Side 24 af 34 FørsteFørste ... 142223242526 ... SidsteSidste
Viser resultater 231 til 240 af 332

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Derfor er det i min optik også hovedrystende vi bruger så mange på Tonali, når vi godt ved han ikke er god nok til at gøre en forskel i år. Nu står vi og mangler en type som Bakayoko der virkelig kunne bidrage. Det er naturligvis ikke Tonalis skyld, men det er stadig dumt prioriteret af ledelsen.

Anyways. To hade ting i dag for mig. Udinese på udebane og og kl 12.30 kampe. Jeg synes altid vi har det svært ude mod Udinese. Lige fra de tidligere år med Bierhof, Amoroso, Jørgensen-holdet til Di Natale og så egentlig også i nyere tid. Vi har en sprint på de her tre kampe indtil landskampspausen og her skal vi gerne have fuldt udbytte i Serie A for Napoli og Atalanta er lig ei hælene. Så det er bare med at få skabt en buffer til når nedturen rammer holdet. Og her er en kamp mod Udinese essentiel at vinde.

Standard

Ja Udinese plejer vi at have problemer med og husker godt nok Suso vel "året mål" han scorede fra 30 meter, men fik dog kun 1-1 som jeg husker i en elendig kamp overordnet.
    Må vi se om vi fortsat kan ride på bølgen, da det pt lader til næsten alle leverer uanset hvem der kommer på banen. Udinese har ihvertfald ham De Paul som er god og også en hurtig Lasagna, Okaka og Deleufeu der har niveau. Men nogen undskyldning for ikke at stå med 3 point efter kampen er det nok uanset ikke, men vi må dog ikke tro vi med vores hold kan fortsætte med at spadserer igennem Serie A, da der før eller siden vil komme svipsere
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Sløj første halveg hvor vi fører pga et enkelt klasse glimt af Zlatan. Udinese har virkelig ikke noget at komme med, men det virker som om vi bare økonomiserer for meget og mangler koncentration og fuld fokus. Vi spiller mange kampe så det er sikkert ikke let at holde niveauet højt. Udinese havde en friløber som Kessie gav dem, men ellers har de heller ikke rigtig noget at komme frem med. Men fortsætter vi med samme sløsede tilgang, så kan den sagtens pludselig ryge i kassen hos os.

Forhåbentlig bliver spillerne lige rusket op her i pausen, så vi kan øge og så kører den hjem
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det begynder langsomt, men sikkert at blive hverdag i Milan.

Synes de få, men meget afgørende bærende kræfter man har begynder af se trætte ud. Intensiteten er dalende.

Det er simpelthen nødvendigt med mere rotation i Europa League. Den faste stamme skal ikke spille hver gang.

Sendt fra min AC2003 med Tapatalk

Standard

Zlatan er bare en vild historie. Forlæng bare et år med ham, så vi også får ham at se med tilskuere. Helt vildt.

I dag var voldsomt ordinært.

Standard

Nej hvor var det vigtigt. Utroligt den gamle mand kan få benet helt derop og lave en flot mål - typisk Zlatan kasse. Og så med en assist. Havde vi fået ham i vinteren 2019 fremfor Piatek, så havde vi spillet i CL sidste sæson, men fred være med det.
    Kjær igen bundsolid og outshiner Romagnioli. Vi ser bare at vi skal have flere rutinerede kræfter ind, især på midtbanen. No more youngsters - dem har vi rigelig af.

Udinese kæmpede sgu flot og har en spændende spiller i De Paul og Pussetto. Men de var ikke rigtig farlige, og det var et tyndt straffe vi fik imod os. Vi kunne også have fået et i 2. halvleg.

Flot kæmpet tilbage af gutterne og fornuftige indskiftninger af Pioli denne gang. Diaz gør det virkelig godt og må kæmpe med Saelemakers om højresiden samt være førstevalg hvi Calhan sidder over. Rebic også god og kan sammen med Leao stå for venstre side samt dække for Ibra.. Men ak hvor vi mangler en Vidal / Bakayoko type at sætte ind..

Vigtig sejr ovenpå Inter’s 2-2 igår.
    Sidst redigeret af Slupinski13 : 3 Uger siden kl. 14:45

Standard

Ikke en køn affære men vi fik det vi kom for. Omvendt spillede vi en meget god kamp mod Roma men endte med at miste to point. Nu har jeg både set Inter, Juve, Napoli og de andre store og det er langt fra altid at de spiller en flot kamp.

Hvis jeg skal knytte nogle overordnede positive og negative ting ting kampen så;

+’er:
    - Zlatan viser at vi kan regne med at han bærer dette hold resten af sæsonen. Vi må krydse fingre for at hans ben holder hele sæsonen.
    - Leao har udviklet sig gevaldigt. Meget farlig på bolden og slår nogle farlige indlæg. Hans minus er dog spillet uden bolden og manglen på fandenindvolskhed, det har den næste spiller dog på listen.
    - Rebic, med et meget friskt indhop. Han er altså en pitbull terrier og den venstre side lever altså bare op med ham. Han kroner sit indhop med et assist til Zlatan efter hans medspillere i en halv time forinden har forsøgt sig med småspil foran boxen og Laudrup lobs over forsvaret istedet for bare at klaske høje bolde ind mod Ibra. Han bliver en nøglespiller.
    - Brahim Diaz spiller sig bedre og bedre. Sikke et talent. Evt At miste Calhanoglu til United virker mindre og mindre som en katastrofe.
    - Kjær er defensivt absolut verdensklasse. Hvis man ser bort fra hans tendens til at smide bolden væk farlige steder er han utrolig. Vores sande forsvarskaptajn.
    - Kessie, midtbanegeneralen. Styrer midtbanen hårdt, fylder og lukker af. Endda farlig foran boksen. Spiller med utrolig ro og bliver aldrig presset.

Minusser:
    - Romagnoli: giver et amatøragtigt straffe væk mod en Udinese spiller der står i en næsten blind vinkel. Det kunne undskyldes hvis det var Gabbia men ikke vores kaptajn.
    - Theo spiller en sløv kamp både foran og bagved. Han har haft et par sløve kampe efterhånden. Men han skal også doseres og der har vi fået Dalot.

Standard

Spillet var ikke godt, men vi vinder, og det er det afgørende.

Vi har nået et stadie mentalt, hvor spiller ikke tror, de kan tabe, og det kan man sgu hive mange point på.

Standard

Vi kom foran og det virkede sådan meget afslappet og som om der skulle bruges mindst mulig energi. Udinese havde virkelig ikke meget, men det var først den sidste halve time vi fandt det normal tempo og offensive spil og for så vidt også fortjent sejr, da Udinese kunne meget lidt. Men indstillingen gjorde vi fik langt mere besvær end nødvendig

Vi var helt uden tempo den første time og straffesparket var meget symptomatisk, at timingen var helt væk og kluntet straffespark men skulle tro en Gabbia kunne lave.
    Nu har jeg været efter Tonali, men syntes faktisk idag han gjorde et fornuftig indhop og selvom der kom de ventede fejl så kom der da også den ene og andet ok lidt længere aflevering. Vil sige Leao og Theo var meget anonyme og grænsen til dårlig nok især Theo. Zlatan er med i de 2 mål, men ellers ikke meget godt fra ham, men 2 mål er også nok på det her niveau.

Generelt syntes jeg det stadig er positiv. Selvom vi har udfald, så har vi spillere fra bænken der kan gøre en forskel. Hakan var decideret piv elendig og han bør vel næsten være glad for han kan holde sin løn, hvis de seneste kampe er niveauet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det vildt nok at læse nogle af indlæggene, da det som om at hvis spillerne ikke spiller en god kamp hver gang, så det ikke godt nok. Det kan ingen.

Derfor kan man godt justere sit spil til kampen, og det synes jeg Theo gjorde fint eksempelvis. Spiller en defensiv god kamp. Udinese stod meget lavt, og havde næsten to backs i højre side med Pusseto der trak hjem til Stryger.

Jeg synes vi manglede lidt tænding og måtte gerne skynde os noget mere, men med en sejr, skal det blot nydes. Især når nogle af konkurrenter smider point!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser