Side 115 af 121 FørsteFørste ... 1565105113114115116117 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,141 til 1,150 af 1208

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af auge Se meddelelser
    Typisk tju-bang kamp (set ud fra livecore) når jeg ikke får set med!

Var det en god kamp fra vores side af ren og skær spillemæssigt? Godt med Zlatan og Hakan på måltavlen igen.

Kan sagtens følge Costacurta, det her hold er altså svære at være kloge på og med det vi tidligere har vist når det spidser til, så er det ganske naturligt at være lidt pessimistisk anlagt - eller skulle jeg sige realistisk?

Hvor om alting er, så er det sgu en stærk skalp mod et svingende Fiorentina hold som vel egentligt også er lidt svære at blive kloge på. Det må give lidt til gejsten fremover at vi hiver sådan en her hjem efter at ha' været bagud!
    Jeg synes ærlig talt vi var mere i kontrol mod Napoli og United end vi har her til aften. Defensivt havde de nemt ved at komme til chancer og vores organisation var ikke god dernede. Vi havde igen svært ved at spille os ud af forsvaret og især Tomori lavede grælle opsspilsfejl. Vi skabte dog mere offensivt end længe og Zlatan er bare så vigtig for at det her hold har noget at skyde med i angrebet.

Som du dog selv siger er den her skalp - uanset hvordan den kom hjem - forbandet vigtig. Det er svært sted at spille for os historisk og vi er inde i en krise med kun 2 sejre de sidste 10 kampe. Nu 3 af 11.

Desværre vandt Napoli igår for hvis man skulle have en vinder havde de været bedre med Roma. Nuvel. Det betyder at vi skal have fokus på Napoli alene. Lad os håbe Juve kan gøre sit i den udsatte kamp så forspringet vil forblive på 6 point plus det bedre indbyrdes forhold. Nu er der pause og lad os håbe spillerne bliver doseret rigtigt med landsholdet. Bennacer får kun 1 kamp sagde Pioli hvilket var ok til at få ham i bedre form.

Roma, Calabria, Leao, Rebic, Mandzukic bliver i Milano og plejer skader såvidt jeg forstår det. Theo er heldigvis ikke udtaget til landsholdet. Går heller ikke ud fra Tomori er afsted.

Standard

Syntes også vi defensiv stod virkelig skidt i forhold til de sidste kampe. Det var hurtig der kom panik dernede suyntes jeg, og ser man 2-1 målet af Ribery se hvor mange Milan spillere der faktisk er i eget felt, men alligevel står han helt blank
    Offensiv var det lidt bedre, dog langt fra prangende. De 2 sidste mål er nok lidt mere tilfældige end gennemspillet, men dem har vi tilgengæld ikke haft i rigtig længe den type mål.
    Vi er jo nået dertil hvor man begynder at se lidt på det resterende kamp program og der må siges at være mange svære kampe endnu. Lazio, Juve og Atalanta ude, men vores konkurrenter har dog lignende, så alt kan ske endnu. Kunne vi bare komme 6-9 point foran den 4 plads, så ville det give lidt mere ro
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Solid indsats igår.
    Jeg vil ikke være for kritisk efter gårsdagens kamp, men mere rose holdet for at udvise den mentale styrke det krævedes at vende kampen til vores fordel. Hver kamp er unik i sig selv, og alle mål der bliver scoret i en kamp kan til en vis grad altid henføres til en forsvarsfejl hos modstanderens hold. Vi spiller mod dygtige hold, og dygtige spillere, der engang imellem ville udspille et tremands forsvar bestående af Van Dijk, Nesta og Maldini. Sådan er det bare.

Men at kampen igår var en af de mere åbne, det kan man ikke benægte. Den åbne tilgang tager måske lidt fra soliditeten af vores forsvar, men gør at vi kan åbne mere op offensivt, modsat det vi så i fx United kampen.

Dejligt at få Ibra tilbage, og ikke mindst på måltavlen - ét mål, 2 stolpeskud, hvor det sidste stolpe skud var tæt på årets mål og noget absolut magisk/Zlatanesque.
    Dejligt også at se Bennacer tilbage, det hele bliver altså bare speedet op x 1,5 når vores Algiriske Modric spiller.

Det ser utroligt tæt ud i toppen nu, men jeg har tiltro til at drengene kan sikre top 4. Vi har kun serie A at fokusere på nu, og vores spillere er langsomt ved at komme tilbage til skader.
    Zorro per sempre!

Standard

Jeg kan så se det er 14 spillere vi har afsted med landshold.

Her er det faktisk at Kalulu, Tonali, Dalot, Gabbia, Krunic, Diaz og Hauge får noget kamptræning.

Hvis de bliver doseret rigtigt er Bennacer, og Hakan nok også ok at have afsted så de får lidt mere kamptræning efter deres pauser.

Kessie, Zlatan og Kjær skal vi dog bare krydse alt på at de ikke går i stykker.

Donna og Alexis burde heller ikke blive et stort problem.

Generelt er det sindssygt at spillerne i sådan et presset program lige skal spille 3 landskampe på 6 dage.

Leao, Rebic, Calabria og Roma kan forhåbentligt komme langt i deres forløb omend Calabria nok først er klar i starten af maj. Mandzukic meldes også klar efter pausen her så forhåbentlig kan han nå at bidrage lidt for den fede hyre han fik forhandlet i land. Det er har ikke ligefrem været en heldig tilgang. Det var også en risiko at tage ham ind i den alder og uden kampe i næsten 1 år. Så han har været skadet præcis de tidspunkter hvor vi har haft brug for ham.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jeg synes ærlig talt vi var mere i kontrol mod Napoli og United end vi har her til aften. Defensivt havde de nemt ved at komme til chancer og vores organisation var ikke god dernede. Vi havde igen svært ved at spille os ud af forsvaret og især Tomori lavede grælle opsspilsfejl. Vi skabte dog mere offensivt end længe og Zlatan er bare så vigtig for at det her hold har noget at skyde med i angrebet.

Som du dog selv siger er den her skalp - uanset hvordan den kom hjem - forbandet vigtig. Det er svært sted at spille for os historisk og vi er inde i en krise med kun 2 sejre de sidste 10 kampe. Nu 3 af 11.

Desværre vandt Napoli igår for hvis man skulle have en vinder havde de været bedre med Roma. Nuvel. Det betyder at vi skal have fokus på Napoli alene. Lad os håbe Juve kan gøre sit i den udsatte kamp så forspringet vil forblive på 6 point plus det bedre indbyrdes forhold. Nu er der pause og lad os håbe spillerne bliver doseret rigtigt med landsholdet. Bennacer får kun 1 kamp sagde Pioli hvilket var ok til at få ham i bedre form.

Roma, Calabria, Leao, Rebic, Mandzukic bliver i Milano og plejer skader såvidt jeg forstår det. Theo er heldigvis ikke udtaget til landsholdet. Går heller ikke ud fra Tomori er afsted.
    Jeg er som sådan ikke uenig overordnet omkring din analyse. Især din pointe omkring manglende kontrol på kampen. Ihvertfald United kampen synes jeg, at vi var markant bedre på bolden. Dette skyldes for mig at Kessie især havde en skidt kamp på bolden igår, og generelt ser lidt træt ud pt.

Angående store chancer ved jeg dog ikke, om jeg er enig for det mindes jeg ikke rigtigt. Kan dog glemme nogle chancer.

De score på et fremragende frispark, som selvfølgelig ligger i en god position og som kunne være undgået. Så er der selvfølgelig det andet mål, og der synes jeg egentlig også bare Fiorentina skal roses. Flot arbejde af dem.

Udover målene husker jeg primært chancen på stolpen ved hjørnespark, og det var igen en rigtig flot detalje.

Jeg husker ikke de her mirakel redninger fra Donnarumma, som tidligere har reddet os, og når jeg tænker tilbage synes jeg Kjær og Tomori løser det rigtig godt. Kjær som den aggressive, og når det fejler kan Tomori med sin fart rydde op.

Jeg har dog ikke kunne finde XG på dette, så kan være mig der tager fejl.

Jeg er også enig omkring Napoli. De ser virkelig stærke ud lige nu, og har også et hold der på papiret er stærkere end vores, så de skræmmer også mig.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Jeg er som sådan ikke uenig overordnet omkring din analyse. Især din pointe omkring manglende kontrol på kampen. Ihvertfald United kampen synes jeg, at vi var markant bedre på bolden. Dette skyldes for mig at Kessie især havde en skidt kamp på bolden igår, og generelt ser lidt træt ud pt.

Angående store chancer ved jeg dog ikke, om jeg er enig for det mindes jeg ikke rigtigt. Kan dog glemme nogle chancer.

De score på et fremragende frispark, som selvfølgelig ligger i en god position og som kunne være undgået. Så er der selvfølgelig det andet mål, og der synes jeg egentlig også bare Fiorentina skal roses. Flot arbejde af dem.

Udover målene husker jeg primært chancen på stolpen ved hjørnespark, og det var igen en rigtig flot detalje.

Jeg husker ikke de her mirakel redninger fra Donnarumma, som tidligere har reddet os, og når jeg tænker tilbage synes jeg Kjær og Tomori løser det rigtig godt. Kjær som den aggressive, og når det fejler kan Tomori med sin fart rydde op.

Jeg har dog ikke kunne finde XG på dette, så kan være mig der tager fejl.

Jeg er også enig omkring Napoli. De ser virkelig stærke ud lige nu, og har også et hold der på papiret er stærkere end vores, så de skræmmer også mig.
    Jeg bruger altid xG'en fra understat til Serie A. Jeg skal ikke kunne sige om den er bedre eller andre ift. alternativerne. Og ikke fordi jeg synes det er den fulde sandhed (Eller tæt på), så bruger jeg det mest som et støtte værktøj til kampe jeg selv ser. For der er virkelig mange huller i det.

xG hedder 0.45 - 1.83.

Milan var i min optik også bedst, de fortjente sejren, men der var jo noget tilløb fra Fiorentinas side hvor det sagtens kunne blive farligere. Det er tydeligt at se den impact Bennacer laver med det samme. Han er så vigtig for vores fase 1. Den fungerer simpelthen ikke uden ham, og så har vi en drop bold til Zlatan hvis han vel og mærke spiller.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Jeg bruger altid xG'en fra understat til Serie A. Jeg skal ikke kunne sige om den er bedre eller andre ift. alternativerne. Og ikke fordi jeg synes det er den fulde sandhed (Eller tæt på), så bruger jeg det mest som et støtte værktøj til kampe jeg selv ser. For der er virkelig mange huller i det.

xG hedder 0.45 - 1.83.

Milan var i min optik også bedst, de fortjente sejren, men der var jo noget tilløb fra Fiorentinas side hvor det sagtens kunne blive farligere. Det er tydeligt at se den impact Bennacer laver med det samme. Han er så vigtig for vores fase 1. Den fungerer simpelthen ikke uden ham, og så har vi en drop bold til Zlatan hvis han vel og mærke spiller.
    Tak for henvisning, den vil jeg til at bruge

Jeg er meget enig med dig omkring kampen. Jeg er med på Fiorentina, havde tilløb grundet den dårlige boldomgang, og det er selvfølgelig ikke godt nok, og det er noget man ikke læser på XG. Jeg synes dog også vi ofte fik dem stoppet inden det blev farligt, hvilket jeg synes din statistik bekræfter.

Og ja udover de 3 point var det en fornøjelse at se Bennacer igen uden, at han blev skadet.

Standard

Må indrømme Bennacer ser jeg som lidt overhypet som Hakan. De har været undskyldninger for vores dårlige periode, men syntes nu allerede mens de var med gik det ned ad og blev derefter skadet. Imod Fiorentina gjorde Bennacer sikkert er ok indhop, men lad os se hvad han kan når vi møder de lidt bedre hold, hvor han kan vise han fodbold mæssigt kan stå distancen, da han fysisk helt sikkert ikke kan være med.

Men kan Bennacer holde sig skadesfri resten af sæsonen, kan vi ihvertfald se om han har niveau når presset er stort når vi skal forsvare top 4.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Må indrømme Bennacer ser jeg som lidt overhypet som Hakan. De har været undskyldninger for vores dårlige periode, men syntes nu allerede mens de var med gik det ned ad og blev derefter skadet. Imod Fiorentina gjorde Bennacer sikkert er ok indhop, men lad os se hvad han kan når vi møder de lidt bedre hold, hvor han kan vise han fodbold mæssigt kan stå distancen, da han fysisk helt sikkert ikke kan være med.

Men kan Bennacer holde sig skadesfri resten af sæsonen, kan vi ihvertfald se om han har niveau når presset er stort når vi skal forsvare top 4.
    Hmm jeg synes egentlig, at det der taler mest for, at Bennacer måske er en smule overhyped er, at vi trods alt stadig ligger nr. 2 og at han har været skadet i nok små 3 måneder. Derfor kan man godt sige han resultatmæssig ikke har været specielt vigtigt.

Hakan får en del røg generelt på sociale medier, så det er ligefør jeg vil mene han er en smule undervurderet blandt fans af klubben.
    Jeg er dog personligt ret stor fortaler for ham, og mener faktisk han er vores vigtigste mand når han er i form. Han er desværre svingende i sine præstationer, hvilket selvfølgelig er en skam, og derudover burde en mand med hans spark score væsentlig flere mål end han gør.

Der var dog mange fine statistiker der viste han er blandt dem der skaber flest chancer i Europa, og er også mest assisterende i serie a i år(sammen med et par andre). Derudover arbejder han stenhårdt,
    hvilket gør vi kan lave vores presspil på trods af, at Zlatan ikke ligefrem løber mange meter defensivt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser

Jeg ved ikke nødvendigvis, om han er overvurderet. Jeg tror næppe, han er nogen fremtidig verdensstjerne, men jeg tror da, at potentialet er til et niveau lige under det. Jeg kan i hvert fald nemt forestille mig ham på et af de bedre hold i Europa, hvis han bygger lidt på sit spil. Men det er selvfølgelig på ingen måde sikkert, at det sker.

Men jeg fornemmer nu heller ikke, at det er fordi, han bare er vanvittigt god, at folk fremhæver ham som vigtig for os. Det er vel mere fordi, at han som type bare rigtig vigtigt, hvis vores spil på bolden virkelig skal flyde. Tonali har i min optik været udemærket, men han er en lidt anden type, end mange havde forventet. Vi har ikke andre end Bennacer, der kan tage den der dybe position og fordele spillet, når vi skal holde ordentligt gang i bolden.

Kessie gør et fantastisk stykke arbejde stort set lige meget hvad, han bliver bedt om, men han er ingen naturlig playmaker, og det begrænser os lidt, hvis han bliver bedt om at udfylde den rolle. Selvom han sådan set ikke laver de store fejl, så er han bare ikke den slags spiller.

Regler for meddelelser