Side 28 af 36 FørsteFørste ... 182627282930 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 280 af 358

Emner: Kamptråden 2020/21

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Et nederlag skulle komme på et tidspunkt, men trist det skulle være på en sådan måde. Og endnu mere trist, at det er i en kamp, hvor man stiller i mere eller mindre stærkeste opstilling.

Havde vi sparet nogle spillere, så havde den været en smule lettere at sluge.
    Vi startede med:
    Dalot
    Tonali
    Krunic
    Castillejo
    Diaz

Jeg vil nok ikke kalde det for vores stærkeste opstilling.
    Medlem nr 167

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Tror. der venter en ny skuffelsen i aften og kun 1 point. Jeg håber det ikke, men er bange for vi har mistet pusten lidt, hvilket jeg også syntes jeg kan se på de seneste kampe at det bliver mindre og mindre overbevisende. 3 point ville dog selvfølgelig være kanon, med både Inter, Atalanta, Lazio og Juve der smider point. Ikke at jeg tror vi vinder mesterskabet, men de vil ihvertfald kæmpe med om top 4 og hver enkelt point vi kan skabe forspring jo mere har vi at give af når de dårlige perioder kommer.

Napoli må også gerne lige smide point, men ser ud til de tager sejren imod Bologna
    Eller så har nederlaget givet os noget kamp gejst.

Jeg tror at de vil kæmpe som aldrig før for vinde kampen... endnu mere nu når alle de andre pånær Napoli tabte point.

Standard

Starter kampen idag med:

Zlatan
    Leao
    Hakan
    Saelemaekers
    Kessie
    Bennacer
    Theo
    Romagnoli
    Kjær
    Calabria
    Donna

Udentvivl vores stærkeste opstilling.
    Vi vinder med 3-0.
    Zlatan, Leao, Hakan

God kamp alle sammen

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Starter kampen idag med:

Zlatan
    Leao
    Hakan
    Saelemaekers
    Kessie
    Bennacer
    Theo
    Romagnoli
    Kjær
    Calabria
    Donna

Udentvivl vores stærkeste opstilling.
    Vi vinder med 3-0.
    Zlatan, Leao, Hakan

God kamp alle sammen
    Det vil være fremragende med 3-0!!

Lige over - god kamp

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Romagnoli skadet i opvarmingen og Gabbia starter. Lad os håbe Corona pausen ikke har kostet for meget på formkurven som Pioli ellers sagde den anden dag.

Vi kan håbe, at Roma også skal blive hjemme fra landskampe nu. Virkelig ærgerligt, at Mancini har udtaget Calabria og Tonali også, da en pause sammen ville være helt ideelt for truppen der hænger fysisk.

Det skulle i øvrigt lige passe at Kalinic laver en basse mod os.
    Sidst redigeret af Costacurta : 3 Uger siden kl. 20:32

Standard

Allerede bagud. Vi er i øvrigt det hold der har lukket flest mål ind på standard situationer.

Nu bliver det akkurat som mod Lille hvor vi skal forcere. Skidt periode for holdet

Standard

2-0. Jeg tager min kommentar om frygt for et mentalt skrøbeligt hold. Kessie der har været outstanding laver torskedumt frispark uden grund og Calabria fejler stort. Vi er mentalt nede pt. Men vi har også haft alle marginaler indtil kampen mod Lille: ÆRgerligt at gå til pause med en mindre krise.

Standard

Vi ligger i toppen af Serie A. Hvem havde nogensinde regnet med det? Det er ikke sikkert, vi nogensinde genfinder den form, vi havde henover sommeren. Vi spiller godt i dag - 2-0 afspejler på ingen måde, hvordan kampen er forløbet. Rolig nu.

Standard

Ja nu er vi i modvind og alt går imod os ligesom i mod lille og ikke mindst skarpheden vi havde før er væk og Så er det svært når modstanderne scorer på alt og vi scorer på intet

Standard

Så fik vi lidt med vind igen

Regler for meddelelser