Side 68 af 83 FørsteFørste ... 1858666768697078 ... SidsteSidste
Viser resultater 671 til 680 af 827

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Enig mht. Conti over Dalot. Med hans skadeshistorik kan vi håbe at han er tilfreds med at agerer backup for Calabria - med Serie A, Coppa og forhåbentligt CHL næste sæson skal der nok falde rigeligt med spilletid af til ham.

Ved ikke om det kan være achillesenen der har lidt en smule overlast mht. Tonali, men som du er inde på @Rossonero, så er det forhåbentligt ikke andet end slaget og lidt ømhed de næste par dage.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Ja og i sidste ende også spøjst at man prioriterer en lejet spiller frem for en ejet hvis ikke niveauet er bedre. Når det er sagt, så synes jeg nu også Conti ser helt Bambi på glatis agtig ud.
    Præcis. Jeg er egentlig heller ikke kæmpe Conti fan, men har sgu lidt sympati med ham og hans skader. Og frem af banen, har han altså nogle kvaliteter, og nu kunne han så få chancen, mens vi som hold fungerer.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Præcis. Jeg er egentlig heller ikke kæmpe Conti fan, men har sgu lidt sympati med ham og hans skader. Og frem af banen, har han altså nogle kvaliteter, og nu kunne han så få chancen, mens vi som hold fungerer.
    Vi er helt enige. Det giver i udgangspunktet ikke mening. Ikke i sådanne kampe her.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Er faktisk lidt ærgelig over Conti ikke kom ind. Synes han var rigtig fin i de få minutter han fik imod Benevento. Jeg håber samtidig ikke vi fastholder Dalot efter ferien, men derimod skaffer en rendyrket venstreback. Vil hellere beholde Conti, men han er nok næppe tilfreds.
    Helt enig. Både Conti, Kalulu og evt. Simakan kan dække højre back. Rigeligt med chancer til Dalot og viser ikke det store - hverken på højre eller venstre. Så netop hente en venstre back.

Luften er gået lidt af ballonen med Hauge. Slutproduktet er for ringe. Også simple ting. Men ok, han har tid. Bare han ikke bliver en ny Castileljo som har en fortrinlig arb. radius og indstillingen men der kommer sjældent noget skarpt. Så ser jeg mere potentiale i Diaz. God kamp af ham idag, selvom han ikke har mere end 70 i benene.

Standard

Seriøst hvad sker der dommerne i Serie A. Igen idag er noget ringe dømt kamp. Hver gang Milan laver frispark er det gult kort, men om Torino rører med hånden eller frispark giver det intet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Helt enig. Både Conti, Kalulu og evt. Simakan kan dække højre back. Rigeligt med chancer til Dalot og viser ikke det store - hverken på højre eller venstre. Så netop hente en venstre back.

Luften er gået lidt af ballonen med Hauge. Slutproduktet er for ringe. Også simple ting. Men ok, han har tid. Bare han ikke bliver en ny Castileljo som har en fortrinlig arb. radius og indstillingen men der kommer sjældent noget skarpt. Så ser jeg mere potentiale i Diaz. God kamp af ham idag, selvom han ikke har mere end 70 i benene.
    Jeg forstår godt frygten med Hauge, jeg synes dog man skal give ham tid. Afslutningerne er gode, det relationelle spil er godt, men det er problem med den fart i forhold til han er kant. Måske man kunne omskole ham til offensiv midt. Men det er da klart en overvejelse, at udleje ham næste sæson, og så hente en erstatning.

Jeg kan nu også meget godt lide Diaz, og jeg vil ikke have noget imod at hente ham permanent.

Standard

3 point - fint sejr at komme tilbage med.
    Første halveg var fint, mens anden halveg blev noget underlig usammenhængende noget uden vel egentlig en eneste afslutning imod mål som jeg husker. Torino kan ikke skabe meget fremad banen og Milan stod selvfølgelig bevist tilbage og afventede. Vi fik nogle gode kontra´er, men der blev bare hver gang truffet forkerte beslutninger.

Så Hakan og Zlatan er tilbage - vigtig. 3 point og forhåbentlig kommer Saelemarkers og Benneacer snart tilbage. Det er ikke holdtbart Calabria på den midtbane. Theo satser alt for meget i sit spil syntes jeg og selvom han har en assist i målet så dækker han jo elendig op i anden halveg, hvor han fare rundt og presser og absolut ikke tænker at der er masser af plads bagved. Der skal han lære at tænke lidt mere resultat orienteret og ikke bare jagte sine runs fremad banen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vigtig sejr efter nederlag mod Juve, håber godt nok Rebic klarer sygdommen lige så hurtigt som Donna gjorde, Zlatan lignede slet ikke en i kampform idag, og uden Leao mod Cagliari kan det godt blive svært.

Dog endnu en sejr, og vi fastholder 1 pladsen. Håber godt nok Roma slår Inter imorgen. Forza Milan

Standard

Fin sejr. Meget afgørende med en sejr ift. mentaliteten fremefter. Det var ikke en særlig god anden halvleg, til gengæld var første halvleg klasse.

En defensiv organisation af høj klasse og et perfekt afstemt presspil, hvor alle kender sin rolle gør forskellen.

Stærk præstation af Diaz.. Og selvfølgelig Kjær.

Standard

Det er lidt typisk Zlatan at komme på banen og virke sådan lidt ligeglad og egentlig ikke sætte en fod rigtig i de få situationer han havde. Han er bare bedst når det ser svært ud, men idag var vel også mere bare for at give ham lidt spilletid.

Nu venter Torino igen i Coppa Italia. Spar for guds skyld Kjær, Romagnoli, Theo,Hakan, Kessie. Leao har karantæne i weekenden , så han kan spille. Ellers stil ungdomsholdet og giver Zlatan en halv time til sidst så han kommer lidt i gang
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser