Side 112 af 120 FørsteFørste ... 1262102110111112113114 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,111 til 1,120 af 1199

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Iøvrigt syntes jeg nu den tackling Theo fik midt i anden valget ved deres felt lugtede af rødt. En tackling med strakt ben op i skinne benet,
    Men Theo med sit evige skuespil gjorde måske også noget At der ikke blev gjort mere ved det

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Har også svært ved at se EL som den evige undskyldning. Vi har haft mange skader i år og selv da vi Bl.a sparede kjær i gruppe
    Spillet så blev han skadet efter 5
    Minutter i næste serie a kamp. Og hvad gør andre el og cl hold, de spiller også typisk med stort ser fast stamme og så kan vi vel også

Målet vi får imod os er lidt uheldig. Politano rammer den helt skævt så
    Den får et skævt opSpring og skruer sig ned i hjørnet. Men det kendetegner også
    Bare Milan situation pt at det bare er op af bakke i 2021
    Kjær blev netop ikke sparet i gruppespillet. Fik fuld tid indtil han blev skadet i EL mod Celtic og har siden været inde og ude af holdet. Og så havde han også de tre kvalifikationskampe inden med fuld tid.

EL er ikke undskyldningen i dag for at de spillere på banen ikke vinder. Det var ikke træthed. Men når man sparer spillere i dagens kamp mod Napoli grundet EL, så er EL netop årsagen til at man sælger den her kamp mod Napoli. Og det er helt sort og ikke godt nok. Det kan være vi kommer i top 4 uanset og det ikke har betydning, men står den ikke på CL næste år er det her en af de prioriteringer hvor vi kan takke os selv for at skulle spille EL igen og sælge ud af spillere.

Standard

Ja det er rigtig. Det var nu en Coppa Itaia kamp Kjær blev sparet og efterfølgende Serie A kamp blev han så skadet efter få minutter. Men uanset mener jeg nu ikke vi komme med et primavera hold i Europa League, da vi jo vel netop prøver at rette op på vores brand, så vi kan få bedre PR, sponsorater etc. Så vil nogle sponsorer etc nok mene, de ikke lige har lyst til at spytte penge i en tegneserie klub, der tager til United med et halvt primavera hold og taber 4-0 fordi vi så håber vi kan komme i Champions League.
    Havde det været Football manager, så havde jeg også gjort det - men syntes det ville være nærmest uhørt, hvis en klub som Milan med den historik kun magter at satse på en hest.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Nu kan jeg læse vores spillere i flere omgange kritiserer dommeren på sociale medier, og Theo endda risikerer en karantæne.

Her håber jeg VIRKELIG at Maldini træder i karakter. Jeg husker Maldini som en professionel atlet, men også meget "gentleman".

Det duer simpelthen ikke vi får karantæner på sådanne stupide ting. Det samme gør sig gældende for Rebic. Jeg kan acceptere man taber hovedet og laver et dumt frispark osv. når man som eks. Rebic og Theo lever af følelser.

Det er jo potentielt noget der koster top 4. Især i en periode hvor vi har mange skader.

Standard

Der går lidt forlydender om at Theo står til længere karantæne efter et opslag på sociale medier hvor han kritiserer dommeren. Desuden er der også lidt snak om det 'potentielle' straffespark der blev begået på ham. Er simpelthen så ærgerligt over VAR og dets indtog - der er mere og mere snak om tvivlsomme kendelser, dommere, film etc. end der nogensinde har været før.

Der var ikke skyggen af straffe i min bog og en ellers fin præstation synes jeg havner lidt i glemmebogen med afslutningen og den her efterfølgende støj. Synes det er lidt et tegn på mere intern uro end jeg havde troet. Virker til den gode præstation mod United har givet en form for falsk tryghed. Vi går et par spændende uger i møde!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Nu kan jeg læse vores spillere i flere omgange kritiserer dommeren på sociale medier, og Theo endda risikerer en karantæne.

Her håber jeg VIRKELIG at Maldini træder i karakter. Jeg husker Maldini som en professionel atlet, men også meget "gentleman".

Det duer simpelthen ikke vi får karantæner på sådanne stupide ting. Det samme gør sig gældende for Rebic. Jeg kan acceptere man taber hovedet og laver et dumt frispark osv. når man som eks. Rebic og Theo lever af følelser.

Det er jo potentielt noget der koster top 4. Især i en periode hvor vi har mange skader.
    Haha, vi har vidst haft samme pause foretagende! Jeg er langt hen af vejen enig med dine pointe!

Standard

Vi har ikke spillet i Champions League i 10 år og Europa League er, desværre måske, en del af vores rejse tilbage til Europa. Vi vil aldrig stille med et B hold mod Manchester United i en Europa League kamp. Det vil hverken ledelsen eller vores sponsorer accepterere. Desuden vil det være uambitiøst. Desuden havde vi ingen andre muligheder i torsdags anyways, da vi knap havde 15 spillere klar.

Når det så er sagt, så vil jeg da klar hellere stoppe vores Europa League rejse nu, fremfor at nå i kvartfinalen/semifinalen og tage CL pladsen på gulvet. Det ville være katastrofalt. Det er en balance gang, men indtil nu har vi vel ikke rigtigt stillet i stærkeste i den turnering.

Problemet er skaderne. Det har nu kostet 10 point bare i 2021. Det er vanvid og vil ingen ende tage. Romagnoli, Kjær og Calabria ude op til Napoli kampen. Nu ryger Leao.

Theo og Rebic bør sanktioneres af klubben. https://www.football-italia.net/1677...ial-media-post
    Hvilket tidspunkt at lufte sine frustrationer. Medierne spekulerer i straffe til Theo pga. en soft Bakayoko berøring. Come on.. Det ville være så tyndt at få et straffe på sådan én.

Det er svært at være utilfreds ovenpå kampen. Vi spiller en hæderlig kamp og kunne sagtens have fået et mål. Et naivt opsil af Dalot og dårlig tilbageløb af Theo koster målet. Man kan ikke bebrejde Pioli for noget. Holdet giver sig selv nu, skader eller ej - der er næsten ikke nok spillere til at rotere.
    Man tænker "vi skal bare nå i mål til pausen og få Zlatan og de andre klar", men de skal jo også lige i form. Se Calhanoglu og Rebic f.eks. De er ikke i nærheden af 2020 formen. Zlatan ligeldes. Mandzukic, Kjær og især Bennacer også misset store dele af 2021.

Hvis vi tager CL deltagelsen på gulvet, så skyldes det skaderne uden tvivl. Det kan snart ikke være mere sort uheld. Der må evalueres på det her forløb. Gad vide hvilken forfatning Inter vil være i hvis de spillede den

Standard

Rettelse.. Dalot skal ikke ha' hele skylden, selvom han lavede en del opspilsfejl igår. Castillejo bærer også lidt ansvar for at ikke gå på bolden, mens Theo's forfærdelige tilbageløb er største synder i denne kostbare aktion. Han har masser af tid for at nå tilbage til Politano, men undervuderer situationen.
    Lidt tamt aflevering af Dalot, men den burde slet ikke koste så meget.

Theo var en trussel offensivt, men defensivt set, så koster han jo sygt mange mål. Desværre er han tilbage til 2019 niveau fremfor 2020.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Vi har ikke spillet i Champions League i 10 år og Europa League er, desværre måske, en del af vores rejse tilbage til Europa. Vi vil aldrig stille med et B hold mod Manchester United i en Europa League kamp. Det vil hverken ledelsen eller vores sponsorer accepterere. Desuden vil det være uambitiøst. Desuden havde vi ingen andre muligheder i torsdags anyways, da vi knap havde 15 spillere klar.

Når det så er sagt, så vil jeg da klar hellere stoppe vores Europa League rejse nu, fremfor at nå i kvartfinalen/semifinalen og tage CL pladsen på gulvet. Det ville være katastrofalt. Det er en balance gang, men indtil nu har vi vel ikke rigtigt stillet i stærkeste i den turnering.

Problemet er skaderne. Det har nu kostet 10 point bare i 2021. Det er vanvid og vil ingen ende tage. Romagnoli, Kjær og Calabria ude op til Napoli kampen. Nu ryger Leao.

Theo og Rebic bør sanktioneres af klubben. https://www.football-italia.net/1677...ial-media-post
    Hvilket tidspunkt at lufte sine frustrationer. Medierne spekulerer i straffe til Theo pga. en soft Bakayoko berøring. Come on.. Det ville være så tyndt at få et straffe på sådan én.

Det er svært at være utilfreds ovenpå kampen. Vi spiller en hæderlig kamp og kunne sagtens have fået et mål. Et naivt opsil af Dalot og dårlig tilbageløb af Theo koster målet. Man kan ikke bebrejde Pioli for noget. Holdet giver sig selv nu, skader eller ej - der er næsten ikke nok spillere til at rotere.
    Man tænker "vi skal bare nå i mål til pausen og få Zlatan og de andre klar", men de skal jo også lige i form. Se Calhanoglu og Rebic f.eks. De er ikke i nærheden af 2020 formen. Zlatan ligeldes. Mandzukic, Kjær og især Bennacer også misset store dele af 2021.

Hvis vi tager CL deltagelsen på gulvet, så skyldes det skaderne uden tvivl. Det kan snart ikke være mere sort uheld. Der må evalueres på det her forløb. Gad vide hvilken forfatning Inter vil være i hvis de spillede den
    Fuldstændig enig i ovenstående.

Standard

Jeg kan garantere for at sponsorer hellere vil gå all in på at få et CL eventyr med Milan end at prioritere en EL kampagne. Også selvom det kun er 6 kampe i et gruppespil. Eksponeringen kan slet ikke sammenlignes og der er også en årsag til at vi får bonus fra PUMA og Emirates ved CL men ikke ved EL. Det er fordi CL er et helt andet udstillingsvindue og sponsorer vil få mere ud af CL end de 3 andre turneringer til sammen. Så står vi uden for CL næste sæson og har prioriteteret EL så har vi ikke tilfredse sponsorer og vores kommercielle afdeling får endnu sværere ved at skabe de resultater det kræver samtidigt med at vi er nødt til at skulle sælge nogle startere for at dække hullet for CL og dermed står sponsorerne med et dårligere hold.

Pioli var også ærlig omkring hvor meget det tynger holdet med EL bold. Så kan man snakke om prestige osv. men man nedprioterer Serie A ved at satse på EL.

Som Maldini har sagt det så kræver det CL før Milan kan blive en fast del af toppen i ligaen. Derfor er det heller ikke noget vigtigere end top 4.

Regler for meddelelser