Side 117 af 120 FørsteFørste ... 1767107115116117118119 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,161 til 1,170 af 1199

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

En af de ringeste halvlege i år i min optik.

Eneste positive er vi spiller os en smule op, de sidste ti minutter, og at vi holder nullet.

Krunic er totalt usynlig. Han er ikke kantspiller, og det forklarer den offensive dem, men hans defensive indsats er jeg virkelig skuffet over. Ville virkelig ønske, at vi gav Hauge chancen Istedet.

Samu gider jeg ikke engang kommentere på, da jeg bare ikke er fan af ham.

Jeg synes, at det er en taktisk brøler Pioli laver ved ikke at have Dalot med istedet for Samu. Saelemakers har med afstand været vores bedste kant, men ligner tilgengæld Bambi på glatis på backen.

Bennacer får spillet sig op efter en skidt start, og er den eneste sammen med Kjær, Donna og Tomori der har spillet noget der minder om en godkendt kamp.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Fuldstændig enig omkring Saelemakers på backen. Der ville jeg med længder foretrække Dalot eller Kalulu. Og hvad værre er at det giver plads til Samu på kanten.

Ham og Krunic på hver sin kant.... Det er godt kollektivet har båret os gennem meget allerede i sæsonen, for det er altså ikke en skræmmende offensiv. Forhåbentlig Hakan og Zlatan er storspillende
    Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Pinlig indsats so far. Havde vi bare haft en tilstrækkelig bænk, så kunne man flå 3 stk. ud i pausen. Kessie, Calhanoglu og Krunic. Vi kommer ingen vegne med sådan en jammerlig energi.
    Helt enig. Kessie og Hakan har set ugidelige ud, og det er så frustrerende når de har kvaliteten.

Standard

Øv. Så kom målet. Fuldt fortjent. Hvordan vi kan formøble det forspring om 4. Pladsen er vanvittigt. Det bliver ikke købt hvis den ikke hedder CL næste sæson.

Få nu i øvrigt nogle andre offensive kræfter ind. Selv en halvskadeg Rebic er bedre ens Krunic. Så må vi risikere han er skadet resten af sæson for vi skal have point i dag. En af nemmeste kampe vi har tilbage.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Øv. Så kom målet. Fuldt fortjent. Hvordan vi kan formøble det forspring om 4. Pladsen er vanvittigt. Det bliver ikke købt hvis den ikke hedder CL næste sæson.

Få nu i øvrigt nogle andre offensive kræfter ind. Selv en halvskadeg Rebic er bedre ens Krunic. Så må vi risikere han er skadet resten af sæson for vi skal have point i dag. En af nemmeste kampe vi har tilbage.
    Nu fik vi heldigvis en livlinje af Adrien Silva, men det ser håbløst ud i den her kamp, og forfærdelig attitude hos mange af spillerne gennem kamp, virker generelt bare som om Sampdoria vil det mere. Og tænker ikke at det er den attitude Zlatan har vist de første 65min, som er det alle roser ham for.

Standard

Minder meget om det gamle Milan. Fantasiløst angreb, og så en personlig fejl der koster mål.

Nu må vi se om det røde kort kan være en gave

Standard

Når vi ser det hold vi har, så er vi vel fortsat bare ikke bedre. At vi ligger som vi gør er lidt af en mirakel, men det kræver nok også et mirakel et holde os i Top 4 fortsat
    Men ja, havde da egentlig selv på et tidspunkt troen på at vi kunne gøre det umulige og løbe med Scudetto´en, da alt flaskede sig. Men ser vi realistisk på det nu og det niveau spillerne leverer, så er det vel ikke en top 4 placering værdigt det her hold.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Utroligt hvor mange mål Theo efterhånden koster. Vi spiller efterhånden så mange ringe kampe på San Siro at det ikke er overraskende. Af en eller anden grund præsterer vi bedst på udebane mod bedre/svære hold. Indstillingen er helt forkert og væk, og har været det længe.

10 mænd eller ej, vi får intet i den her kamp. Det kunne man se efter 10 min. Højst et tyndt straffe i overtiden.

Standard

ja, det er en ren Jesper Olsen den der - hvis nogen da er så gamle de kan huske det mål i Mexico
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi er også arrogante når Bennacer tåger rundt i presssen igår og taler om mesterskab. Viser meget godt de ikke fatter deres niveau.

Standard

Men er da også et utrolig langsomt og uskarpt tempo vi prøver at presse dem med. Der sker jo intet. Det går hurtigt hen i enkeltmandspræstationer fra Zlatan og Theo, som begge burde tænke over hvor uengageret de har været idag.

Regler for meddelelser