Side 65 af 74 FørsteFørste ... 15556364656667 ... SidsteSidste
Viser resultater 641 til 650 af 731

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Aftenens samt sæsonens (so far) store skuffelse: Romagnoli. Romagnoli skal op i gear. Tiden som “talent” er ovre, og han er nødt til at vise at han er en etableret profil nu. Han er direkte skyld i 1-0 og 1-3 målene i går, hvor han med sit alt for fine spil, ikke går ind i nogle hårde tacklinger. Jeg savner noget kriger instinkt. En forsvarsspiller skal turde ofre sig og gå ned i nogle tacklinger, og/eller kunne tage de fysiske kampe. Desuden har han for vane at være meget skadet. Milan bør seriøst overveje om han er en man satser på i det nye projekt. Hent J. Boateng som reserve i 6 måneder og lad ham oplære Romagnoli.

Op på hesten igen. Nogle gange kan et nederlag være sundt for et ungt hold. Et wake-up call. Vi havde en fantastisk reaktion efter 3-0 afklapsningen mod Lille. For første gang i 10 år, ser det ud til, at vi har en plan, et hold der virker og en træner der er elsket af truppen. Forza Milan - vi skal ud og jagte sejre igen!

Standard

Imorgen aften venter Torino igen i nærmest krise situation. Tonali er tilbage, men det er lige før Calabria vel egentlig har gjort det bedre på pladsen end Tonali. Nej, nu skal vi også være ordentlige ved Tonali - men imorgen bliver ihvertfald sådan igen sådan lidt en kamp der lige vil vise om Milan er på vej ned eller op, nu vi igen stiller uden et halv hold nærmest
    Torino er altid et hård fysisk hold og Belotti plejer jo næsten at score hver gang imod os og imorgen bliver næppe nogen undtagelse. Det bliver dog en noget andet kamp end Juve, da Torino nok vil stille sig væsentlig dybere og vente på kontra´er, hvor Milan får problemer.

Håber på et sejr (overraskende nok), men ville være fint svar efter første nederlag i lang tid, at vi også kan nu det lidt er opad bakke igen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Idéen med Jerome Boateng er sgu ikke helt ringe!

Spændende at se hvad reaktionen bliver efter Juve kampen. Ser frem til at se Tonali igen, synes virkelig ikke man skal undervurdere den arbejdsradius han har, det er altså ikke en flashy spiller vi har med at gøre men en ægte midtbane kriger som har potentialet til at støbe nogle guldbolde nogenlunde kontinuerligt og tage styringen på en kamp ift. at sætte tempoet.

Den er lidt tricky med Torino, har dog en god mavefornemmelse ift. de 3 point!

Standard

Det bliver ren overlevelse. Jovist har vi Tonali tilbage men vores stærkeste offensive kort Hakan er ude også. Det er ærgerligt at vi bør være tilfredse med 1 point nu Roma gerne skulle tabe til Inter og dermed kunne give os en buffer inden vi har Atalanta om et par runder. Det er en af de dage hvor jeg gerne vil bytte vores offensiv med Torinos.

Vi skal stå stærkere defensivt i dag end sidste kamp hvor de to dårligste på banen var Theo og Romagnoli. Det dur ikke mod Belotti at vi er i gavehumør igen. Vi skulle gerne have Bennacer, Hakan, Zlatan og Alexis med i næste kamp mod Cagliari igen.

Standard

Det bliver spændende at se om Zlatan bliver klar, det bliver den afgørende faktor forud for kampen i aften. Hvis han ikke gør, så ser det rigtig svært ud.
    Med Zlatan ser optillingen ud som følger, som jeg tror er stærk nok til at nappe alle 3 point i aften:
    ------------Zlatan----------
    ---Leao-----Diaz---Casti---
    -------Kessie--Tonali------
    Theo-Roma-Kjær-Calabria

Uden ham rykker Leao på toppen og Hauge kommer ud på venstrekanten, og så begynder det at se svært ud. Vi har dog stadig nogle spillere, særligt Theo der altid kan afgøre en kamp offensivt.
    Zorro per sempre!

Standard

Det er rigtig skidt Hakan er ude, da offensiven så bliver endnu mindre farlig. Leao skal fortsætte som han har gjort på det seneste, og så må vi håbe Diaz og evt. Hauge leverer.

Ja vi tabte mod Juve, som altså også på papiret har et markant bedre hold(Selv når vi har alle klar), men vi skal ikke glemme at vi har stået med mange skader før, og alligevel kæmpet os igennem de mindre hold.

Jeg håber Theo Hernandez har behov for at bevise noget, efter at Chiesa drev gæk med ham. Jeg siger 2-1 til os. Hernandez og Leao som målscore.

Derudover skal Romagnioli gerne have en god kamp, så Belotti ikke får det for nemt.

Standard

Calhan og Zlatan udtaget. Vigtigt. Kan være de starter på bænken, hvilket de nok bør. Så må vi smide dem ind de sidste 20-25 min når det spidser til.

Giv nu Diaz chancen i hvert fald. Casti ikke decideret ringe mod Juve, men bare for dårligt slutprodukt. Han arbejder dog. Hauge mangler sgu en del synes jeg, men ok - det er forventet.

På nær angrebet, så er alle andre på plads pånær Bennacer. Hold nu nullet for éngangsskyld så skal vi ha’ de tre point

Standard

Det er godt de ihvertfald kan komme ind, for der venter nok en svær kamp. Jeg håbe virkelig ikke vi kommer bagud, for så bliver det meget svært imod et så fysisk kompakt hold som Torino. Kan vi tage føringen tidlig, så falder der nok lidt ro på og vi kan afvente lidt. Torino har ikke mange der kan skabe det store fremad banen, men det er igen dødbolde og Beloti vi skal passe på.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg ser dette som den vigtigste kamp i sæsonen hidtil. Ikke fordi modstanderen ligefrem er frygtindgydende, men derimod fordi det kommer efter det første nederlag i ligaen. Det skal blive interessant at se hvor skrøbeligt det bliver.

Skrøbeligt må det også blive når det kommer til start 11. Der er en væsentlig forskel på Hakan og Zlatan fra start og så at spare dem for nu.

Desuden er Torino vel endnu engang dårligere end mandskabet burde berettige til.

Standard

Tænker også det er sådan en kamp der viser hvor Milan står mentalt. Kom fra første nederlag imod Juve, hvilket ikke er en skandale. Men nu igen i ren nødopstilling af reserver - spørgsmålet er om de kan leverer, nu det magiske med at være ubesejret er væk.
    Jeg tvivler må jeg indrømme vi kan hente en sejr, ja med mindre Zlatan kommer ind og gør det igen til sidst
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser