Side 111 af 120 FørsteFørste ... 1161101109110111112113 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,101 til 1,110 af 1199

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Rebic sælger holdet. Han er om muligt den dummeste fodboldspiller vi har haft i trøjen.

Den her kamp får krisesnakken frem igen. Dumme valg af Pioli at spare for en EL kamp mod en direkte top 4 konkurrent. Karantæne til Rebic ig Theo samt skade til Leao. Og så en svær kamp i Firenze næste uge. Det er så unødvendigt ikke at tage den her kamp seriøst.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Rebic sælger holdet. Han er om muligt den dummeste fodboldspiller vi har haft i trøjen.

Den her kamp får krisesnakken frem igen. Dumme valg af Pioli at spare for en EL kamp mod en direkte top 4 konkurrent. Karantæne til Rebic ig Theo samt skade til Leao. Og så en svær kamp i Firenze næste uge. Det er så unødvendigt ikke at tage den her kamp seriøst.
    Det er simpelthen utilgiveligt med alle de skader vi i forvejen døjer med at lave sådan noget.

Har vi en idé om hvad en mundtlig sviner kan give af karantænedage?

Standard

Kom Hauge nogensinde ind?

Lidt svært at se det positive efter afslutningen på kampen. Brahim leverer et fint indhop, god dynamik men mangler lige lidt slutproduktet - har han en Zlatan foran sig til at linke up med tror jeg nu godt de kan skabe lidt ravage.

Men svært med skader og de 2 karantæner vi får med fra kampen.

Synes altså næsten en forlængelse med Donnarumma er et must, uanset pris. Så giv ham de 10 om ugen med garanti om 4-5 år.. Han er simpelthen klasse selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, situationen i mente..

Standard

Forhelvede... Skaderne er ved at koste den 4 plads.

Jeg synes sgu det er svært at være utilfreds med andet end resultatet, hvis vi snakker om holdet. Synes vi er fint med i kampen, men vi mangler nogle målscorere.

Og her kommer Rebic så ind i billedet. Hvad tænker manden dog på.. Hvor er det frustrerende når vi mangler ham så meget, og han så pisser på holdet på den måde. Vores største udfordring p.t er skader, så er der simpelthen ikke råd til det der. Han er ikke engang overrasket da han løber ud.

Man acceptere han dummer sig, laver for vilde tacklinger osv, men at snakke sig til rødt..

Det må simpelthen koste en bøde, og så tage konsekvensen hvis han ikke kan acceptere det.

Standard

Det er jo lige præcis det her man ikke ville se. Så mange skader og truppen hårdt ramt på alle måder. Alligevel stiller man stærkeste mulige mandskab i en komplet ligegyldig Europa League kamp.

Kæft det er frustrerende, for præcis idag er det muligvis forskellen på 0 og 1 point.

Standard

Langt fra den værste kamp vi har spiller og vi startede anden halvleg bedst men fik så målet imod os. Lidt typisk Milan anno 2021 at tingene ikke flasker sig på magisk via længere.
    Vi har ingen offensiv der fortsat fungerer, men Pioli har nu engang ikke en Zlatan der også på en dårlig dag kan gøre en forskel. Vi kom vel frem til en fremstillet chance idag, som Leao Misbrugte eller var det dødbolde vi kom frem til lidt små ting.
    Det er jo sådan Rebic med det rødt kort ligeså vel som Zlatan også kan lave vanvid ting der koster holdet. Men det ved man når
    Man henter den type spillere, men de har også gode siger man fandenivolskhed.
    Hakan bekræfter endnu engang sin middelmådighed - der kan vi forhåbentlig finde bedre alternativ generelt med højere niveau
    Sidst redigeret af Rossonero : 3 Uger siden kl. 21:52

Standard

Ikke at jeg nødvendigvis er uenig omkring Donnarumma generelt, men vil da ikke mene det er idag han shiner? Det er ikke et drop han laver, men vil nu give Junker ret i placeringsevnen ved målet ikke er i topklasse.

Han er dog en fantastisk målmand, så på den måde er jeg som sagt ikke nødvendigvis uenig. Selvom jeg alle dage, vil synes det er en voldsom løn for en markspiller. Man kunne argumentere for idag viser, man har brug for at sprede hans løn ud på 2-3 kantspillere, af et vidst format.

Idealt for mig er en forlængelse med henblik på salg om 1-2 år.

Standard

Vi kan bare ikke vinde på San Siro længere. Horribel hjemmebane statistisk vi har.

Synes vi spiller fint og kommer frem til chancer. Napoli er bedst, men det er sgu en ok kamp det her. Og god dommer præstation.

Som de snakker om i TV2 studiet, så er det en gamble med Europa League. Men kun fordi vi har skader konstant. Ellers skal vi selvfølgelig honorere turneringen når man spiller om at komme med i den..

Rebic den kæmpe klovn. Lige det man har brug for. Theo også med en lettere hjerneblødning. De sælger begge holdet lidt og Rebic skal ha’ en kæmpe bøde. Hvor er disciplinen henne.

Nu må vores skadede spillere godt få fingeren ud. Og en fyreseddel til den fysiskestab - for det her er ikke normalt.

Standard

Jeg håber godt nok vi vinder El, så skal de fleste Milan fans vel hellere ikke juble da det er en ligegyldig turnering, ik?

Svag kamp idag, men kan ikke se hvad El kampen havde med det at gøre, vi valgte netop at spare spillere mod United, hvor både Hakan, Theo og Rebic blev hjemme. Holdet er ikke bedre lige pt, og skal vi have en chance for top 4, så kræver det en fit Ibra resten af sæsonen, da vores offensiv bare ikke er god nok.

Hakan tror jeg har bevist at tiden er inde til at sige farvel. Vi troede alle lidt på hypen, men han har godt nok været ringe i en del kampe efterhånden. Tomori skal dog købes, bedste handel vi kan lave til sommer.

Donnarumma viser hvorfor han ikke er 10 mil euro værd, da Oblak, Neuer og Ter Stegen havde taget det tøseskud fra Politano.

Håber på en god kamp mod United, og håber aldrig de ledende folk i Milan har den samme tankegang som de fleste herinde, med bare at sælge kampe, uanset turneringen.

Standard

Har også svært ved at se EL som den evige undskyldning. Vi har haft mange skader i år og selv da vi Bl.a sparede kjær i gruppe
    Spillet så blev han skadet efter 5
    Minutter i næste serie a kamp. Og hvad gør andre el og cl hold, de spiller også typisk med stort ser fast stamme og så kan vi vel også

Målet vi får imod os er lidt uheldig. Politano rammer den helt skævt så
    Den får et skævt opSpring og skruer sig ned i hjørnet. Men det kendetegner også
    Bare Milan situation pt at det bare er op af bakke i 2021

Regler for meddelelser