Side 114 af 120 FørsteFørste ... 1464104112113114115116 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,131 til 1,140 af 1199

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Ja tænkte også da jeg så holdene videre at man kunne have nået langt, hvis vi altså havde haft fuld hold. Tænker Arsenal er favoritter, da jeg godt nok ikke var imponeret over det United viste mod Mlan over 2 kampe. Før i tiden havde United lutter kendte spillere, men det her hold kender jeg stort set ikke en eneste - men de kan nok sige det samme om Milan´s hold.
    Man kunne snart være fristet til at håbe Corona ville aflyse kommende runde, så vi lige får en pause. Hvad Pioli har sagt og ikke sagt er nok uvis, især da det ikke er blevet bekræftet ud over en noget utroværdig avis.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Skidt første halvleg på bolden med for mange fejl. Dog har vi skabt to hundrede procent chancer, hvor Zlatan scorer på den ene. Han er meget vigtig for os.

Fiorentina skaber ikke det store, men de score et fremragende mål, og kunne også godt have scoret et andet fremragende mål.

Nu skal vi vinde, især når Juve tabte idag.

Standard

Som frygtet er den 4. Plads ved st smuldre mellem hænderne på os. Nu er håbet at Napoli og Roma deler i aften.

Standard

Det her hold er lige så nemme at blive kloge på som kvinder. At vi kan vinde denne kamp overgår min forstand. Men vigtigt at vi holder afstand til Napoli.

Standard

Forhåbentlig det her er vendepunktet for resten af sæsonen. Må ihverfald give et boost vi fik vendt de.
    En underlig kamp hvor vi Egentlig gør det ok i perioder men overordnet igen meget usikkert, hvilket er klart efter sådan en negativ periode vi har haft

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Som frygtet er den 4. Plads ved st smuldre mellem hænderne på os. Nu er håbet at Napoli og Roma deler i aften.
    Godt spillerne har mere optimisme end dig, ellers lå vi nok omkring nedrykning

Spøg til side, så var det en hård kamp. Periodevis god, men også perioder på bolden hvor vi er alt for ringe.

Det ligner dog vi på magisk vis undgik flere skader, fik Zlatan igang igen, Hakan på måltavlen, Bennacer der fik gode minutter i benene og ikke mindst 3 vanvittigt vigtige point.

Motm er svær idag. Zlatan score og man kan tydeligt se hvor vigtig han er. Han brænder dog også en kæmpe chance, og mange fejl i opspillet.

Dog må Zlatan og Tomori dele den i min bog.

Standard

Så længe vi vinder arbejder tiden med os og nu har vi en lille pause så Zlatan kan komme i bedre form og forhåbentlig hvile til dem som ikke skal spille landskampe.

Rebic er den jeg helst vil have tilbage da han er vigtig for vores offensiv men har stadigvæk en karantænedag tilbage.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Godt spillerne har mere optimisme end dig, ellers lå vi nok omkring nedrykning
    Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser

Spøg til side, så var det en hård kamp. Periodevis god, men også perioder på bolden hvor vi er alt for ringe.

Det ligner dog vi på magisk vis undgik flere skader, fik Zlatan igang igen, Hakan på måltavlen, Bennacer der fik gode minutter i benene og ikke mindst 3 vanvittigt vigtige point.

Motm er svær idag. Zlatan score og man kan tydeligt se hvor vigtig han er. Han brænder dog også en kæmpe chance, og mange fejl i opspillet.

Dog må Zlatan og Tomori dele den i min bog.
    Kunne ikke sige det bedre selv
    AC Milan nel mio cuore <3

Standard

Typisk tju-bang kamp (set ud fra livecore) når jeg ikke får set med!

Var det en god kamp fra vores side af ren og skær spillemæssigt? Godt med Zlatan og Hakan på måltavlen igen.

Kan sagtens følge Costacurta, det her hold er altså svære at være kloge på og med det vi tidligere har vist når det spidser til, så er det ganske naturligt at være lidt pessimistisk anlagt - eller skulle jeg sige realistisk?

Hvor om alting er, så er det sgu en stærk skalp mod et svingende Fiorentina hold som vel egentligt også er lidt svære at blive kloge på. Det må give lidt til gejsten fremover at vi hiver sådan en her hjem efter at ha' været bagud!

Standard

Det handler i høj grad om alle de skuffelser de sidste 10 år har budt på, så sætter du dig selv i en mental forsvarsposition da du ikke ønsker at blive skuffet igen.

Regler for meddelelser