt nok heller ingen forudsætninger for det. Han kigger til venstre, og der står Krunic. Så vender han sig om mod højre og ser det tatoverede og afblejede, dog bravt kæmpende, stankelben Castillejo. Sidst men ikke mindst så vender han sig om og ser en total ugidelig Calhanoglu. Det er en opstilling der får Zlatans medspillere på det svenske landshold til at ligne Brasiliens angreb fra VM i 2002.

Det jeg dog er særlig forundret over, ja, decideret MÅLLØS over er hvor dårlig Hernandez kan være på en off dag. Man bliver jo helt chokereret. Har han været oppe hele natten og spille playstation med hans kæreste? Så god som han kan være offensivt på en god dag, så skal man dog også sige at han på sine dårlige dage kan få Kevin Constant til at ligne Marcelo.

Sådan som vi spillede i dag så har vi niveauet til en 8-12 position.
    Zorro per sempre!

Standard

Elendig kamp. Intet mindre.

Vi får et point, og er faktisk tæt på 3, hvilket dog var tyveri.

Stjernerne skuffer. Zlatan har en enkelt god aktion, men ellers er han vel i offside resten af kampen, Kessie spiller værste kamp i sæsonen, Theo Hernandez puha ved slet ikke hvad man skal sige til hans præstation. Hakan det samme. Det er altså 4 nøglespillere der rammer bundniveau i samme kamp.

Pioli mener jeg starter kampen helt forkert.

Man starter med Krunic og Samu på de offensive kanter. De har til sammen scoret 2 mål med imponrende 0 assist til følge i 33 kampe. Det er jo håbløst. Krunic var endda et vanvittigt frispark, og man ved han ikke får lov at sparke flere...

Saelemaekers har til sammenligning scoret 2 mål og lavet 3 assist på 24, og er jo generelt bare en tydeligt bedre offensiv spiller. Spil ham dog i offensiven istedet for backen.

Alt er ikke mål og assist, men Jens Peter Hauge har på 18 kampe, hvor han oftest får de sidste 10-20 min scoret 2 mål. Jeg siger ikke Hauge er vanvittig god, men han har altså fortjent en chance.

Jeg beundrer hårdt arbejde, som både Samu og Krunic normalvis leverer, men vi kan simpelthen ikke tillade os at starte med to spillere der overhovedet ikke bidrager med afgørende aktioner.

Standard

Jamen meget enig med R80 mht. Samu og Krunic. De er gode at have når en føring skal forsvares de sidste 10 min, men set over de sidste to sæsoner kommer der bare for lidt ud af det. Glem alt om assist og mål, bare farlige situationer er der få af. Nej, de har altså ikke niveau og har fået for lidt ud af det efter rigeligt med chancer i to hele sæsoner snart.

Jeg kan godt se meningen med Calhan’s fejlplacering af enten ham selv eller Pioli. Jeg har generelt savnet noget fantasi fra Pioli, taktisk set. Vi har meget sjældent kunne rette op på en kamp. Man kunne se på det første kvarter, at vi får det svært og nok ikke fuld hus idag. Ligesom mod 5-6 andre average hold det senere halve år. Jeg har skreget efter en variation med 3-5-2, som måske kunne sparre os på Theo’s defensive blundere som efterhånden har kostet 3-4 rene mål i denne sæson. Et eller andet med to angribere oppe foran og mere direkte spil, mindre kombination. Bare en variation.

Fred være med det. Det største problem er ikke Calhan’s placering, Krunic’s sølle offensive bidrag eller en 3-5-2. Det er indstillingen. Den var da forfærdelig. Theo’s udstråling er netop et godt eksempel. Hvad fanden var det for en tilgang når man teoretisk spiller med om mesterskabet, men ok top4 hvor Atalanta og Napoli hamrer derud af. Det var da forfærdeligt af de fleste spillere på nær Kjær og Donnarumma måske. Mindede mig meget om Atalanta, Udinese og Spezia kampene, hvor man bare sad og fik en langsom død og ventede på målet. Allerede fra 1 min. kan man se, at det er ikke godt i dag. Ufatteligt, så mange gange det er sket og intet nyt. Maldini og Gazidis på træde ind, da Pioli tilsyneladende ikke kan løse det.

Faktum er, at vi er igang med et forfærdeligt 2021. En sejr over Roma og Verona med et reservespækket hold, er snart det eneste positive (!) i et år hvor vi kun har vundet sølle to gange på San Siro (!!!). Alt den kredit Pioli og bl.a. spillere som Theo har opbygget, er efterhånden godt brugt. Vi er igang med at smide CL pladsen. Intet mindre. Vil faktisk betegne os bag Atalanta, Juve og Napoli chancemæssigt nu. Formkurven knækkede allerede i december så småt, og vi har ikke rettet op siden. Lazio er også inviteret med.

Det er afhænger af spillerne det her. Kan de ikke finde motivationen og skarpeheden igen så er vi færdige. Sikke et paradoks, at man har spillet to gode halve sæsoner men alligevel ender som sorteper.

Regler for meddelelser