Side 66 af 83 FørsteFørste ... 1656646566676876 ... SidsteSidste
Viser resultater 651 til 660 af 826

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Har en eller anden fornemmelse af det er mere for moralen at Zlatan er udtaget end noget andet. I min optik er der i hvertfald ikke nogen grund til at risikere at forværre skadessituationen med ham da der stadig er lang vej i sæsonen endnu.

God kamp!

Standard

Stærkt opspil! Som selvfølgelig er sat i gang af Theo. Kanon start!

Standard

Perfekt start so far.

Jeg må sige jeg er ved at foretrække Leao som angriber. Hvis han bliver en anelse med ryggen mod målet, er vi ved at have en komplet angriber i ham.

Kanon opspil af Theo og Diaz.

Standard

Jaaa - VAR gav os endelig noget. Sku næsten første gang i rigtig lang tid vi har haft fordel af VAR. Ellers har det næsten kun været omvendt konstant.

Vi spiller sku godt- selv med reserver
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Jaaa - VAR gav os endelig noget. Sku næsten første gang i rigtig lang tid vi har haft fordel af VAR. Ellers har det næsten kun været omvendt konstant.

Vi spiller sku godt- selv med reserver
    Det er jo lige netop det her der er så imponerende. Vi mangler vel de 4 normale startere i angrebet + Bennacer, og vi dominerer fuldstændig. Vi skaber ikke tonsvis af chancer, men vi spiller jo fornuftigt og kontrollerende.

Fantastisk hvad sammenhold, motivation og tro på tingene kan gøre. Straffet synes er en 50/50.

Standard

Har det godt nok stramt med VAR. I min optik en lille foræring, men sådan er det jo for alle de her tider med VAR. Svære betingelser for dommerne når man ser det i slow - det er altså noget helt andet end den reelle kampsituation.

Hauge er vel den eneste der ikke helt præstere her i første halvleg, simpelthen for klejn og lidt for nem at skubbe. Han burde kigge lidt til Brahim der ikke er bleg for at bruge hele kroppen i dueller trods sin størrelse. Resten er vel godkendt.

Edit; Simon Kjær spiller jo fremragende!

Standard

Til at starte med lignede det klart straffe. Men sjovt nok er det først da dommerne egentlig ser han også rører bolden af straffet bliver dømt. Men tager han først manden og så bolden, så er der selvfølgelig også straffe
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Men alt for mange gule kort og nogle virker nu også lidt tynde i forhold til Torino i starten lavede værre frispark men ingen fik
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Sidste uge Ronaldo og i den her uge Belotti der ikke får et ben til jorden af Kjær. Imponerende - bare vi kunne finde en anden makker end Romagnoli, man stadig skulle tro var en der lige var kommet op fra primavera med alt for mange kluntede frispark
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Den helt store trumf i år er en helt igennem sublim organisation og et perfekt presspil. Alle på holdet ved præcis hvornår de skal presse op og det er ufattelig godt afstemt når Kjær eller Romagnoli skubber op. Det lommer man langt med.

Flot at det her er udtrykket efter første nederlag i lang tid.

Ærgerligt at Kessie ikke lukker kampen. Især fordi vi så kan spare Zlatan endegyldigt.

Diaz viser i øvrigt lige et par imponerende glimt af potentialet. Hvis Hakan bliver urimelig ville jeg ikke have ondt i maven over at give ham en mere permanent chance.

Regler for meddelelser